Mitä mieltä tästä pepusta (kuva) :)

• Viestiketjun aloittaja tosi harmaa
  • Ensimmäinen viesti
Kauniin mallinen, pyöreä ja täyteläinen :)

Mua olis kanssa kiinnostanut "ennen"-kuva. Oon joskus miettinyt että saisko mun lätkäperseestä ihan oikeasti koskaan pyöreää. Kun rasvakaan ei keräänny niinku taakse, vaan jos sitä tulee niin tulee tohon sivuille ja sitten mulla on vaan leveä mutta littana hanuri :LOL:

57
Musta tollanen pyöreänmallinen on ihana. Ja kyllä niitä miehiä on paljon muitakin jotka tykkää pyöreästä pepusta (siis en tarkoita lihavaa naista vaan pyöreää PEPPUA) eikä pelkästään mustat miehet. Miksipä muuten nykyään otettaisiin jopa implantteja peppuun. Ite olen niin laiha tällä hetkellä että peppukin on kuin lapsella, en tykkää..

"minttu"
Kauniin mallinen, pyöreä ja täyteläinen :)

Mua olis kanssa kiinnostanut "ennen"-kuva. Oon joskus miettinyt että saisko mun lätkäperseestä ihan oikeasti koskaan pyöreää. Kun rasvakaan ei keräänny niinku taakse, vaan jos sitä tulee niin tulee tohon sivuille ja sitten mulla on vaan leveä mutta littana hanuri :LOL:
Saa. Treenillä saa lättäpepusta kuin lättäpepusta pyöreämmän ja muhkeamman! :)

Ap:n peppu on todella hyvä.

"mie"
Pakko kysyä tähän ketjuun että miten lättänästä pepusta saa pyöreän? Millaisella treenillä?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa :( Varsinkaa farkut :(
Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan..

tytr
Mulla on kyllä rasvaa pehvassa, mutta se ikävä kyllä roikkuu. Eikä sovi roikkupeppu ainakaan näin kukkakepille kuin minä. Mutta koska farkut saa pepun näyttään kivalta niin en oo jaksanut treenailla. Vaikka kaipa se kannattais..
Nii, ihan hyvä pehva sulla, reidet omaan makuun hiukan liian lihaksikkaat 8ja sitä myöten paksut), mutta sopii kyl ton pepun jatkeeksi ihan ok. :)

haa
Minäpä kerron, miten sain lättänästä pyöreän ja vieläpä kypsässä yli 40 vuoden iässä. Sain kuopuksen 42-vuotiaana ja hänen kanssaan tein hurjan pitkiä vaunu- ja rattailulenkkejä päivittäin aina niin kauan kuin tyttö täytti neljä vuotta. Erityisesti suosin pitkiä ylämäkiä ja plussaa oli, kun kärryissä oli mukana painavat ostoskassit. Jatkoin kärryjen työntelyä mun teinityttöjen kanssa, jotka jakavat mainoksia kahdesti viikossa. Roudaan kymmeniä, välillä satojakin kiloja mainoksia tyttöjen kanssa jakelukärryillä tai talvella pulkalla, taas pitkiä ylämäkiä ja juoksen kerrostalojen rappusia. Hyvin on peppu pyöristynyt, ei puhettakaan enää lättänästä. Myös reisilihakset ovat saaneet kauniin muodon. Ikinä en ole missään salilla käynyt vaan ihan vaan tällaisella hyötyliikunnalla olen muokannut kroppaani.

"minttu"
[QUOTE="mie";25787295]Pakko kysyä tähän ketjuun että miten lättänästä pepusta saa pyöreän? Millaisella treenillä?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa :( Varsinkaa farkut :(
Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan..[/QUOTE]

Pakaralihakset on helpoimpia lihaksia kropassa muokata. Siihen tarvitaan salitreeniä (tai kotitreeniä, jos käytössä vain on isot painot). Isoilla painoilla kyykkyjä, askelkyykkyjä, syviä kyykkyjä, yhden jalan kyykkyjä, maastavetoja, jalkaprässiä jne.

näin
Ihan ok mallinen, tuollainen perustakapuoli. Laihduttaa voisi kyllä hieman, niin tulisi jalkojen pakarn muodot nätimmin esille. On myös hieman selluliitin alkua, joka hoituisi myös laihduttamisella.

Yhteistyössä