Onko harrastus kannattanut vai ei?
Sanna80 01.03.2012 #3 Minä tykkään! Iso ja muodokas mutta selkeästi kiinteä! Just mun makuuni KYLLÄ Reactions: BootyPeppi ja MINTYNEN
Katylina 01.03.2012 #8 Melko iso? Vai näyttääkö vaan? Itseä aina hämää möykyt ahterissa, en ole ihan varma, kuuluuko niiden olla siellä vai onko selluliittiä
Melko iso? Vai näyttääkö vaan? Itseä aina hämää möykyt ahterissa, en ole ihan varma, kuuluuko niiden olla siellä vai onko selluliittiä
"vieras" 01.03.2012 #13 Höh. Mulla tollanen ilman mitään kummempia harrastuksia. Mies tykkää. Hyviä geenejä kiitän!
ap... 01.03.2012 #14 Alkuperäinen kirjoittaja No: Näytä alkuperäinen viesti Ok ahteri, mutta eihän me tiedetä, miltä se ennen näytti. Click to expand... Ei ole "ennen kuvaa". Kiitokset vaan kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja No: Näytä alkuperäinen viesti Ok ahteri, mutta eihän me tiedetä, miltä se ennen näytti. Click to expand... Ei ole "ennen kuvaa". Kiitokset vaan kaikille
Wolt 01.03.2012 #15 Kunnon peba vaikka naisena sanonkin. Ei mikään luikku vaan täyteläisen kaunis Harrastatko jotain tanssin tyyppistä se nimittäin tulee mieleen?
Kunnon peba vaikka naisena sanonkin. Ei mikään luikku vaan täyteläisen kaunis Harrastatko jotain tanssin tyyppistä se nimittäin tulee mieleen?
Sanna80 01.03.2012 #16 Alkuperäinen kirjoittaja ap...: Näytä alkuperäinen viesti Ei ole "ennen kuvaa". Kiitokset vaan kaikille Click to expand... Niin se jäi vielä epäselväksi että mitä sä harrastat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap...: Näytä alkuperäinen viesti Ei ole "ennen kuvaa". Kiitokset vaan kaikille Click to expand... Niin se jäi vielä epäselväksi että mitä sä harrastat?
"Vieras" 01.03.2012 #21 Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80: Näytä alkuperäinen viesti Ihana :heart: Click to expand... Ei mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80: Näytä alkuperäinen viesti Ihana :heart: Click to expand... Ei mun mielestä
ap.... 01.03.2012 #22 Monipuolisesti olen harrastanut. Ennen harrastin voimistelua. Olin silloin ketterämpi
"vieras" 01.03.2012 #23 Kyllä on treeni kannattanut, hyvä on Paljonko pituus ja paino, entä farkkujen koko?
Millenia 01.03.2012 #25 On hyvä peppu mutta toivottavasti kuitenkin harrastit ihan vaan nautinnon ja hyvinvoinninkin takia, etkä pelkän pepun .
On hyvä peppu mutta toivottavasti kuitenkin harrastit ihan vaan nautinnon ja hyvinvoinninkin takia, etkä pelkän pepun .