Olen 179cm ja paino 120kg haluatko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja saa kysyä
  • Ensimmäinen viesti
Hauskaa
Mulla pituutta 178 cm ja painoa kymmenen kiloa vähemmän kuin ap:llä. Ja olen joskus aikonut aloittaa samanlaisen ketjun. Mutta nyt ei tarvitse =))
Ja niille kaikille, jotka kysyvät miksen laihduta voin kertoa, että viimeeksi työterveyshoitajan tarkastuksessa terkka totesi, että jos on terve ja tyytyväinen niin miksi pitäisi laihduttaa. Kävelen esim. noin tunnin verran viidesti viikossa ja hyötyliikuntaa harrastan. Kotini on kahdessa kerroksessa, joten portaita tulee trampattua.
Ja hassua kyllä, olen isokoinen mutta harvemmin haukutaan läskiksi.

"eee"
Mä olen 176 cm ja 60 kg. Hassua ajatella, että joku on kaksi kertaa mun kokoinen. Olen joskus yrittänyt kantaa samanpainoista kaveria reppuselässä ja se on kamalan raskasta. En kyllä jaksaisi sellaista taakkaa pitkään kantaa. :/

"AnneR"
Kai ihmiset ovat eri mallisia :). Hurjaa ajatella, että joku mua kymmeniä kiloja painavampi käyttää samaa vaatekokoa.
179cm pituutta mullakin ja paino vielä normaalilukemissa (76), mutta 44-46 on munkin kokoni.
Riippuu toki mistä ostaa vaatteensa. Varmasti joku isojen tyttöjen 46 on eri, kuin henkiamaukan 46.

Yhteistyössä