Ok...mulla vaihteli verensokeri ennen ruokaa 5,4 -5,6 mutta ruuan jälkeen nousi vain 6,8-7,00Cherry Maua,
Mitenkähän ne arvot meni siinä sokerirasituksessa, hitsi kun en muista niitä ulkoa.
Mulla kuitenkin meni yksi arvo niistä kolmesta ihan vähän yli RV:lla 28.
Ensin pärjäsin ihan ok sellasella normaalidieetillä jättämällä karkit yms. vähemmälle,
mutta loppuraskautta kohti on hankaloitunut. Koko ajan omat insuliinit toimii
huonommin ja syömisistä pitää karsia.
Ensin piti jättää sokeri, puuro, sitten tuoreet leivät, sitten hedelmät ja nyt myös
maitotuotteet.
Noista verensokeriarvoista kotona mitattuna ennen ruokaa arvon pitää olla
alle 5,5 ja ruoan jälkeisen arvon alle 7,8.
Toivottavasti selvensi edes vähän.
Jos LA:han olis pidempi aika, niin olisin ihan ilolla ottanut ne insuliinit avuksi,
mutta nyt lupasin RAD-hoitsulle että kyllä mun itsekuri sen parisen viikkoa riittää
ruokailuissa tiukkailuun.
Ok Mun yhdellä tuttavalla sama juttu raskauksien aikana. Hänellä kyllä sitten puhkesikin aikuisiän diabetes. Se oli hänelle raskas asia. Mutta onneksi siihen on hoitokeinot olemassa. Kaikkea hyvää sun loppuraskauteen, tulevaan synnytykseen ja omiin raskauden jälkeisiin herkutteluhetkiin (hyvällä omatunnolla) :hug:Sulla on ollut tosi hyvät arvot ruuan jälkeen ja oot syönyt oikein.
Mulla nousee helposti 8,6 saakka jos syön vaikka appelsiinin välipalaksi.
Mikäs sinnuu tänään väsyttää? Siksi kahvi tekeekin terää!Ja ihan ensiks kirjotin kaffaat, sit korjasin sen keffeet:headwall:.. sit korjasin sen kaffeet, mutta se ei enää tallentunut etusivulle. Väsymystä..
Miksi sulla on pedobear avana?Mikäs sinnuu tänään väsyttää? Siksi kahvi tekeekin terää!
Mikäs sinnuu tänään väsyttää? Siksi kahvi tekeekin terää!
Jotain torttuako?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25763792:Juodaan vaan!
Torta della nonna on juuri sopivasti jäähtynyt
Kiitti! Vauva on nyt 4,5 kk, yleensä oikein hyväntuulinen, tänään erittäin kiukkuinenMä tuon sulle kupillisen Mehukatti.
Minkäikäinen vaava sulla sylkyssä uneksii?
Voi pientä, toivottavasti kiukut menee unen myötä ohi.:heart:Kiitti! Vauva on nyt 4,5 kk, yleensä oikein hyväntuulinen, tänään erittäin kiukkuinen
Juu, italialainen ihana respti, torttu jossa paksu vaniljakiisseli täytteenä kannen alla.Jotain torttuako?
Juu ei ollut asiaa pyörän selkään; kaiken sen lumen päälle oli vielä aura-auto heittänyt ajotieltä paksun kerroksen murakkaa.Siel on tosi kiva pyöräilykeli tänään.