Listaan mun oireet, voisitteko sit sanoo voisko olla umppari?
-Vatsakipu alkoi navan yläpuolelta lauantaina
-Lauantaina ja sunnuntaina taaksepäin nojaaminen sattui ja hyppiminen
-Eilen kivut olivat pienet, ja sit ne loppu melkeenpä kokonaan
-Ja pitää ramppaa vessassa
-Pientä lämpöö
-Kannataako mennä lääkäriin?
-Sillonkun umppari puhkeaa niin sattuuko se paljon? Vai lakkaako kipu melkeen kokonaan?
-Auttakaa!
-Kiitos!
-
-Vatsakipu alkoi navan yläpuolelta lauantaina
-Lauantaina ja sunnuntaina taaksepäin nojaaminen sattui ja hyppiminen
-Eilen kivut olivat pienet, ja sit ne loppu melkeenpä kokonaan
-Ja pitää ramppaa vessassa
-Pientä lämpöö
-Kannataako mennä lääkäriin?
-Sillonkun umppari puhkeaa niin sattuuko se paljon? Vai lakkaako kipu melkeen kokonaan?
-Auttakaa!
-Kiitos!
-