Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

  • Viestiketjun aloittaja Yesse
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25727514:
Todella upeeta, Rimakauhua ja rakkautta, Monty Python, Järki ja Tunteet (ja Mr. Darcyyy...), hyviä kotimaisiakin on ollut paljon.
Oletko nähnyt sen Lost in Austen? Olen sen kanssa aina kahdenvaiheilla tykkäänkö vai en.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25728524:
En seurannut sitä, tuli jotenkin huonoon aikaan, muistan sen. Ehkä en sitten menettänyt paljoa...
Se oli juuri sillä rajalla. Pitää olla tosi Austeniin hurahtanut, että ihan kaikki kelpaa :D Ainakin kerran katsottavaksi. Mutta olihan se hauska ajatusleikki.
 
"minttu"
True Blood
Lost
Game of Thrones
Täydelliset naiset

Teininä paras oli Roswell.

How I met your mother -sarjan hienoutta en ymmärrä. Olen joitakin kertoja yrittänyt katsoa, mutta perustylsää komediaa se tuntuu olevan. Myöskään rikossarjoja en jaksa katsoa ollenkaan.
 
"minttu"
[QUOTE="vieras";25726213]The Walking Dead
Fringe
The Boardwalk Empire
V (tämän vuosituhannen versio)[/QUOTE]

Tiedätkö alkaako V pyöriä Suomessa uudestaan? Sehän loppui ihan kesken... :(
 
[QUOTE="minttu";25728577]How I met your mother -sarjan hienoutta en ymmärrä. Olen joitakin kertoja yrittänyt katsoa, mutta perustylsää komediaa se tuntuu olevan. Myöskään rikossarjoja en jaksa katsoa ollenkaan.[/QUOTE] Se ei aukee jos kattoo jotain hajajaksoja välillä+ekat varmaan 10 jaksoo oli vaan semihyviä. Katoin eteenpäin vaan koska niin monet suositteli ja kyllä kannatti.
 
Se oli juuri sillä rajalla. Pitää olla tosi Austeniin hurahtanut, että ihan kaikki kelpaa :D Ainakin kerran katsottavaksi. Mutta olihan se hauska ajatusleikki.
Höpöhöpö, ihan loistava, eikä tarvi olla niin Austeniin hurahtanut. Sen BBC:n minisarjan Pride & Prejudicesta olin nähnyt ja hyvin iski.

Ote on ihan erilainen, pikemminkin iskee loistavasti jos tykkää brittihuumorista ja pukudraamoista. Jemima Rooper on mahtava ja hänen aikaisempi sarjansa "Hex" on yllättävän samanhenkinen vaikka miljöö ja genre on ihan erilainen.

Olen kyllä tosiaan nykyään vannoutunut BBC fani, jää siinä HBO:t lehdelle soittelemaan.
 

Yhteistyössä