"vieras"
oma kävi katsomassa telsuu mutta ei ymmärrystä! Tää hiiren metsästäjä pelkää minun kahisevaa takkia!
oma kävi katsomassa telsuu mutta ei ymmärrystä! Tää hiiren metsästäjä pelkää minun kahisevaa takkia!
Ei todellakaanOnkos tämä ruottalaisten Serranon perhe
Voi olla hyvä vaan ettei mies oo häiritsemässä tunnelmaa Mä odotan kuin kuuta nousevalle taivaalle että saan kakkoskauden dvd:lläToi downton abbey on ihana. Joudun vaan yksin sitä katteleen kun miehen mielestä se menee kategorian "romanttista rokokoo hömppää" alle
Todella Upeeta (Absolutely fabulous) !! Sekin huippusarja!!! :heart:Tämä on kyllä hauska sarja Mikäs se yksi sarja on missä nämä kaksi naista sekoilee, vetää viinaa ja kokkelia, toinen on joku muotiguru, englantilainen sarja. Sekin oli hauska.
Mun ex tyttöystävä nauroi aina hysteerisesti kun katsottiin tota sarjaa, tulee hyviä muistoja mieleen. Se nainen oli muutenkin aika iloinen tyyppi ja nauru oli herkässäTodella Upeeta (Absolutely fabulous) !! Sekin huippusarja!!! :heart:
Tahdon asia - ehdoton! Nenna Tiutinen: "Luojan kiitos, että ME osataan elää oikein..."Yksi sarjoista,joka sai minut aina hekottamaan oli Huonosti käyttätyävät miehet.
Ketjussa on monta hyvää sarjaa mainittu. Itse olen tykännyt myös kotimaisista sarjoista
mm. Vuoroin vieraissa, Tahdon asia ja Harvoin tarjolla.
Miten mä saatoin tämän ja tuon Todella upeeta unohtaa :OYksi sarjoista,joka sai minut aina hekottamaan oli Huonosti käyttätyävät miehet.