Onko tää aina niin kun hygieenistä huolehdi liika, niin tulee vaikka mitä, eli wtf??

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25754333]Voi jeesus, omalla naamalla kehtaat kertoa kaikki nämä alapää- ja seksiasiasi... Tietääkö miehesi mitä kirjoittelet? Alkuperäiseen aiheeseen: peset liikaa ja liian voimakkailla aineilla, olet pessyt pois hyvät ja hyödylliset bakteerit jolloin tulehduksia aiheuttavat pääsevät jylläämään. Miten kukaan aikuinen voi olla näin tietämätön.[/QUOTE]

Miksei? Miks Suomessa on niin nolo pitää olla puhua terveys ongelmista tai seksi jutuista? Eikö tämä kaikki kuulu meijän elämään? Myös psyykisestä ongelmista täällä ei saa puhua, kun sekin aika nolo. Olen shokissa, jos oikeasti ihmiset kaikki niin terveitä, ilman alapää ja yläpää ongelmia

"sondersson"
Mä pesen kerran päivässä ja pelkällä vedellä. Ei oo koskaan ollut hiivaa eikä mitään tulehdusta.

Oikeesti Milanna on tosi tärkeetä ettei putsaa liikaa, se on paljon pahempi kuin ettei peseytyisi ollenkaan. Suosittelisin et lopetat tuon ja alat syömään maitohappobakteereita, esim. DDS+ on hyvä valmiste. Myös liika sokerin syönti lisää tulehduksia.

Venakko Milanna
[QUOTE="sondersson";25754484]Mä pesen kerran päivässä ja pelkällä vedellä. Ei oo koskaan ollut hiivaa eikä mitään tulehdusta.

Oikeesti Milanna on tosi tärkeetä ettei putsaa liikaa, se on paljon pahempi kuin ettei peseytyisi ollenkaan. Suosittelisin et lopetat tuon ja alat syömään maitohappobakteereita, esim. DDS+ on hyvä valmiste. Myös liika sokerin syönti lisää tulehduksia.[/QUOTE]

kitti=)

ei voi olla totta
että aikuinen ihminen ei tiedä sitä, että alapäätä EI PESTÄ SAIPPUALLA! Ihan pelkkä vesi riittää. Normisti kerran päivässä ja kuukautisten aikaan vähän useammin, mutta vain ja ainoastaan vedellä. Näin minä teen eikä ole ollut tulehduksia ja hiivatulehdus vain kerran elämässä. enkä haise.

"vieras"
Mä pesen kerran päivässä vedellä ja saippualla. Koskaan ei ole mitään tulehdusta ollut, paitsi vti kyllä useaan kertaan.

Lisäksi pesu aina ennen seksiä ja seksin jälkeen.

*
[QUOTE="vieras";25754716]Mä pesen kerran päivässä vedellä ja saippualla. Koskaan ei ole mitään tulehdusta ollut, paitsi vti kyllä useaan kertaan.

Lisäksi pesu aina ennen seksiä ja seksin jälkeen.[/QUOTE]
Mun mies haluaisi pesemätöntä, mutta kyllä mä huuhtaisen ennen touhuja..:whistle:

ähis
Mutta vielä kysymys. Miten kun te käytte kakkalla:D.? Eikö se jää haisemaan tää reikä jos ei saipualla pesee?

Entäs seksin jälkeen?
Eihän vauvankaan takapuolta pestä kakan jälkeen saippualla. Miksi aikuisenkaan? Jos sä peset sen "moskan" pois, niin eihän sinne mitään jää haaisemaan. Ja kyllä pesen kakalla käynnin että seksin jälkeen ihan vedellä. Todella harvoin käytän saippuaa.

Mutta kädet aina saippualla vessassa käynnin jälkeen.

"vieras"
juu ei liikaa pesemistä, ei ainakaan tavallisella saippualla, mä käytän tätä eikä ole ollut mitään ongelmia ja löytyy yleensä pikku ruokakaupoistakin..http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=116

Yhteistyössä