Mitä mieltä tästä pepusta (kuva) :)

• Viestiketjun aloittaja tosi harmaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minttu";25786894]Saa. Treenillä saa lättäpepusta kuin lättäpepusta pyöreämmän ja muhkeamman! :)

Ap:n peppu on todella hyvä.[/QUOTE]

Mua kiinnostais just että millasella treenillä?

Mulla on reisissä ja pohkeissa lihasta vaikka muille jakaa... Ja lihakset lonkkien ympärillä vaikuttais olevan nyt kunnossa koska lonkat ei renaa. Eli jaloilla olen tehnyt tarpeeksi selvästikin..

Sellanen treeni kiinnostaa erityisesti mitä voi tehdä lasten kanssa.

nim. pyöreänpepun metsästäjä :D

aipapi

Mulla on reisissä ja pohkeissa lihasta vaikka muille jakaa... Ja lihakset lonkkien ympärillä vaikuttais olevan nyt kunnossa koska lonkat ei renaa. Eli jaloilla olen tehnyt tarpeeksi selvästikin..

Mee kontalleen ja nostelet vuorotellen jalkoja, vähän ku koira pissillä. Ja kyljelleen makaamaan ja konttia ylös. Jajaja selälleen makaamaan ja nostat lantiota ylöspäin. Ottaa pyllyyn !

T. pyöreän pepun omistaja

• Tykkää
Reactions: Kerpele
"jep"
Kauniin mallinen, pyöreä ja täyteläinen :)

Mua olis kanssa kiinnostanut "ennen"-kuva. Oon joskus miettinyt että saisko mun lätkäperseestä ihan oikeasti koskaan pyöreää. Kun rasvakaan ei keräänny niinku taakse, vaan jos sitä tulee niin tulee tohon sivuille ja sitten mulla on vaan leveä mutta littana hanuri :LOL:
On leveyttäkin oltava. Leveydestä ne neiselliset kurvit tulee (lantio ei tietysti saisi olla yhtä leveä). Uurteisilla farkuilla saa muotoja esiin.

voi pyhä

Jos sulla on littana peppu niin hieman, siis tosi vähän, voit saada siihen nostetta lihaksella, mutta et paljoakaan.

Oletko hieman yksinkertainen? No joo, tiedossahan se on että olet, ei sillä.

Atz
Eipä ole rinnoilla väliä tuollaisen perseen kanssa, saat täyden arvostukseni :)

Mutta melkein voisin vaikka vannoa että tuijotin tuota pebaa tänään täällä oulun vieressä :p

Yhteistyössä