Olenko paha ihminen kun toivon toisen naisen raskauden keskenmenoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen harmajainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen harmajainen

Vieras
Eli meillä oli tämä tapaus että toinen lapsi syntymässä hetkenä minä hyvänsä ja sain pari viikkoa sitten tietää että mies on pamauttanut toisen naisen paksuksi.

Miehelle olen antanut anteeksi vaikkakaan en unohtanut koska olin antanut luvan että saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa kunhan huolehtii ehkäisystä ja kännispäissään kuitenkin unohtanut sen ehkäisyn.

Tätä toista naista kuitenkin vihaan koko sydämmestäni koska hän on koko ajan ollut tietoinen meidän tilanteesta ja siitä huolimatta tahallaan hankkiutunut miehelleni raskaaksi koskapa ollut jo pidemmän aikaa ihastunut ja rakastunut mieheen ja haluaisi tämän itselleen.

Nyt mies ei ole häneen ollut juurikaan yhteyksissä vaikkakin tämä nainen silloin tällöin hänelle soittelee ja tekstailee. Tänään nainen soitti kun oli käynyt neuvolassa ja raskaudessa on jotain häikkää. Sikiön sydänäänet olleet jotain 100. kieppeillä kun pitäisi olla vähintään 170 tai enemmän. Nyt mennyt ultraan ja mies meni mukaan koska haluaa ensinnäkin varmistua ettei nainen puhu omiaan koko raskausjutusta ja yrittää saada naisen puhuttua keskeytykseen.

Tiedän kuitenkin että tuo ninen ei vapaaehtoisesti suostu raskautta keskeyttämään vaikka mies hänelle onkin tehnyt selväksi ettei halua olla tekemisissä lapsen kanssa.

Nyt mietityttää että olenko kamalan inhottava ja epäoikeuden mukainen ja julma ihminen kun toivon että tämän naisen raskaus menisi kesken omia aikojaan. En halua viettää loppuelämääni stressaten sitä että omat lapsemme saisivat tietää asiasta enkä todellakaan halua että lapsemme saisivat kotoa omiin parisuhteisiinsa esimerkin että on ihan ok että mies menee ja laittaa muita naisia paksuksi.

Mies sentään on näköjään läksynsä oppinut. Koskaan ei ole näkynyt että noin kovasti hän mitään katuisi ja onkin ollut sellainen puhe ettei enää mene harrastamaan seksiä kenenkään muun kanssa ettei toistamiseen tällaista vahinkoa pääse käymään.

siis enkyl alkuunkaan ymmärrämiks mies voi harrasta seksiä muiden kanssa :o mut se on tietty teidän oma asia.
Mut en kyl toivoisi kenellekään keskenmenoa :x siinä on kuitenkin kyse lapseta |O

Käsi sydämellä, on luultavaa että tuossa tilanteessa ajattelisin aivan samoin kuin sinä. Tosin en voisi miehelleni antaa pettämistä anteeksi. Mutta toisaalta, miten olet sellaisen luvan miehellesi antanutkin että saa muiden kanssa seksiä harrastaa? Siihen touhuun (seksiin) liittyy aina riskinsä. Mutta vaikea tilanne teillä kaiken kaikkiaan.

Miten olet voinut antaa miehellesi luvan käydä vieraissa? Minä en todellakaan hyväksy sitä, että suhteessa käydään vähän väliä aidan toisella puolella. Miehesi täytyy olla todella ääliö jos sinun ollessa raskaana käy vieraissa. Toivottavasti miehesi katuminen on aitoa ja pääsette jatkamaan parisuhdetta.

Mies ei ole se julma vaan minä. Tein nimittäin miehelle saman tien selväksi kun sain raskaudesta tietää että valitsee joko meidät tai sen toisen naisen. En todellakaan jaksaisi elämää jossa tuo naikkonen yrittää pelata koko ajan miestäni pois elämästämme lapsensa avulla joten jos se lapsi syntyy niin joko mies ei ole heihin missään yhteydessä tai sitten meidän perhe-elämä loppuu tasan siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Miten olet voinut antaa miehellesi luvan käydä vieraissa? Minä en todellakaan hyväksy sitä, että suhteessa käydään vähän väliä aidan toisella puolella. Miehesi täytyy olla todella ääliö jos sinun ollessa raskaana käy vieraissa. Toivottavasti miehesi katuminen on aitoa ja pääsette jatkamaan parisuhdetta.

Minä ihmettelen samaa! Miksi olet antanut luvan käydä vieraissa?

Nyt kyllä sanot miehellesi että ei pidä mitäään yhteyttä siihen toiseen naiseen. Ja käsket sanoa miehesi sille naiselle että turha soitella tai viestitellä. Sillain siitä pääsee....miksi ihmeessä päästäät ukkosi ultraankin mukaan???? Siitähän se nainen vasta ilahtuukin. Kaikki välit vaan poikki siihen toiseen naiseen niin eiköhän sekin jotain tajua

Tulipa paha mieli puolestasi. Miksi ihmeessä annat miehesi luvan kanssa käydä vieraissa? Ei kyllä kuulosta kovin normaalilta eikä missään nimessä täysipainoiselta ihmissuhteelta.. Millaisen moraalikäsityksen teidän lapset saa, kun isillä on monta naista? Asiahan tulee väkisinkin jossain vaiheessa esille. Sinua siis loukkaa se, että toinen nainen on miehellesi raskaana, ei niinkään se, että miehesi ylipäätään pistelee toisia naisia tuosta vaan? Itse olisin kyllä tehnyt jälet, eli lähtenyt jo ajat sitten, enkä missään nimessä antanut lupaa vieraissa ramppaamiseen. Jokaiselle ihmiselle kuuluu ihmisarvo, ja tulla kohdelluksi ihmisenä ja kunniotutetusti, minusta miehesi toiminta sinua kohtaan on niin ala-arvoista, että kuvottaa julmetusti! Tottakai sinulla on oikeus toivoa keskenmenoa ja olla todella vihainen ja katkera, sinun tottavie pitääkin olla, mutta toisaalta taas, miksi ihmeessä annoit luvan tapahtua noin? Miksi olet miehen kanssa ylipäätään, jos suhteenne on tuollainen? Vai harrastatko itsekin avioliiton ulkopuolisia suhteita? Kuten yllämainitut jo sanoivat, lapsen syyhän se ei ole, eikä minun mielestäni toisen naisenkaan, yhtä paljonhan hänellä on oikeus saada lapsia rakastamansa miehen kanssa kuin sinullakin. Anteeksi vaan, mutta ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön..

Tuota mäkin ihmettelen että miksi ihmeessä olet mennyt antamaan tuollaisen luvan? :o Tulee siinäkin kummallinen esimerkki lapsille että on ok kun mies hyppää vieraissa. Aikuisena säkin varmasti oot tienny mikä riski on olemassa. Antaa nyt miehen hypätä sellaisen naisen sänkyyn joka on tähän ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Mies ei ole se julma vaan minä. Tein nimittäin miehelle saman tien selväksi kun sain raskaudesta tietää että valitsee joko meidät tai sen toisen naisen. En todellakaan jaksaisi elämää jossa tuo naikkonen yrittää pelata koko ajan miestäni pois elämästämme lapsensa avulla joten jos se lapsi syntyy niin joko mies ei ole heihin missään yhteydessä tai sitten meidän perhe-elämä loppuu tasan siihen.

Vaikka valitsisi naisensa miten tykkää niin eihän lapsiaan voi valita. Isä se on tälle tulevallekkin vauvalle.

ööö..nyt en oikein ymmärrä yhtä juttuu:
"Tänään nainen soitti kun oli käynyt neuvolassa ja raskaudessa on jotain häikkää. Sikiön sydänäänet olleet jotain 100. kieppeillä kun pitäisi olla vähintään 170 tai enemmän. Nyt mennyt ultraan ja mies meni mukaan koska haluaa ensinnäkin varmistua ettei nainen puhu omiaan koko raskausjutusta ja yrittää saada naisen puhuttua keskeytykseen."

eiks tossa vaiheessa olis jo liian myöhäistä keskeytykseen. :whistle:

Oikeesti, en tiedä kumpi on tyhmempi; aapee joka antoi luvan käydä naimassa jotain toista naista, vai mies joka on niin tyhmä että tekee sen ja saattaa sen naisen vielä raskaaksi.
Miten se toinen nainen on sit HANKKIUTUNUT raskaaksi? Eikö siihen kahta kuitenkin tarvita.

Yhteistyössä