Sama, mie luvin kans ensin haltijat...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25787799:mä luin väsyneenä, että haltijat on kivoja mut halijat: mua saa halia vaan läheisimmät ihmiset...
PeesiJuu ei.
Mies ja muksu saavat halia mua.
Muut pysyköön kaukana
Vielä ihanampaa on saada kunnon kielari vastaantulijalta. Not!Vai ovatko sinusta? Jotkut voivat vierastaakin läheisyyttä.
Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaaVielä ihanampaa on saada kunnon kielari vastaantulijalta. Not!
Tietenkin halaaminen tuntuu hyvältä, mutta riippu kuka halaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25787922:Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaa
Mielummin anataisin puistojen miehen nuolla korvaani kun yhdenkään koiran.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25787922:Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaa
En mäkään halaile työkavereita mutta mä oon tosi positiivisesti yllättynyt siitä, että mun työkaverit on koskettelijoita. Ne siis ottaa kontaktia muuten kuin halaamalla, esim. yhdellä on tapa aina töihin tullessaan ja lähtiessään laittaa käsi olkapäälle tervehtiessä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25789419:Olisi kiva halata ja saada haleja enemmänkin. Tilanteita vain ei ole. Työkavereita en osaa löhteä halaamaan.