Satuhäät 05.03

• Viestiketjun aloittaja "höpö"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809879:
Häissä oli viinaa, mutta ei muuten ohjelmassa. Kirkkoon lähtiessä sulhanen otti lukollisesta kaapista vienen konjakkihörpyn, ehkä sentin lasin pohjalle.
Kyllä siellä ihan kirkasta vedettiin, ja useampaan kertaan. Ennen häitä ja niiden aikana. Ihmetyttää kyllä että joku voi kommentoida ohjelmasta että "ei viinaa" kun sitä kuitenkin juotiin useampaan kertaan.

[QUOTE="vieras";25809945]Kaikki ei ehkä oo niin romanttisia ja kaikki ei mee naimisiin siitä suuresta rakkaudesta, vaan järkisyistä.[/QUOTE]

Tai ylipäänsä kaikki ei tuo ihastusta esille samalla lailla. Se ei silti tarkoita, etteikö pari olisi ihastunut tai rakastunut.

mukavat häät
[QUOTE="jes";25810052]Ehkä ne sen takia välillä ovat niin rakastuneen oloisia kun tossahan on aina noita salamahäitä yleensä...eli ovat vielä suunnilleen alkuhuumassa...[/QUOTE]

Juuri noin, pian tavattua jo naimisiin. Neljässä vuodessa voi alkuhuuma jo haihtua ja tulee välittäminen ja oikea rakastaminen, tahto olla yhdessä.
Mielestäni ihan rakastuneen oloinen pari, ei mitään lällöä tai kiroilua.

tatty
taas täällä lapselliset haukkumassa het...huoh. toivottavasti teillä ei oo lapsia...sääliks käy jos on :(

Mun mielestä oli mukava aito pari ja toivon heille kaikkea hyvää. Tutut maisemat... Hyvä Nurmo! :D

Liika on liikaa!!
Menee niin överiks toi Suomi juttu.
Siis onhan se hienoa, että kunnioitetaan Suomen veteraaneja, mutta eikai sitä nyt jokaikistä suomivaakuna mukia tarvii kotona olla..

[QUOTE="jes";25810052]Ehkä ne sen takia välillä ovat niin rakastuneen oloisia kun tossahan on aina noita salamahäitä yleensä...eli ovat vielä suunnilleen alkuhuumassa...[/QUOTE]

Minusta Daniel ja Vickan olivat aidon rakastuneita häissään, vaikka olivatkin olleet pitkään yhdessä ennen avioitumista.

wqwq
Tuli kyllä pahamieli kun kerrottiin siitä isästä joka kuoli 29-vuotiaana.
Olis ihan kauheeta, jos oma mies kuolisi nyt =(
Voimia tollaseen kaivataan todella paljon.
Itse olemn rämpinyt mieheni kanssa läpi hänen veljensä kuoleman, ja meidän oman lapsen kuoleman(tosin kyseessä oli kohtukuolema) Rankkaa on ollut.wq

armiina
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25809937:
Mun teki niiiiin pahaa katsoa kun ihmiset menee naimisiin eivätkä vaikuta _yh-tään_ rakastuneilta.

Olihan ne siinä lopussa kun ne selitti sitä ai lav juu ja keskisormijuttua. Sillon ekan kerran lämpenin tolle parille.

"Pikkuinen Jättiläinen"
Aika perushäät oli. Mies kerrankin katsoi satuhäitä ja revettiin yhdessä kun se pappi asetteli sitä rintaneulaa morsiammalle :D Ne morsiammen ilmeet kun ei tiennyt minne katsoisi :LOL: Olisihan se pappi voinut antaa vaikka morsiammen itse kiinnittää se?? :D

Koskettava oli kyllä, väkisinkin sitä itsekin mietti että ei sitä ikinä tiedä miten elämä menee..

En tiedä kestäisinkö itse tuollaista excel-taulukkoa joka asiassa.. voisi ehkä alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa, mutta morsian taisi suhtautua asiaan kuitenkin ihan hyvin :)

Taidat olla
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25814546]Tällekin naurettiin :LOL: Puuttui vaan puhekupla: *Ei tätä kestä kuunnella selvinpäin!!*[/QUOTE]

aika tyhjän nauraja miehes kanssa, asutteko te jossain asuntolassa? :)

"Sanna"
Mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt, että miksi pitää tanssia häätanssi jos ei kerran kumpikaan osaa tanssia eikä siitä ole kiinnostunut. Onko se sitten kivaa tanssia siellä jos molempia hermostuttaa ja ärsyttää eikä askelia osaa lainkaan?
Täysin samaa mieltä.

Häävalssi on ainoa oikea tanssi. Jos sitä ei vaivaudu opettelemaan, niin olisi parempi jättää kokonaan väliin. Säästyttäisiin suurelta myötähäpeän määrältä.

nurmolainen
Ihan vaan tiedoksenne kaupunkilaispellet, että ohjelman pappi on ihan samanlainen ihminen livenäkin ja on todella suosittu pappi seurakunnassamme. Siksi, että hän on aito ihminen joka välittää toisista ihmisistä ja on itsekin läpikäynyt vaikeita asioita elämässään. Ihmiset täällä maaseudulla puhuu murteella, vääntäähän savolaisetkin vokaaleja suuntaan jos toiseen. Aika hauskaa verrata tavallisten ihmisten häitä Ruotsin kuninkaallisten häihin... Niin ja ei tosiaan mikään ylitsevuotava lässyn-lässyn rakas-rakas hokeminen oikein kuulu pohjalaiseen luonteeseen. Meillä ilimootetahan sitte jos rakkaus loppuu.

Yhteistyössä