Yesse
Tämä pyörii Ylellä ja Canalilla, meitsiltä menny ohi. Tuskin kannattaa ruveta enää seuraamaanAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25724682:True Blood
Tämä pyörii Ylellä ja Canalilla, meitsiltä menny ohi. Tuskin kannattaa ruveta enää seuraamaanAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25724682:True Blood
ei oo- discshopista oon tilannu blurayna...Miksi en ole kuullut tästä sarjasta ikinä ? Kävin ottamassa selvää ja vaikutti mielenkiintoiselta. Onkos tämä pyörinyt jollain kanavalla ?
Aivan OZ oli helvetin hyvä, yksi meitsin lemppareista.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25724701:Paritellen ja rimikset :heart: Ja OZ
Iso peesi täältä. Olin tulossa itsekin ilmoittamaan tämän sarjan lempparikseni, mutta tässä viestissä tuli niin hyvät perustelut, ettei ole lisättävää. Ja en ole tosiaan minäkään suomalaisilla tekstityksillä katsonut, vaikka tämä taisi joskus televisiossa pyöriäkin nimellä "Ensisilmäyksellä".How I Met Your Mother
Osaan perustella vastaukseni. Perusydin on komedia, mutta myös draamaa mahtuu kuvioon. Rakastan niitä kielileikkejä, joita keskustelussa vilahtaa tämän tästä (englanniksi, en ole katsonut suomalaisella tekstityksellä). Sarja on esitellyt minulle valtavasti hyvää musiikkia. Olen saanut nauraa sekä itkeä. Koska sarjan immeiset ovat alusta alkaen olleet about samanikäisiä kuin itse, olen kokenut samoja vaiheita heidän kanssaan. *****
Okei. Pitää pistää muistiin.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25724724:ei oo- discshopista oon tilannu blurayna...
Voisin vielä lisätä sen, että minusta komediasarjaksi poikkeuksellinen siinä, että hahmoissa tapahtuu luonnekehitystä. Sekin toisaalta on luontevaa, ei väkinäistä. Perusluonne on ja pysyy, mutta jokaisen kohdalla hahmo syvenee. Kukaan ei ole vain tyhjäpäinen läpänheittäjä, kukaan ei ole täydellinen. Löytyy hyviä ja huonoja puolia, heikkouksia ja vahvuuksia. Ja tietty jännitystä pidetään yllä, koska ei tiedetä kuka se ÄITI on.Iso peesi täältä. Olin tulossa itsekin ilmoittamaan tämän sarjan lempparikseni, mutta tässä viestissä tuli niin hyvät perustelut, ettei ole lisättävää. Ja en ole tosiaan minäkään suomalaisilla tekstityksillä katsonut, vaikka tämä taisi joskus televisiossa pyöriäkin nimellä "Ensisilmäyksellä".
Toi downton abbey on ihana. Joudun vaan yksin sitä katteleen kun miehen mielestä se menee kategorian "romanttista rokokoo hömppää" alleBBC:n Järki ja tunteet, Emma ja Downton Abbey ainakin. :heart: Ja mikä se oli... Muotitalo?? The House of Eliott/Eliott sisters tms kuitenkin
Tuolla näkyy:Mulla on näkyny Discovery-kanava jonkun aikaa, siellä ei pyöri tämä sarja. En ole ainakaan huomannut.
Curiosity vaikuttaa mielenkiintoiselta, se pitää tsekata: Koukuttavassa uutuussarjassa avataan koko ihmiskuntaa kaivertavien kysymysten ja vastausten arkku.
Onkos tämä ruottalaisten Serranon perheAlkuperäinen kirjoittaja Björn;25724741:No SOLSIDAN tietysti!
Harmi, en saa tähän pakettiin tota kanavaa. Kävin tsekkaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25724760:Tuolla näkyy:
Investigation Discovery
Tämä on kyllä hauska sarja Mikäs se yksi sarja on missä nämä kaksi naista sekoilee, vetää viinaa ja kokkelia, toinen on joku muotiguru, englantilainen sarja. Sekin oli hauska.Pokka Pitää
Tää ei ole kyl telkusta tullu, siis ainakaan normikanavilta. Vähän aikaa sit katoin season 1:sen ja toista odottelen innolla. Paras zombi-sarja ainakin!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25724586:tv-sarjoista The walking dead
Nämä ja sit supernatural ja vampyyri päiväkirjat (tjs)NCIS, Game of Thrones ja House tulee ekana mieleen.
Ja Täykkärit + Grey tietty, ne on mun "salanen" pahe.
Ykköseks ehkä silti nousee NCIS, se on tullu sen verran kauan ja aina vaan pysyy kiinnostavana.
Esim. Anttilan Top tenistä löytyy toi season 1.Okei. Pitää pistää muistiin.
Toivottavasti ei, mä en kestäis sitä. Mun mielestä ne ei sovi yhtään toisilleen.Ja saako Barney vielä Robininsa?
Näköjään on Elisan kanavapaketissa sekä valinnaisena että lisäkanavana. Minulla on tuo Elisa S+MTV3 kanavapaketti, mutta en taida kuitenkaan maksaa tuosta 2,90 euroa. Valinnaisena minulla on BBC Entertainment ja Discovery Science kanavat.Harmi, en saa tähän pakettiin tota kanavaa. Kävin tsekkaamassa.