Olenko sekaisin: kiihotun suunnattomasti mieheni naisseikkailuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Meillä ei ole ihan tavallinen avioliitto, nimittäin olen antanut miehelleni tiettyyn rajaan asti vapauksia naismarkkinoilla. Hän saa tehdä naisten kanssa mitä tahansa muuta paitsi harrastaa seksiä. Ehtona on, että hän kertoo säädöistään minulle.

Kiihotun suunnattomasti kuullessani mieheni naisseikkailuista. Tällä kaikella on ainoastaan suotuisia vaikutuksia seksielämäämme.

mitä hän saa tehdä naisten kanssa ja mitä seikkailua se on jos seksi ei siihen kuulu? etkä ehkä tiedä,vaikka mies kertookin vain osan totuudesta,ei sitä seksiosuutta,joka mahdollisesti on toimintaan kuulunut.

Mitä ihmeen seikkailua se sitten on jos ei seksi siihen kuulu. Sehän on normaalia toimintaa sitten jota kaikki harrastaa.

joo,mäkin just haluaisin kuulla että mitä noihin "säätöihin" sitten kuuluu. jos mun mies sais vapauden harrastaa erinäisiä säätöjä muiden kanssa,kyllä se varmaan ottais ihan koko rahan edestä,vaikka väittäisikin että ei,seksiähän me ei harrastettu. mutta siis,lisätietoja jookos...

joo,mäkin just haluaisin kuulla että mitä noihin "säätöihin" sitten kuuluu. jos mun mies sais vapauden harrastaa erinäisiä säätöjä muiden kanssa,kyllä se varmaan ottais ihan koko rahan edestä,vaikka väittäisikin että ei,seksiähän me ei harrastettu. mutta siis,lisätietoja jookos...

Sellasta söpöä kihnuttamista ja suukottelua, lähekkäin olemista jne. Mä kyllä luotan mieheeni aivan täysin.

Et ole todellakaan sekaisin. Joskus lomilla sovitaan miehen kanssa baarissa että molemmat alkaa flirttaa vieraiden kanssa. Siis ihan pussailua ja sellasta kanssa. Mua aikakin kiihottaa mies jonkun toisen kimpussa. Puhetta on ollut esim parinvaihdostakin mutta ei olla vielä toteutettu. Ehkä pisimmälle on ollu että ollaan katseltu toisiamme just jossain baarissa kun vieras mies hyväilee mua ja pussailee.

Mun kuulemien juttuen mukaan toi on aika yleinen fantasia että ei todellakaan mitään syytä epäillä että oot sekasin

[QUOTE="sara";25904377]Et ole todellakaan sekaisin. Joskus lomilla sovitaan miehen kanssa baarissa että molemmat alkaa flirttaa vieraiden kanssa. Siis ihan pussailua ja sellasta kanssa. Mua aikakin kiihottaa mies jonkun toisen kimpussa. Puhetta on ollut esim parinvaihdostakin mutta ei olla vielä toteutettu. Ehkä pisimmälle on ollu että ollaan katseltu toisiamme just jossain baarissa kun vieras mies hyväilee mua ja pussailee.

Mun kuulemien juttuen mukaan toi on aika yleinen fantasia että ei todellakaan mitään syytä epäillä että oot sekasin[/QUOTE]

Just tontyyppistä meilläkin on. Ja sit on niin ihana harrastaa seksiä miehen kans, kun ollaan molemmat ladattu kiimaa tahoillamme.

Mitä järkee tossa on, ettei sit seksiä kuitenkaan saa harrastaa? :O Ei kai kukaan halua vain suudella tms. jotakuta toista, ellei ole ihastunut. Eiköhän se pitäs sit hoitaa loppuun asti eikä tolleen että on muka lupa mut ei kuitenkaan.

Mitä järkee tossa on, ettei sit seksiä kuitenkaan saa harrastaa? :O Ei kai kukaan halua vain suudella tms. jotakuta toista, ellei ole ihastunut. Eiköhän se pitäs sit hoitaa loppuun asti eikä tolleen että on muka lupa mut ei kuitenkaan.

Ihmiset kiihottuvat eri asioista. Me kiihotumme esileikistä toisten kanssa ja seksin harrastamisen olemme varanneet toisillemme. Ei se pointti vieraiden naisten kanssa miehenkään mielestä ole seksin harrastaminen vaan seikkailu, flirttailu jne.

[QUOTE="a.p";25904514]Ihmiset kiihottuvat eri asioista. Me kiihotumme esileikistä toisten kanssa ja seksin harrastamisen olemme varanneet toisillemme. Ei se pointti vieraiden naisten kanssa miehenkään mielestä ole seksin harrastaminen vaan seikkailu, flirttailu jne.[/QUOTE]

No jos teistä seikkailu on flirttailua, niin okei. :D Ei siinä, hyvä jos saa pienestä iloa.

Joo miehet on outoja :) Toi on kai miehillä yleisempää. Mun kultani kiihottuu siitä että jos mä pukeudun paljastavasti ja sit lähdetään ulos yhdessä. Kotimaassa mä itse kyllä päätän mun asut mutta lomilla oon välillä antanu sen valita mitä laitan ja pikkasen on ollu kuumottavaa (tai oikeestaan paleltavaa) lähtee niissä kuteissa ulos. Ja siis kahden kesken ne vaatteet ei sitä kiihota ollenkaan niin paljon kuin että liikutaan yhdessä julkisesti.

Mut on mullakin omat outouteni ja sitähän se rakkaus teettää... :)

No, se on susta hauska juttu siihen asti, kun sä tajuat, että mies olis valmis jättämään sut taakseen katsomatta, jos se seikkailu vaan vielä suostuisi olla sen kanssa. Jos sä tajuaisit, että se seikkailu jäi asumaan sun miehen sydämeen ja ainoa syy, miksi sun mies on sun kanssa on tottumus ja se, ettei se nainen huoli sitä. Ja vaikka niitä naisia on useita, sille tulee tai sillä jo ehkä on se joku, jota se kelaa ja kelaa eikä se pääse siitä ajatuksesta eroon.

Yhteistyössä