Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

  • Viestiketjun aloittaja Yesse
  • Ensimmäinen viesti
Game of thrones kakkosena True Blood kaudet 1&2 ja Breaking bad kolmosena American horror story, HIMYM, House ja Frendit. Näistä suosituista en tykkää yhtään: NCIS, CSI, Sinkkuelämää, Bones, Big Bang Theory, Greyn anatomia ja monia suomalaisia en ees viitti kattoo.
 
Viimeksi muokattu:
himym
How I Met Your Mother

Osaan perustella vastaukseni. Perusydin on komedia, mutta myös draamaa mahtuu kuvioon. Rakastan niitä kielileikkejä, joita keskustelussa vilahtaa tämän tästä (englanniksi, en ole katsonut suomalaisella tekstityksellä). Sarja on esitellyt minulle valtavasti hyvää musiikkia. Olen saanut nauraa sekä itkeä. Koska sarjan immeiset ovat alusta alkaen olleet about samanikäisiä kuin itse, olen kokenut samoja vaiheita heidän kanssaan. *****
Iso peesi täältä. Olin tulossa itsekin ilmoittamaan tämän sarjan lempparikseni, mutta tässä viestissä tuli niin hyvät perustelut, ettei ole lisättävää. Ja en ole tosiaan minäkään suomalaisilla tekstityksillä katsonut, vaikka tämä taisi joskus televisiossa pyöriäkin nimellä "Ensisilmäyksellä".
 
Iso peesi täältä. Olin tulossa itsekin ilmoittamaan tämän sarjan lempparikseni, mutta tässä viestissä tuli niin hyvät perustelut, ettei ole lisättävää. Ja en ole tosiaan minäkään suomalaisilla tekstityksillä katsonut, vaikka tämä taisi joskus televisiossa pyöriäkin nimellä "Ensisilmäyksellä".
Voisin vielä lisätä sen, että minusta komediasarjaksi poikkeuksellinen siinä, että hahmoissa tapahtuu luonnekehitystä. Sekin toisaalta on luontevaa, ei väkinäistä. Perusluonne on ja pysyy, mutta jokaisen kohdalla hahmo syvenee. Kukaan ei ole vain tyhjäpäinen läpänheittäjä, kukaan ei ole täydellinen. Löytyy hyviä ja huonoja puolia, heikkouksia ja vahvuuksia. Ja tietty jännitystä pidetään yllä, koska ei tiedetä kuka se ÄITI on. :p

Ja saako Barney vielä Robininsa?
 

Yhteistyössä