Kyllä ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vaikuttaa ihan unelma mieheltä!

varmaan myös loistava isä. kannattaa pitää kiinni, lapsetkin muistaa varmasti lapsuuden mukavan yhdessäolon "isä ryyppää viikonlopun omassa huoneessaan yläkerrassa ja äiti on marttyyri" jes!

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25733762:
no en mä vois jättää edes yksi vuotiasta miehelle, joka saattais alkaa ryyppäämään, tai hermostus ja jättäs kiukuttelevan tai itkevän lapsen oman onnensa nojaan

Siis toi ryyppääminen ei oo aiemmin ollu ongelma vaan se on kehittynyt ongelmaksi tän viimesen raskausaikana (kai?). Ja oon sen tajunnu kunnolla vasta nyt.
Ja aiemmin oon melkein vienykki lapset muille hoitoon jos oon lähtenyt johonkin, en tosin nyt ajatellen tiedä että miksi? Koska tämänkin ongelman oon tajunnut vasta nyt, mutta ehkä en kumminkaan aalitajuisesti oo koskaan sitten luottanut tohon mieheen? Toisaalta tiedän kyllä että jos pidän sille tosta aiheesta palopuheen ennen lähtöä niin sitten se toimii niinku kuuluu. Juomisen kans taas en uskalla siihen enää luottaa.

vaikuttaa ihan unelma mieheltä!

varmaan myös loistava isä. kannattaa pitää kiinni, lapsetkin muistaa varmasti lapsuuden mukavan yhdessäolon "isä ryyppää viikonlopun omassa huoneessaan yläkerrassa ja äiti on marttyyri" jes!

Ei siis oo enää vuoteen asuttu tuola enkä tiedä onko se sielä juonu vai ei, nyt vaan epäilen niin. Nykyään asutaan pienemmässä asunnossa ja vielä keväällä toi juominen ei mun mielestä ollu ongelma. Istuu siis nykyään koneella keittiössä ja ilmeisesti alkuun näin asuttaessa onnistui piilottamaan juomisensa tai sitten toi juominen tossa määrin alkoi vasta kesällä. En tiedä.

Löytyisikö ystävistä joku joka olisi kiinnostunut lapsenahtivuorojen vaihtoon?
Jos hän ottaisi pienesi nyt hoitoon ja sinä sitten vaikka ensi viikonlopulla hänen lapsensa?

:)

Ei löydy kuin sisko jonka kanssa siis olisin menossa. Eikä siskokaan oikein voi ottaa kuin pakkotilanteessa, hänellä on omassa elämässään ihan tarpeeksi raskasta joten en minkään kapakkareissun takia kehtaisi edes kysyä.

Eiköhän sun kannattaisi etsiä uusia ulottuvuuksia elämääsi? Mä ainakin ajattelen että parisuhde on kahden kauppa. Sun kirjoituksesta päätellen miehesi ei kunnioita sinua yhtään. Minusta on paha jos ei uskalla jättää lapsia isälle. Oikeesti kysyn sulta missä on sinun itsekunnioituksesi ?

[QUOTE="...";25733892]Eiköhän sun kannattaisi etsiä uusia ulottuvuuksia elämääsi? Mä ainakin ajattelen että parisuhde on kahden kauppa. Sun kirjoituksesta päätellen miehesi ei kunnioita sinua yhtään. Minusta on paha jos ei uskalla jättää lapsia isälle. Oikeesti kysyn sulta missä on sinun itsekunnioituksesi ?[/QUOTE]

En tiedä? En mä tiedä enää mistään mitään... Kun en mä edes tiedä missä vaiheessa tää näin meni? Miksi en oo tajunnut näitä juttuja aiemmin? Vai eikö näin ollu aiemmin vai oliko sittenkin? Emmä tiedä.

En tiedä? En mä tiedä enää mistään mitään... Kun en mä edes tiedä missä vaiheessa tää näin meni? Miksi en oo tajunnut näitä juttuja aiemmin? Vai eikö näin ollu aiemmin vai oliko sittenkin? Emmä tiedä.

ryyppääminen kehittyy joillekkin pikku hiljaa ongelmaksi. Ehkä sä et ole sitä huomannut, koska olet aina huolehtinut kaikesta. Mutta eikö nyt ole hyvä aika avata silmät ja miettiä elämää.

On meillä täälä myös toi 14v. likka joka monesti kerkee vauvan luo jo ennen mua jos se alkaa itkeä. Joten sinänsä vauvan ei kuitenkaan tarvis täälä kauheesti itkeä. Mutta kun en voi sitä jättää noista vastuuseen jos mies alkaakin juoda.
Voisinhan mä tietysti soittaa miehelle tarkistussoittoja tunnin välein ja tulla sit kotia jos alkaa kuulostaa siltä että on juonut. Mutta eipä sekään nyt sitte kovin kivaa oo.

minä en käsitä tätä. yhtä vaikeaa se on äidillekin saada niitä lapsia nukkumaan. mikä ero. isä tai äiti. meillä ainakin kumpikin on täysin tasavertainen vanhempi.

Ei siinä eroa olekaan, eikä mieskään ole koskaan mennyt viihteelle, jos lapset on olleet kipeitä. Meillä muutenkin tuo 3v nukkuu tooodella huonosti ja mies hoitaa sen nukkumiset yöllä ja minä vauvan. Ei se olisi kovin mukavaa alkaa toisen krapulaisena ja toisen väsyneenä hoitaa lapsia heti aamusta.
Ja mä oon kauhees flunssas, enkä huomannut noita ap:n muita ongelmia. :O

Niin siis. Ap:n miehellä näyttäisi olevan paha alkoholiongelma... Mun isällä oli myös jä äiti ei KOSKAAN käynyt missään, kun toisen hoiviin ei oikeasti voinut lapsia luottaa. Ei tuollaisesta elämästä oikeasti mitään tule.

Ap:n täytyy nyt pistää kova kovaa vasten! Minä en tuollaista käytöstä mieheltäni katselisi. Noi piilopullot varsinkin on jo todella paha... Ap sanoi että mies oli yksikin ilta juonut 2-3 olutta ja ollut humalassa, TUSKIN! Eiköhän se mies ole piilopullollakin käynyt! :(