"shihtzu"
En vielä kertaakaan pienempää, joka varmaan saisi kamalan kohtauksen, jos sen isänsä kanssa kahden jättäisin, etenkin kun vierastaa nykyään aika paljon.
käsittääkseni shuhtzun lapsen isä ei asu samassa taloudessa ja näkee lastaan vain harvakseltaan. silloin on ihan normaalia että lapsi vierastaa.Onko normaalia jos lapsi vierastaa isäänsä? tai yleistä? Meillä kun ollaan aina oltu "tasavertaisia" vanhempina (isä hoitaa siis yhtä paljon lasta kuin minäkin), vaikea kuvitella että lapsi vierastaisi isäänsä
No meillä se tilanne, että lapsi näkee isäänsä kerran 2-3 kuukauden välein muutaman minuutin kerrallaan, joten hyvin on normaalia meillä. Eihän tuo nuorempi edes tunne isäänsä, kun taas vanhemmalla lapsella on enemmän muistikuvia isästään ja käykin isänsä luona sen 2-3 kuukauden välein. Tosin ei tuo vanhempikaan isäänsä varsinaisesti kaipaa. Niin ja lasten isä ei ole koskaan asunut nuoremman lapsen kanssa saman katon alla, joten heillä ei ole mitään suhdetta.Onko normaalia jos lapsi vierastaa isäänsä? tai yleistä? Meillä kun ollaan aina oltu "tasavertaisia" vanhempina (isä hoitaa siis yhtä paljon lasta kuin minäkin), vaikea kuvitella että lapsi vierastaisi isäänsä
No siinä vaiheessa kun lapsi on alkunsa saanut, niin asuttiin ihan saman katon alla ja mistään erosta ei ollut tietoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja kylläpä taas;25722064:Kylläpä taas kuulostaa terveeltä touhulta, jossa on lasta ajateltu jo tekovaiheessa kärpäsen paskan verran.
No voi kamalaa! Teillä varmaan autonvaihdossakin kysytään kersan mielipidettä.puoltoistavuotiaana, oli liian varhaista. murjotti mulle vuorokauden sen jälkeen, ei ollut näkevinään.
Päiväsaikaan seurustellaan ja tutustutaan eri ihmisiin. Yöt nukutaan.Normaalia on vauvallekin että osaa olla ilman äitiä, mutta eihän palstamammat luota miehiinsä. Säälittävää lapsen kannalta, joka ei vauvana tunne muita kuin oman äitinsä.
Voi kun ne pennut nukkuiskin yöt, mut ku ei.... Ja kyllä "normaalilla" naisella on joskus yön yli menoja; saunailtoja, koulutuksia, ehkä jopa töitä, sukulaisvierailuja, matkoja jne. Vai pitääkö sitä 18 vuotta nukkua pennun vieressä, ettei vaan sattuis mitään?Päiväsaikaan seurustellaan ja tutustutaan eri ihmisiin. Yöt nukutaan.
Mun "pennut" on nukkuneet yön yli, molemmat, jee . Ei kaikkien vauvat valvota. Itse olen tainnut valvoa peräti pari yötä yhteensä, ja lapsia mulla on kaksi tällä hetkellä.Voi kun ne pennut nukkuiskin yöt, mut ku ei.... Ja kyllä "normaalilla" naisella on joskus yön yli menoja; saunailtoja, koulutuksia, ehkä jopa töitä, sukulaisvierailuja, matkoja jne. Vai pitääkö sitä 18 vuotta nukkua pennun vieressä, ettei vaan sattuis mitään?
Peesi! Meillä isä jäi kotiin kun vauva 7kk,ja minä palasin töihin. Siitä lähtien säännöllisesti työmatkoilla pois öitäkin,ja hyvin on mennyt.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25723527:Mikä ihmeen kysymys on tuo "ja miten se kävi"? Tämä haiskahtaa taas äitiyden ylihypettämiseltä ja jalustalle nostamiselta kun oletus on että mies ei suoriudu tai halua suoriutua lapsensa hoitamisesta.
Yhdenvertainen vanhempi se isäkin on vaikka tissejä ei olekaan.