G: Minkä ikäisenä vauvasi jäi yöksi kahden isänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja g-pisti
  • Ensimmäinen viesti
"sipsi"
Vajaa vuoden vanhana. Menin töihin, puolelle työajalle, yötyötä tein :)

Hyvin pärjäsivät, ovat aina pärjänneet :heart: Isä hoiti tytärtään aivan yhtä suurella rakkaudella ja hyvin kuin minäkin. Isän tyttö tuo meillä onkin :)

"xXx"
Taisi olla vauva puolivuotias kun minä kävin toisaalla nukkumassa yhden yön, olin totaalisen zippi.. Siis oikeasti menin nukkumaan, en edes baariin :D :D Ja ihan hienosti olivat pärjänneet, mikseivät olisi? Meillä on kyllä aina ihan tasavertaisesti hoidettu vauvaa, joten isä ei ollut millään muotoa vieras. Ainut ero on tietysti ollut imetys, mutta kyllä meillä on vauva-aikana isäkin osallistunut yöhulinoihin.

2v 9 kk ei ole ollut isänsä kanssa kertaakaan yötä. On kyllä hoitanut iltatoimet ja laittanut nukkumaan ja mä olen tullut myöhään illalla kotiin.

2-vuotiaana olisi ollut isin kanssa, mutta ei voinut jättää. Oli silloin kummitädillä yötä. Nyt voisi jo jättää isinkin kanssa. Syynä siis se, että isillä meni selkä töissä ja ei pysty nostelemaan tms. Tyttö heräili siihen aikaan vielä 10 kertaa yössä ja isin selkä ei kertakaikkiaan kestänyt hoitamista yksinään.

Eipä tule juurikaan oltua kotoa yötä pois. Tai sitten ollaan kaikki mummilassa tms.

1,5-vuotias oli. Aiemmin ei ollut tarvetta. Hyvin pojilla meni, mutta äidillä oli ihan kamala ikävä (olin sillon samaan syssyyn 4 yötä pois). Nyt kun mietin, niin poika oli mummunsa kanssa yötä ennen kuin isänsä kanssa, silloin oli 1v1kk kun mentiin isänsä kanssa yön yli kestäviin juhannusjuhliin.

Yhteistyössä