Anonyymitär
Ei millään pahalla, mutta en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka katselevat kaupassa muiden ostoksia, ja sitten vielä taivastelevat niitä nettipalstalla.
Ai kamala Mä joskus ostan kilokaupalla pelkästään erilaisia lihoja. Joskus ostan läjäpäin pelkkää tomaattimurskaa ja tuoremehuja. Joskus läjäpäin jauhoja ja ryynejä sekä hedelmiä. Joskus pelkästään pastoja, riisejä ja nuudeleita.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25757813:Mutta alkuperäiseen viestiin liittyen:
Kaupassa nähtyä ja muistutusta kaikille - ikinä et tiedä kuka sinun ostoksistasi raportoi palstalle
En mäkään syöttäisi lapselleni pelkkää perunaa ja kaalia (ja jauhelihaa) viikkoa vaikka sunkin touhu on siltä saattanut näyttää.Sanoinko niin? En.
Oma vikanne jos otatte nokkiinne. En ole sanonut muuta kun että olisi parempi että ihmiset katsoisivat enemmän mitä suuhunsa laittavat. Moni vaiva voisi korjaantua ihan sillä.
Juurihan sanoin että me syödään kyllä nuudeleita, ilman palmuöljyä ja sitä hieman epäilyttävää rasvapussia joka siellä usein tulee mukana
Nuudelit on parhaita kasvisten ja kanan kanssa!
Söisikö kaikki tosiaan kaksivuotiaan kanssa viikon pelkkiä nuudeleita? Siltä se touhu edessäni (HUOM. nenäni edessä - ei, en erikseen kyttää ihmisiä) näytti.
No siitä vaan sitten.
Tsiisus miten yksipuolista. Voi sun pientä poikarukkaa kun ei monipuolista ravintoa saaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25757857:Ai kamala Mä joskus ostan kilokaupalla pelkästään erilaisia lihoja. Joskus ostan läjäpäin pelkkää tomaattimurskaa ja tuoremehuja. Joskus läjäpäin jauhoja ja ryynejä sekä hedelmiä. Joskus pelkästään pastoja, riisejä ja nuudeleita.
No niinpä :O Mä ostin tänään kaupasta vain maitoa ja vessapaperia, luulikohan se täti mun takana että NONNIH, nyt vetää tonkin lapset koko viikon vain maitoa ja vessapaperiaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25757857:Ai kamala Mä joskus ostan kilokaupalla pelkästään erilaisia lihoja. Joskus ostan läjäpäin pelkkää tomaattimurskaa ja tuoremehuja. Joskus läjäpäin jauhoja ja ryynejä sekä hedelmiä. Joskus pelkästään pastoja, riisejä ja nuudeleita.
Tiedoksi vaan ettei Suomessa saa lisätä lihaan mitään, ei verta eikä mitään muutakaanAlkuperäinen kirjoittaja Tiesitkö jauhelihasta;25757177:että jos ostat sitä kaupan omaa jauhelihaa niin sehän on yleenä yllättävän punaista, useimmissa tapauksissa se saattaa olla useita viikkoja vanhaa ja värjätty naudan verellä.
No niinpä :O Mä ostin tänään kaupasta vain maitoa ja vessapaperia, luulikohan se täti mun takana että NONNIH, nyt vetää tonkin lapset koko viikon vain maitoa ja vessapaperia
HAH, ostit kuitenkin sitä paperia missä on se turhake hylsy, se hajoava. Siitä keittelet lapsille puurot ja käytät paperin itte. Varma tietoNo niinpä :O Mä ostin tänään kaupasta vain maitoa ja vessapaperia, luulikohan se täti mun takana että NONNIH, nyt vetää tonkin lapset koko viikon vain maitoa ja vessapaperia
No en Sitä en myönnä tehneeni, mulla on vihasuhde hajoaviin hylsyihin Mutta mä kerron salaisuuden.... ne oli valkaistua paperia. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25757973:HAH, ostit kuitenkin sitä paperia missä on se turhake hylsy, se hajoava. Siitä keittelet lapsille puurot ja käytät paperin itte. Varma tieto
Miä lupaan etten kerro kellekkään, katoppas, miulla on sama ongelma. Miun aristokraattiset kankut ei pidä keltaisesta paperistaNo en Sitä en myönnä tehneeni, mulla on vihasuhde hajoaviin hylsyihin Mutta mä kerron salaisuuden.... ne oli valkaistua paperia. :ashamed:
Etkö tiedä, kuinka pahaksi ne on pienten lasten suolistolle?No en Sitä en myönnä tehneeni, mulla on vihasuhde hajoaviin hylsyihin Mutta mä kerron salaisuuden.... ne oli valkaistua paperia. :ashamed:
Sinä perkeleAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25758022:Etkö tiedä, kuinka pahaksi ne on pienten lasten suolistolle?
No siltähän se vaikuttaa, että tältä jengiltä jää nyt lapset ruokkimatta siksi kun joku joskus todistettavasti on kyylännyt kassalla.Voi ahdistus sentään!
Eihän tässä uskalla enää kaupassa käydä, kun muut vartioivat mitä ostelen. :O
En kyllä minäkään ymmärrä, miksi vahdataan muiden ostoksia. Itsellä on kassalla yleensä niin paljon tavaraa ja niin kiire, että hyvä kun ehtii omistaan huolen pitää. Ei voi myöskään tietää, meneekö osa tavaroista apua tarvitsevalle naapurille tai sukulaiselleMikä saa ihmiset vahtaamaan toisten ostoksia?En nyt tarkoita tätä kysymystä suoranaisesti ap: lle - mutta noin niinkuin yleensä.
Anetaan immeisten ostaa mitä hyö tahtovat - voihan se olla sekin perhe syö nuudeleita kerran vuoteen...
Anteeksi avautumiseni.. :ashamed:
Perunat eivät ole ihmisten ruokaa, vaan sikojen.Näin tänään kaupassa äidin jolla oli vajaa 2v rattaissa ja toinen vatsassa. Iski kassahihnalle iison kasan nuudeleita+pari säilykettä!
Toivottavasti ei syötä niitä lapselleen
Täälläkin on vähän aikaa sitten ketju, mitä halpaa ruoka kukin ostaisi.
Moni sanoi nuudeleita!
Onko tosiaan niin että moni kuvittelee nuudeleiden olevan halpaa ja hyvää ruokaa?
Minulla oli ostoksina mm. iso säkki luomuperunoita ja jauhelihaa ym. ym. ja maksoi saman verran kuin tällä naisella.
Esim iiso pala kaalia maksaa n. 30senttiä, pari perunaa toiset 30senttiä, jauhelihaa pari euroa. Siitä tuleekin jo iso kattila keittoa halvemmalla - ja ennen kaikkea ravinteikkaampaa kun nuudeli-lisäainemoska. Jotka ovat kaiken lisäksi aika kalliita.