I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;25902132:Jotenkin nuo salaatit ja graavilohi eivät sovi samaan listaan. Kuitenkin muut tarjottavat ovat ennemminkin kahvipöytätarjottavaa. Nyt menu on vähän sitä sun tätä.
Tekisin vaikkapa graavilohileipiä ja rieskarullia kasvistäytteellä ja unohtaisin pastasalaatin. Tai sitten muokkaisin radikaalisti niin, että salaatit ja vaikkapa lasagne sekä patonkia + levitteet ja makea kahvipöytä erikseen.
homma lämmitellä ruokaa tai pitää lämpimänä, kyllä itseä ihan hävettäisi jos en voisi tarjota kunnon lämmntä ruokaa, vieraatkin varmasti parkuisivat surusta kun saa vaan salaattia ja jotain paskajuttuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25902349:Mites minä laskin ainakin 5 kakkua, tosin huono matikkapää niin voin olla väärässä.:xmas:
Minä vaan en voisi kohdata kavereitani ilman että en tarjoaisi heille lämmintä ruokaa, ruoka vaan paranee kun sitä hauduttaa.![]()
Mä en tajua, miksi kysytään mielipiteitä jos ne ei sitten kelpaa.