Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

No niin..
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25752012:
No en minäkään, itselleni tulee vain huono olo tuollaisista. Mutta heidän suosionsa valossa ei ap:n touhu ole minusta ollenkaan epänormaalia tai sairasta.
Tosiasiassa mä en ole edes niitä ohjelmia katsonut, kun pelkkien mainosten perusteella olen tajunnut, etteivät ole mua kiinnostava tai viihdyttävä juttu.

Minä en pidä normaalina sitä, että vahingoittaa omaa kehoaan tahallisesti.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Omalla tavallaan minäkin pidän mustelmia kauniina. Olen aikoinaan harrastanut jonkun verran bdsm -puolen juttuja, ja silloin mustelmat tulivat tutuksi vähän niin kuin sivutuotteina ja vahingossa. Köysistä ja kahleista yms niitä kuitenkin toisinaan jää, vaikkei olisi tarkoituskaan.

Itselleni en kuitenkaan osaa tekemällä tehdä mustelmia enkä voi sanoa, että pitäisin niistä erityisesti. Bdsm:n liitettynä ne kuitenkin näyttävät kuvissakin kauniilta.

Tähän sairauskeskusteluun en ota kantaa.

Eli sulla on kaikki kunnossa siis, kun ilmeisesti tuo "harrastuksesi" ei ole pakkomielle?

No mikäs siinä, mut älä ihmettele, jos kaikkien mielestä se ei kuulosta ihan terveeltä.
En ihmettele. Kyllä arvasin, että varmaan monien mielestä on ihan sairasta. Minulla voi mennä pitkäkin aika etten tee yhtään mustelmaa. Joskus on varmaan mennyt vuosikin parhaimmillaan.

No niin..
[QUOTE="vieras";25752043]Hmm.. ite tykkään repiä ruvet auki. Mulla on ollut niskassa, hiusten alla ties miten monet vuodet sama rupi jonka aina avaan.[/QUOTE]

Toivottavasti sulla on silloin kynnenaluset puhtaat. Tai ainahan niissä muhii meheviä pöpöjä, vaikka kuinka jynssäisi.

se sama
Huumeiden käyttöä en hyväksy enkä ymmärrä. Piikityksestä jää lisäksi kamalat jäljet käsiin, ainakin vuosien käytön jälkeen. Itse näin joskus ihan läheltä, kun kerjäläinen tuli anomaan rahaa ja oli ne kädet järkyttävässä kunnossa.
:D Vaikkakin huumeiden käyttö onkin paljon, paljon haitallisempaa kuin sinun harrastuksesi, halusin vähän avata silmiäsi asian suhteen. Samanlaista itsensä satuttamista kummatkin ovat, vaikkakin eri mittakaavoissa. Ja jälkiä jää kummastakin, miksi mustelmat & kynnenjäljet mielestäsi ovat kauniita mutta neulanjäljet eivät?

:D Vaikkakin huumeiden käyttö onkin paljon, paljon haitallisempaa kuin sinun harrastuksesi, halusin vähän avata silmiäsi asian suhteen. Samanlaista itsensä satuttamista kummatkin ovat, vaikkakin eri mittakaavoissa. Ja jälkiä jää kummastakin, miksi mustelmat & kynnenjäljet mielestäsi ovat kauniita mutta neulanjäljet eivät?
Mustelmista ei jää ainakaan pysyvää näkyvää haittaa, en sitten tiedä vaikuttaa jotenkin sisäisesti, että on ollut paljon mustelmia. Mutta piikkihuumeiden jäljet on paljon pahemmat kuin minun pienet arpeni mitä on joskus tullut. Heiltähän voidaan joutua amputoimaan koko käsi pois ja ne jäljet on muutenkin sellaisia paljon isompia ja vaikuttavat kai myös verenkiertoon, kun ei enää verisuoniakaan tahdo löytää liian piikityksen jälkeen. Netistä löytyy kuvia, tähän en viitsi laittaa, ettei mene joltain vielä yöunet niiden kuvien kanssa. =)

Tosiasiassa mä en ole edes niitä ohjelmia katsonut, kun pelkkien mainosten perusteella olen tajunnut, etteivät ole mua kiinnostava tai viihdyttävä juttu.

Minä en pidä normaalina sitä, että vahingoittaa omaa kehoaan tahallisesti.
No ei sinun tarvitse olla tällaisista kiinnostunutkaan ja voit minun puolestani olla mitä mieltä tahansa. Sairaaksi tai epänormaaliksi nimittäminen ei minusta kuitenkaan ole asiallista, koska meillä kaikillä on omituisuutemme. Tuossa aiemmassa viestissäni mainitsinkin useita eri alueita, joissa tahallisesti vahingoitetaan omaa kehoa, eikä näitäkään ihmisiä pidetä käsittääkseni erityisen sairaina tai epänormaaleina. Ja omaa kehoaanhan voi vahingoittaa esimerkiksi tupakoimalla ja juomalla alkoholia. Oletkos koskaan tällaisiin ilmiöihin törmännyt?

ellu1977
Sä olet se sama joka seurustelee 1893 km päässä asuvan keltahampaisen länkisäären kanssa?
Ja ihannoit kuollutta (onneksi) pedofiili jacksonia, joka ei van jäänny koskaan kiinni.
Kunnon sekopää oot!!!!

No niin..
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25752147:
No ei sinun tarvitse olla tällaisista kiinnostunutkaan ja voit minun puolestani olla mitä mieltä tahansa. Sairaaksi tai epänormaaliksi nimittäminen ei minusta kuitenkaan ole asiallista, koska meillä kaikillä on omituisuutemme. Tuossa aiemmassa viestissäni mainitsinkin useita eri alueita, joissa tahallisesti vahingoitetaan omaa kehoa, eikä näitäkään ihmisiä pidetä käsittääkseni erityisen sairaina tai epänormaaleina. Ja omaa kehoaanhan voi vahingoittaa esimerkiksi tupakoimalla ja juomalla alkoholia. Oletkos koskaan tällaisiin ilmiöihin törmännyt?
Sanoin mm. "en pidä kovin terveenä", en ole mielestäni sanonut, että on "sairas".
Miksi muuten sinä niin kovin hermostut asiasta?

Totta kai alkoholin väärinkäyttö tai tupakointi vahingoittavat, päihteiden väärinkäyttö nyt erityisesti on asia, joka kielii siitä, että ihmisellä on ongelmia.
Eli kyllä olen törmännyt tällaisiin ilmiöihin. Tässä ei ole tarkoitus tuomita Akaattia, vaan esittää omat näkemykset - kun hän nyt on asiasta halunnut keskustelun aloittaa - ja useimmat ovat todenneet, että ko. toiminta ei vaikuta ihan normaalilta.

Sanoin mm. "en pidä kovin terveenä", en ole mielestäni sanonut, että on "sairas".
Miksi muuten sinä niin kovin hermostut asiasta?

Totta kai alkoholin väärinkäyttö tai tupakointi vahingoittavat, päihteiden väärinkäyttö nyt erityisesti on asia, joka kielii siitä, että ihmisellä on ongelmia.
Eli kyllä olen törmännyt tällaisiin ilmiöihin. Tässä ei ole tarkoitus tuomita Akaattia, vaan esittää omat näkemykset - kun hän nyt on asiasta halunnut keskustelun aloittaa - ja useimmat ovat todenneet, että ko. toiminta ei vaikuta ihan normaalilta.
En väittänytkään, että sinä olisit sairaaksi sanonut, mutta monet muut ketjussa kylläkin. Ja epänormaaliksi sanominen on mielestäni jotenkin tyhmää, koska aika harva meistä kaikessa suhteessa on ihan normaali.

Eli oletko sitä mieltä, että suurimmalla osalla Suomen kansasta on ongelmia, koska he juovat joskus alkoholia vähän reippaammin? En tarkoita siis alkoholisteja, vaan ihan tavallisia pulliaisia, jotka pari kertaa vuodessa saattavat juoda itsensä kunnolla humalaan.

"mimuli"
Ihan mielenkiinnosta kysyn...

- Pahoinpitelivätkö vanhempasi, tai edes toinen itseään niin että näit sen lapsena?
- Tekeekö siskosi myös niin?
- Mitä muita erikoisia tapoja, joita pidät normaalina, sinulla on?

:)

se sama
Mustelmista ei jää ainakaan pysyvää näkyvää haittaa, en sitten tiedä vaikuttaa jotenkin sisäisesti, että on ollut paljon mustelmia. Mutta piikkihuumeiden jäljet on paljon pahemmat kuin minun pienet arpeni mitä on joskus tullut. Heiltähän voidaan joutua amputoimaan koko käsi pois ja ne jäljet on muutenkin sellaisia paljon isompia ja vaikuttavat kai myös verenkiertoon, kun ei enää verisuoniakaan tahdo löytää liian piikityksen jälkeen. Netistä löytyy kuvia, tähän en viitsi laittaa, ettei mene joltain vielä yöunet niiden kuvien kanssa. =)
Tiedän koska olen itse entinen huumeidenkäyttäjä. Mä en tosiaan sano että sun 'harrastus' olisi samaa luokkaa kuin piikittäminen, yritin vaan saada sut tajuamaan sitä, että sinä näet piikittämisen pahana ja sellaisena jota et voisi missään nimessä tehdä. Muut ihmiset taas näkevät myös sinun 'harrastuksesi' pahana ja sellaisena jota eivät voisi tehdä. Ymmärrätkö? Kumpikin on itsensä satuttamista vaikka siitä voi saada kicksejä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn...
- Pahoinpitelivätkö vanhempasi, tai edes toinen itseään niin että näit sen lapsena?
- Ei
- Tekeekö siskosi myös niin?
- Ei
- Mitä muita erikoisia tapoja, joita pidät normaalina, sinulla on?
- Ei ainakaan nyt tule mieleen mitään erikoisempia tapoja. On sellaisia tavallisempia, kuten syön banaanit vain jääkaapista kylmiltään ja vihertävinä, mutta et varmaan tämäntyylisiä hakenut? =)

Tiedän koska olen itse entinen huumeidenkäyttäjä. Mä en tosiaan sano että sun 'harrastus' olisi samaa luokkaa kuin piikittäminen, yritin vaan saada sut tajuamaan sitä, että sinä näet piikittämisen pahana ja sellaisena jota et voisi missään nimessä tehdä. Muut ihmiset taas näkevät myös sinun 'harrastuksesi' pahana ja sellaisena jota eivät voisi tehdä. Ymmärrätkö? Kumpikin on itsensä satuttamista vaikka siitä voi saada kicksejä.
Ymmärrän kyllä sen, että myös tämä minun tapani nähdään sairaana ja epänormaalina. Sitä se varmaankin myös on.

[QUOTE="Nanna82";25752391]Toivottavasti mätänee helvetissä. Se oli pedofiili, mutta ei jäänyt koskaan kiinni.
Tykkäsi pikkupojista, hyi helvetti..oot sairas kanttura.[/QUOTE]

Ei ollut ja se syyttömyys on ihan oikeudessa osoitettu + syytteitä väittäneet ovat myöhemmin kertoneet valehdelleensa ne syytökset rahanahneuden vuoksi.

Yhteistyössä