Onko tää aina niin kun hygieenistä huolehdi liika, niin tulee vaikka mitä, eli wtf??

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
siuw
Miksei? Miks Suomessa on niin nolo pitää olla puhua terveys ongelmista tai seksi jutuista? Eikö tämä kaikki kuulu meijän elämään? Myös psyykisestä ongelmista täällä ei saa puhua, kun sekin aika nolo. Olen shokissa, jos oikeasti ihmiset kaikki niin terveitä, ilman alapää ja yläpää ongelmia
Sinä et uskalla aikuisena ihmisenä ostaa ehkäisyvälineitä kaupasta.

Sinusta on kuitenkin on kertoa vilkkaalla keskustelupalstalla kuinka alapääsi haisee ja vuotaa vihreää mönjää. Ja omalla naamallasi teet tämän.

Näetkö ristiriidan?

"Vieras"
no mutta mistä mulla sellainen on? Hmm... en kyllä usko, tämä mun mielestä melkein sama juttu kuin sairaala bakteri
Äkä nyt mitään sairaalabakteereita tähän sotke... Jokaisella ihmisellä on iholla, limakalvoilla ja suolistossa lukemattomia erilaisia bakteereja joista osa on ihan ns. normaaliflooraan kuuluvia,eli me ihmiset emme ole steriilejä vaan meissä kaikissa on bakteereja hyödyllisiä joissakin olosuhteissa, joissakin olosuhteissa haitallisia.

"Vieras"
Sinä et uskalla aikuisena ihmisenä ostaa ehkäisyvälineitä kaupasta.

Sinusta on kuitenkin on kertoa vilkkaalla keskustelupalstalla kuinka alapääsi haisee ja vuotaa vihreää mönjää. Ja omalla naamallasi teet tämän.

Näetkö ristiriidan?
Peesi, voi olla että jos sinuun törmäisi irl niin ensimmäinen mielleyhtymä ei olisi imarteleva kun näitä alap.äjuttuja on jatkuvasti...

Kyllä käytän saippua ja vielä hinkan sen aina niin, että kaikki mahdolliset bakterit sieltä lähtee, myös sisält pesen?:O

Siis apua, mutta mä en halua ilman saippua käydä suihkussa, millä sitten saa pestää?
Anteeksi mitä? Käytät alapäähän saippuaa? Kait käytät alapäähäsi esim. Dermosilin intiimisaippuaa, joka ei tapa emättimen tarpeellisia bakteereja. Alapään peseminen tiuhaan tuo myös tulehduksia.

Dermosil Intiimisaippua - Intiimihygieniaan. Sopii myös kokovartalopesuun.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä