Miksi olisit halunnut tietää? Että olisit voinut erota heti alussa? Että olisit voinut tehdä jotain suhteen hyväksi heti alussa? Oliko ero automaattinen, ehdoton ja ainoa ratkaisu?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25830988:Minulla on toisinpäin, olisin toivonut jonkun kertovan jo silloin kun juttu alkoi. Minun ystäväpiirini vaihtui täysin eron jälkeen, moni ystävistäni tiesi, kukaan ei kertonut.
Tiedän muutaman henkilön jotka tiesivät vaimoni seikkailuista. Yhden luen ystäväkseni (tosin vaimon kautta). Toki hän on enemmän vaimon ystävä mutta liittyy koko perheeseemme kummiuden kautta. Enkä ole hänelle mitenkään katkera. Hän ei katsonut asiakseen kertoa mulle. Ehkä hän sitten näki että liitossa on kaikki hyvin eikä sitä tarvinnut sorkkia ulkopuolisten kautta.
Todella moni on tälläkin palstalla arvostellut mun ratkaisua olla lähtemättä tästä suhteesta mutta netissä on helppo huudella oikeita ratkaisuja.
Itsehän tiedän paremmin tämän suhteen tilanteen kuin muut. On tässä muutakin kuin mun katkerat tilitykset. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, jos sallitaan tämän kliseen käyttö.