Mulla kun on suurinpiirtein samat mität kun ap:lla (painoo 7kg vähemmän), niin pakko vastata, et meillä ainakin seksielämä kukoistaa joka asennossa! Ja mies ei voi pitää näppejään erossa mun persauksesta, se on sen mielestä niin ihana.Alkuperäinen kirjoittaja kärki;25762308:Paljonko kuluu herkkuihin kuukaudessa? Ratsastatko koskaan miehellä? Yletytkö leikkaamaan varpaankynnet? Katsotko itseäsi koskaan peilistä alasti, oletko tyytyväinen näkyyn?
En syö paljoa herkkuja. Kyllä ratsastan.Ja ihan itse leikkaan varpaankynnet. Kyllä katson peilistä itseäni alasti eikä minua ulkonäköni haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja kärki;25762308:Paljonko kuluu herkkuihin kuukaudessa? Ratsastatko koskaan miehellä? Yletytkö leikkaamaan varpaankynnet? Katsotko itseäsi koskaan peilistä alasti, oletko tyytyväinen näkyyn?
Peesi!Mulla kun on suurinpiirtein samat mität kun ap:lla (painoo 7kg vähemmän), niin pakko vastata, et meillä ainakin seksielämä kukoistaa joka asennossa! Ja mies ei voi pitää näppejään erossa mun persauksesta, se on sen mielestä niin ihana.
Ja juu, mä ainakin yletyn leikkaan varmaankynnet, miksen ylettys? :O
Pidän mutta syön ihan normaalia kotiruokaa ehkä annokset normaalia isompia.Pidätkö ruuasta?
Olen yrittänyt niin usein laihduttaa ja laihdun maksimissaan 20kg vaikka kuinka liikkuisin ja söisin vähän niin ei kyllä huvita koko elämää kärvistellä.On lapsia ja uskon pysyväni ihan toimintakykyisenä.Mikset aio laihduttaa? Onko sulla lapsia? Jos on, etkö halua, että eläisit heidän takia pidempään ja pysyisit terveempänä/toimintakykyisenä?
No iso maha ja isot rinnat. Ehkä en niin lihavalta näytä kun olen näin pitkä.Moi! Minä olen 179cm ja 115kg. Kysyisin vain että missäpäin kroppaa sinulla läskit sijaitsevat? Minulla on melko hoikat jalat ja iso vatsa. Rintavarustusta löytyy. Monet tutut ovat sanoneet että eivät ikinä voisi uskoa että painan yli 100 kiloa. Pituus antaa vähän anteeksi onneksi. Paino sanassa vähän..
50-52.Vaatekokosi?
Tiedät kuitenkin varmaan, että vain lääketieteellinen ihme ei laihdu, jos syö vähemmän kuin kuluttaa? Pitkäjänteisyyttähän se vaatii, muttei se mahdotonta ole keltään. Itselläkin ylipainoa ja harmittaa, mutta alaspäin on paino menossa ihan lapsen ja itseni takia. Vaikka nyt pysyiskin toimintakykyisenä, kyllä se ylipaino jossakin alkaa näkyä tulevaisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja saa kysyä;25762413:Olen yrittänyt niin usein laihduttaa ja laihdun maksimissaan 20kg vaikka kuinka liikkuisin ja söisin vähän niin ei kyllä huvita koko elämää kärvistellä.On lapsia ja uskon pysyväni ihan toimintakykyisenä.