Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

  • Viestiketjun aloittaja Yesse
  • Ensimmäinen viesti
vrs
NCIS, Game of Thrones ja House tulee ekana mieleen.

Ja Täykkärit + Grey tietty, ne on mun "salanen" pahe. :D

Ykköseks ehkä silti nousee NCIS, se on tullu sen verran kauan ja aina vaan pysyy kiinnostavana.
 
How I Met Your Mother

Osaan perustella vastaukseni. Perusydin on komedia, mutta myös draamaa mahtuu kuvioon. Rakastan niitä kielileikkejä, joita keskustelussa vilahtaa tämän tästä (englanniksi, en ole katsonut suomalaisella tekstityksellä). Sarja on esitellyt minulle valtavasti hyvää musiikkia. Olen saanut nauraa sekä itkeä. Koska sarjan immeiset ovat alusta alkaen olleet about samanikäisiä kuin itse, olen kokenut samoja vaiheita heidän kanssaan. *****
 
Kyllä se taitaa tämä uusi Sherlock olla, ihan mielettömän hyvä.

Muita hyviä ainakin amerikkalaisista Buffy, Firefly, Fringe, X-Files.
BBC tahkoo tällä hetkellä loistavaa sarjaa toisensa perään, Sherlockin lisäksi mm. Doctor Who ja Luther.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Frendit. Tosin se on jo liian moneen kertaan nähty. Hyvänä kakkosena Sinkkuelämää.

Frendit on ainut sarja, jota on jaksanut innolla katsoa sarjan alusta loppuun ja vielä toisenkin kerran, mutta kyllä sekin jo kolmannella kerralla alkoi tökkimään ja neljättä kertaa ei enään. Iso osa sarjoista on kuitenkin ollut sellaisia, että ne on alussa olleet "maailman parhaita", mutta jos niitä olenkin jaksanut seurata useamman vuoden, niin välillä on aina ollut sellainen vaihe, että on katsonut vain tavan vuoksi eikä siksi, että se enään niin kiinostaisi.
 
Yesse
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25724621:
Dr. G: Medical Examiner
Mulla on näkyny Discovery-kanava jonkun aikaa, siellä ei pyöri tämä sarja. En ole ainakaan huomannut.

Curiosity vaikuttaa mielenkiintoiselta, se pitää tsekata: Koukuttavassa uutuussarjassa avataan koko ihmiskuntaa kaivertavien kysymysten ja vastausten arkku.
 
Yesse
Kyllä se taitaa tämä uusi Sherlock olla, ihan mielettömän hyvä.

Muita hyviä ainakin amerikkalaisista Buffy, Firefly, Fringe, X-Files.
BBC tahkoo tällä hetkellä loistavaa sarjaa toisensa perään, Sherlockin lisäksi mm. Doctor Who ja Luther.
Moni on kehunu tätä uutta Sherlockkia, tsekkaamisen arvoinen ehdottomasti. Eikös Yleltä tullu jotain jaksoja ?
 

Yhteistyössä