Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

• Viestiketjun aloittaja Yesse
  • Ensimmäinen viesti
Yesse
[QUOTE="vieras";25724915]Näköjään on Elisan kanavapaketissa sekä valinnaisena että lisäkanavana. Minulla on tuo Elisa S+MTV3 kanavapaketti, mutta en taida kuitenkaan maksaa tuosta 2,90 euroa. Valinnaisena minulla on BBC Entertainment ja Discovery Science kanavat.[/QUOTE]

Mulla on muutenkin jo liikaa kanavia. Eipähän tuu aika tylsäksi jos haluaa telkkua töllöttää, tuntuu vaan että ei mitään kerkeä ikinä katsomaan. Onpahan kuitenkin helvetisti kanavia :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";25724933]oma kävi katsomassa telsuu mutta ei ymmärrystä! Tää hiiren metsästäjä pelkää minun kahisevaa takkia![/QUOTE]

ja katsoo telkkuu! no oma katsoo kanssa!

Yksi sarjoista,joka sai minut aina hekottamaan oli Huonosti käyttätyävät miehet.

Ketjussa on monta hyvää sarjaa mainittu. Itse olen tykännyt myös kotimaisista sarjoista
mm. Vuoroin vieraissa, Tahdon asia ja Harvoin tarjolla.

"huihai"
En ikinä ehdi katsomaan mitään sarjaa alusta loppuun asti vuorotyöni vuoksi, mutta joskus muinoin ehdoton suosikkini oli "rimakauhua ja rakkautta"!! Ja Kummisetä..Molemmat on mulla rakkaiden ystävieni ostamina dvd;nä, mutten siltikään ole niitä muka joutanut katsomaan..*noloa*

"sipsi"
Twin Peaks - ihana muisto nuoruusvuosilta :)

Sitten se "The Royle Family" (mikähän oli Suomeksi), duunariperhe, jossa hömppä tytär + puolisonsa, sovinisti-isä, kiltti äiti ja veli.

Mulla alla - se viimeinen jakso ja sen loppu :heart: Ehkä vaikuttavin sarjanloppu ikinä...

Yhteistyössä