Olenko paha ihminen kun toivon toisen naisen raskauden keskenmenoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen harmajainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ihmettelen tota, että mies on saanut oikeen luvan kanssa käydä heppiään heiluttaan toisten naisten värkeissä...

Ja toisekseen.. kyllä sitä sun miestäs täytyy jonninverran kiinnostaa sekin tuleva vauva kun ihan ultraan on mukaan mennyt.. mä en olis miestäni sinne päästänyt vaan vaatinut todisteet muuta kautta.

Muuta niinhän se on että niin makaa kun petaa...sun tunteet on ihan inhimillisiä, mutta silti se vauva on oikeutettu isään jos tähän maailmaan elävänä syntyy...

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Voisiko ap kommentoida, miksi olet antanut miehelle luvan käydä vieraissa? onko sullakin sama lupa? ja etkö ole yhtään mustasukkainen?

ja mua puolestaan kiinnostaa se miten se toinen nainen raskkaaksi hankkiutui....

Paitsi että mä en kyllä usko että tää on edes totta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
olin antanut luvan että saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa kunhan huolehtii ehkäisystä ja kännispäissään kuitenkin unohtanut sen ehkäisyn.

Ei kovin hyvällä pohjalla teidän suhde näy olevan.Annat luvan harrastaa miehesi sex muiden naisten kanssa.Hirveetä

Ja siis tämä nainen on ollut tietoinen tästä että miehellä lupa harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan huolehtii ehkäisystä.

Lasken teon hänen osaltaa tahalliseksi koska on itse absolutisti joten ollut selvin päin mutta käyttänyt hyväkseen miehen humalatilaa koska halunnut raskautua miehelleni. Jos ei olisi ollut tahallinen teko niin tuo nainen olisi pitänyt huolen siitä ehkäisystä mutta kun haluaa tuhota meidän perhe-elämän saadakseen miehen itselleen - mitäpä sillä väliä että samalla jäisi meidän kaksi pientä lasta isättömiksi...

Ja toivon tuon raskauden loppumista ihan jo senkin takia ettei tuo nainen kovin minua vakuuta silläkään että olisi hyvä äiti. On nimittäin miestäni itselleen havitellessaan tarjoutunut että antaisi aiemman lapsensa huoltajuuden lapsen isälle ja lapsi siis muuttaisi sinne jos minun mieheni muuttaisi hänen luokseen(en tajua kuka on niin välinpitämätön omasta lapsesta että olisi valmis luopumaan varatun miehen takia) - eikä ole ainoa asia mikä saa aikaan mielipiteeni ko. naisesta. Sääliksi käy lasta jos sattuu syntymään...

Olet sinä paha ihminen, jos toivot toisen naisen lapsen kuolemaa. Lapsihan on täysin syytön äitinsä "synteihin" ja isänsä idiotismiin (eli avioliiton ulkopuoliset suhteet ilman ehkäisyä ).

Mutta koko homma kyllä haiskahtaa provolle ja pahasti :whistle:

Sydänäänet 170 tai yli? tjaah,kumma kun meillä on muksut hengissä tolasilla pääasiassa 136-160välin äänillä,yksi on jopa käynnsitetty siksi kun sydänäänet pomppi siellä yli 170 luvuissa ja se ei kuulema ole normaalia.

Etei armas ukkokultasi olis vaan keksinyt hyvää seltitystä tuppautua seuraksi ultraan....

Miksi annoin luvan panna muita?
Luuletko miehesi rakastavan sinua jos pystyy panemaan muita samalla kun oma akka paksuna? Entäs jos olisivat huolehtineet ehkäisystä mut se olisi pettänyt, miten silloin toimisit? Idiootteja koko porukka, en voi muuta sanoa.

Ja siis tämä nainen on ollut tietoinen tästä että miehellä lupa harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan huolehtii ehkäisystä.

Lasken teon hänen osaltaa tahalliseksi koska on itse absolutisti joten ollut selvin päin mutta käyttänyt hyväkseen miehen humalatilaa koska halunnut raskautua miehelleni. Jos ei olisi ollut tahallinen teko niin tuo nainen olisi pitänyt huolen siitä ehkäisystä mutta kun haluaa tuhota meidän perhe-elämän saadakseen miehen itselleen - mitäpä sillä väliä että samalla jäisi meidän kaksi pientä lasta isättömiksi...

Ja toivon tuon raskauden loppumista ihan jo senkin takia ettei tuo nainen kovin minua vakuuta silläkään että olisi hyvä äiti. On nimittäin miestäni itselleen havitellessaan tarjoutunut että antaisi aiemman lapsensa huoltajuuden lapsen isälle ja lapsi siis muuttaisi sinne jos minun mieheni muuttaisi hänen luokseen(en tajua kuka on niin välinpitämätön omasta lapsesta että olisi valmis luopumaan varatun miehen takia) - eikä ole ainoa asia mikä saa aikaan mielipiteeni ko. naisesta. Sääliksi käy lasta jos sattuu syntymään...

Jos mies on niin kovassa kännissä että ei itse tajua sitä kumia pistää paikoilleen niin enpä usko että olisi naimaankaan kyennyt.
Jos sun ukkos on vaan ollut niin idiootti että on uskonut naisen käyttävän ehkäisyä :whistle: Tyhmähän tuo tuntuu olevan muutenkin.
Etkä kyllä itse paljon fiksummalta vaikuta kun toivot täysin syyttömän lapsen kuolemaa.

jos mies on ollu niin kännissä ettei oo tajunnu tulleensä hyväksikäytetyks niin miten se on saanu "kaverinsa" ylös? :whistle:

jos tää on totta (mitä epäilen) niin mies on ollu niin kiihottunu ettei oo välittäny paskaakaan teiän sopimuksesta. sori.

Säälittävää säätöä. Oikeasti nyt on niin, että sun miehen kuuluis pitää rahallisesti nyt huolta tästä lapsestaan minkä teki. Ja sun ois pitänyt tajuta, että noin voi käydä, ihan oma mokas.

Mua käy sääliksi, että sulla on tollanen mies, että se käy panemassa naisia, jotka on huonoja äitejä ja mua säälittää, että sä oot noin säälimätön, vaikka olet itse osasyynä koko sotkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Oikeesti, en tiedä kumpi on tyhmempi; aapee joka antoi luvan käydä naimassa jotain toista naista, vai mies joka on niin tyhmä että tekee sen ja saattaa sen naisen vielä raskaaksi.
Miten se toinen nainen on sit HANKKIUTUNUT raskaaksi? Eikö siihen kahta kuitenkin tarvita.

Jeh, sairaita koko jengi sanon minä. Jos tää juttu nyt on ylipäätään totta.

Sääliksi käy lasta jos sattuu syntymään...

Mua itse asiassa säälittää teidän lapset... :|
Äiti antaa iskälle luvan pomppia vieraissa, iskä tekee sen ja on niin tyhmä ettei käytä edes kumia, voi siis tuoda kotiin mitä tahansa tauteja reissuiltaan :x , ja äiti toivoo toiselle naiselle keskenmenoa.
Tosi tasapainoista ja täyspäistä perhe-elämää hei :headwall: , siellä Porvoossa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Säälittävää säätöä. Oikeasti nyt on niin, että sun miehen kuuluis pitää rahallisesti nyt huolta tästä lapsestaan minkä teki. Ja sun ois pitänyt tajuta, että noin voi käydä, ihan oma mokas.

Mua käy sääliksi, että sulla on tollanen mies, että se käy panemassa naisia, jotka on huonoja äitejä ja mua säälittää, että sä oot noin säälimätön, vaikka olet itse osasyynä koko sotkuun.

Joo ja tää on erittäin hyvin kirjotettu. Yhdyn tähän.

No mutta, niinkun sanoin, miksei toisella naisella ole ihan yhtä hyvin oikeus "hankkiutua" raskaaksi miehellesi, jos hän tätä rakastaa? Missä merkityksessä sinun tunteittesi ja lastesi pitäisi olla tärkeämpiä, kuin sen toisen naisen? Itsehän olet miehesti toisen syliin luvan kanssa työntänyt. Miksi ylipäätään haluat olla miehen kanssa, joka on valmis pettämään sinua, ja vieläpä ilman ehkäisyä, vaikka teillä on jumaliste perhekin?! Mitä ihmettä ihminen sun mielessä liikkuu kun oikein lupaat kohdella itseäsi tuolla tavalla ja sitten syytät toisia?

:wave:

Uskon, että jollain on tommonen suhde ja että nois saattaisi käydä, mut en usko, että kukaan ajattelis siinä tapauksessa toisen naisen raskaudesta tolleen.

Yhteistyössä