Halijat ovat kivoja

  • Viestiketjun aloittaja halittu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25787799:
mä luin väsyneenä, että haltijat on kivoja :D mut halijat: mua saa halia vaan läheisimmät ihmiset...
Sama, mie luvin kans ensin haltijat... :D
No joo, halit on kivoja, miun mies, äiti, isä ja ystävät saa halia mielellään, miehen haleja rakastan :heart: .
En tykkää jos lähes vieraat ihmiset alkaa halaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
En voi sanoa olevani varsinaisesti halija, mutta läheisten ja ystävien halaaminen on ihan kiva juttu. Taannoin yksi laitapuolenkulkija tuli juttelemaan mulle asemalla ja mä siinä aikani kuluksi hänen kanssaan juttelin. Lähteissä hän kysyi, olisiko mulla antaa hänelle euroa. Mulla oli vain 20 euron seteli, mutta annoin sen. Mies liikuttui kyyneliin ja halasi mua kiitokseksi. Se halaus tuntui kyllä niin vilpittömältä, että en osannut pitää sitä millään tavalla vastenmielisenä.
 
halittu
Tietty se riippuu siitäkin kuka halii. Mutta nyt tuli jo mielenkiintoinen näkökulma esiin. Joku joka pitää paljon seksistä, vierastaakin sitten läheisyyttä muuten, eli päästää lähelle vain tietyt, tutut ihmiset. Tavallista se silti on täällä Suomessa. Liitetäänköhän seksuaalisuus ja haliminen yhteen ja siksi se arveluttaa? Itse pidän kyllä molemmista, seksistä ja kaikista hellyydenosoituksista, ja tuntematonkin saa halia jos siltä tuntuu. Näin miehenä mieluummin silti kieltämättä halailen naisten kanssa.
 
"Leona"
Suurin osa ei ilmeisesti pidä halimisesta kovinkaan paljon. Minua se ihmetyttää. Toisaalta en sitten ihmettele että minun halimiseni koetaan jotenkin erikoisena ilmiönä.
 
Jos olen hiprakassa, tykkään halailla aivan kaikkia seurueeseen kuuluvia. Eniten niitä, jotka ovat seksuaalisesti vetovoimaisia. Sallin, että minua halataan enkä koe sitä vastenmielisenä. Toki vieraan ihmisen halaus ei tunnu yhtä läheiseltä kuin tutumman.
 
Keittiönoita
Vielä ihanampaa on saada kunnon kielari vastaantulijalta. Not! :D

Tietenkin halaaminen tuntuu hyvältä, mutta riippu kuka halaa. ;)
Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaa :D
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25787922:
Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaa :D

 
  • Tykkää
Reactions: cc
"vieras"
En yleensä välitä halailla kuin lähimpien ihmisten kanssa. Muutaman kerran töissä kuitenkin asiakas halannut, on se kyllä ihan mukavalta tuntunut. Riippuu niin tilanteesta.
 
Joo, tykkään kosketella oikeasti läheisiä ihmisiä, mutta vaivaannun kyllä jos joku muu kuin sydänystävä tulee koskettelemaan. Onnitteluhalaukset on ok, jos menen naimisiin tai valmistun, saan vauvan tms. Yksi kaveri on sellainen että sillä on tapana koskettaa kädellä jatkuvasti kun puhuu sinun kanssasi, koen sen välillä jopa ahdistavana.
 
Mä rakastan halia ihmisiä, mutta täällä Suomessa yritän sitä vältellä kun ihmiset ei siitä niin pidä. Voi että on ihana olla etelä-amerikkalaisten ystävien kanssa kun ne on koko ajan halimassa ja pussaamassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25787922:
Äläs nyt, mä olen viime aikoina kaksikin kertaa päässyt pussausasteelle vastaantulijan kanssa. Ekalla kerralla kyse oli Raimosta, 5 kk:n ikäisestä bulldogista, joka suorastaan nuoli mun korvaani ja kaulaani koko junamatkan ajan. Toisella kertaa tulin kaupasta ja sain niinikään 5 kk:n ikäisen alaskan malamuutin antamaan mulle mahtavia, märkiä suudelmia ympäri naamaa :D
Mielummin anataisin puistojen miehen nuolla korvaani kun yhdenkään koiran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25789419:
Olisi kiva halata ja saada haleja enemmänkin. Tilanteita vain ei ole. Työkavereita en osaa löhteä halaamaan.
En mäkään halaile työkavereita mutta mä oon tosi positiivisesti yllättynyt siitä, että mun työkaverit on koskettelijoita. Ne siis ottaa kontaktia muuten kuin halaamalla, esim. yhdellä on tapa aina töihin tullessaan ja lähtiessään laittaa käsi olkapäälle tervehtiessä.

Viimeeksi halaus pelasti päiväni jokunen kuukausi sitten kun olin väsyneenä viemässä lasta päiväkodille ja varmaan ilmeestäkin näki että ei ollut ihan mukavin aamu takana niin tuttu mies (mun ystävän puoliso ja lapsi samassa päiväkodissa) nappasi mut spontaanisti halaukseen ja totesi että "Mikäs Sannaa nyt harmittaa?" Pakko oli sanoa että ei enää mikään :)
 

Yhteistyössä