mä en jaksa enää tuota miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitsen eroa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitsen eroa

Vieras
se osaa sitten jatkuvasti pahoittaa mun mieltä.

Tänään aamulla ruokapöydässä nuorin lapsi 3v pyysi heti jäätelöä aamupalaksi, kielsin tietty ja siitä alkoi kamala huuto. No asia sitten unohtui ja lapsi söi reippaasti puuronsa ja palan juustoa. Sitten isompi lapsi 6v tuli siihen ja nappas palan nuoremman lapsen juustosta. Nuorempi alkoi huutaa ja itkeä ja tappelivat siinä keskenään, toki menin väliin jne. Mutta tietty ääntä riitti. Sitten mies tulee siihen huutamaan mulle että mikä vittu täällä on kun en saa pidetty lapsia hiljaisinaja ettei ne ikään huuda hänen kansssa.

juupa juu niihän se yleensä tuuppaa olemaan että lapset saattaa olla kiltimmin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ovat ns "harvemmin". Uskalletaan enemmän kiukutella sille äidille jonka kanssa ollaan päivästä toiseen.

Minä ainakin luokkaannuin tuosta. Jatkuvasti tulee tuollaisia juttuja mieheltä missä se arvostelee ja tekee selväksi ettei musta ole hoitamaan lapsia. :/

ja nä kiroilevat kaveri-iskät voisi muutenkin vähän miettiä miten lasten edessä puhutaan :P kaameita kakaroita ja huono vaimo kun ei iskä saa rauhassa katsoa telkkaria. Ehkä eron sijaan kannattaisi hankkia ammattiapua. Kyllähän sinä naisena ja äitinä ansaitset kunnioitusta eikä toinen vanhempi saisi koskaan morkata toisen kasvatustaitoja lasten nähden, vaan se on aikuisten keskustelu. Eikö miehen olisi pitämnyt tulla tilanteeseen ja kysyä rauhallisesti että mitäs täällä melskataan eihän tässä kuule omia ajatuksiakaan että jos ei kakarat se syöminen onnistu nätisti niin menkää omaan huoneeseen. Mitä se siihen tulee äidille kitisemään :D jaksamista kolmen lapsesi kanssa, eihän tuo kummoiselta kasvatuskumppanuudelta ja vanhemmuudelta vaikuta. Kyllähän tässä muutkin vanhemmat haluaa joskus telkkaria katsoa, harvoinpa sitä saa rauhassa tehdä ennen kuin lapset on nukkumassa...elämän realiteetit :D

No voi miesparkaa. Mahtoi olla hirvittävää, kun ihan television katselukin häiriintyi lasten metelinpidon ansiosta. :(

Se, mikä mulla nyt pisti silmään, oli tuo miehen toimintatapa; kiroilua ja sinun kasvatustaitojesi arvostelua lasten edessä. Teillä olisi varmaan keskustelevaa vastuun jakamisesta ja kasvatuskumppanuudesta - jos mies kerran saa niin mahtavasti pidettyä lapsille jöötä, niin hoitaisi sitten sitä puolta sen television katselun sijaan!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Mielellänsä saiskin enemmän hoitaa sitä kasvatus puolta.
mutta en ymmärrä miksi siihen aina pitää lisätä sitä kamalaa huutoa ja kiroilua ja miehen tapa on se että jos ei sanomalla uskota niin tulee paljaalle pyllylle piiskaa. :/

Mielellänsä saiskin enemmän hoitaa sitä kasvatus puolta.
mutta en ymmärrä miksi siihen aina pitää lisätä sitä kamalaa huutoa ja kiroilua ja miehen tapa on se että jos ei sanomalla uskota niin tulee paljaalle pyllylle piiskaa. :/

Jos ette oikeasti noin perusasioista pysty sopimaan, niin ei siinä auta kuin kamat kassiin, lapset kainaloon ja muualle asumaan. Jos isä tosiaan lyö lapsiaan (ruumiillinen kuritus kielletään laissa) etkä sinä siihen asiaan puhumalla saa muutosta niin pois muuttaminen on ainoa vaihtoehto. Ja lasten kannalta vieläpä se paras.

jos mies antaa tukkapöllyä/piiskaa kuuluuko äidin soittaa poliisille kun se on kerta laitonta??? vai annetaanko sen tapahtua, jos mies ei kuuntele naisen mielipidettä asiaan, mikä on ettei ruumiillista kuritusta käytetä..?

jos mies antaa tukkapöllyä/piiskaa kuuluuko äidin soittaa poliisille kun se on kerta laitonta??? vai annetaanko sen tapahtua, jos mies ei kuuntele naisen mielipidettä asiaan, mikä on ettei ruumiillista kuritusta käytetä..?

No jos se on todella vaarallinen tilanne, niin sitten varmaan poliisit. Muuten varmaan ero ja yritys varmistaa, ettei pahaa väkivaltaa isän vuorolla esiinny.

Menee nyt hitusen ohi aiheesta mut mua nyppii toi miesten kuvitelma omasta paremmuudestaan kasvattajana. Just perustuen siihen että lapset 'aina käyttäytyy, ja ei mun kanssa mitään tollasia ongelmia ole'. Ei kai helvetti jos ei lapsi luota siihen aikuiseen niin ei se mitään tunteita uskalla näyttää. Mun exän kanssa tästä taisteltiin pitkään oikeen psykologin avustuksella kun kaikki oli aina niin hyvin hänellä ja pojalla kun sillon tällön näkivät ja mä olin aina paska äiti kun poika oireili väkivaltasesti ja kiukutteli. Kyllä muuttu tilanne kun saatiin viikko/viikko -järjestely sovittua ja poika löysi luottamuksen isään ja saivat luotua kunnon suhteen keskenään, arkisissa ympyröissä ja tavallisissa asioissa.

Et tsemppiä ap!! Pistä se ukko ruotuun tai kasvatusoppiin.

Yhteistyössä