Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Tein vain pikaisen pastamakkarakeiton, että pojat kerkesivät syödä ennen reissuun lähtöä aamupvällä. Kipaistiin kaupassa, siivosin poikien huoneen perusteellisesti ja imuroin muun kodin + pyyhin pölyt jne, pyykkiä on pesty kolme koneellista ja kohta lähdetään tytön kanssa ulkoilemaan.:heart:

• Tykkää
Reactions: röppö
Tahmeasti kulkee tämä päivä. Vasta lumityöt tehtynä. Tosin tein vähän naapurinkin pihasta, kun ovat reissussa niin ei rosmot huomaa :) Ja olen etsinyt kadoksissa olevaa puhelintani taas mitä ihmeellisimmistä paikoista :kieh:

Pitäis lyhentää housuja ja korjata yks pussilakana, että voin palauttaa ompelukoneen anopille. Ei vaan kiinnosta yhtään! :|

Isoilla lapsilla olis hiihtoloma, mutta eskarilaisen kanssa kökitään sisällä, kun ääni on lähtenyt ja yskittää. Koululainen on naapurissa. Pitäis viiä tuo pienin päikäreille, että pääsis ompelemaan. Plaah.

Neuvolalääkärissä käyty ja sen jälkeen McDonalds teki safkat mulle ja lapselle. Kun lapsi herää päikkäreiltä lähdetään mun äitille leikkaamaan hiuksia ja syödään myös siellä.
Alkuraskauden väsymys ja saamattomuus painaa pahasti päälle. En jaksa tehdä yhtään mitään, meen niin siitä mistä aita on matalin...Tai oikeastaan siitä missä ei ole aitaa ollenkaan :D
No mutta omien raskauksien alun väsymysten jälkeen voin sanoa,että aivan ymmärrettävää mennä siitä missä aita on matalin. :)
Ja hyvähän se on raskaana ollessaan levätä mahdollisimman paljon,kun vauvan synnyttyä siihen ei ehkä niin paljon mahdollisuutta ole. :)

-Pistin aamulla pesukoneen ja tiskikoneen pyörimään (klo.6.00, hyvä minä! :) )
-Menin raivaamaan autolle ulostautumistilaa ja lumiaura oli reilu 60cm kinokset jättäny portin suulle, kiitos vaan siitä.
-Vein likan tarhaan ja kävin kaupassa
-Lähetin ukon töihin ja aloin keräilemään tavaraa
-Imuroin ja pesin lattiat, pyyhin joitain tasoja
-Käväsin pojan kanssa kolaamassa loput naurettavat läjät lunta pihasta pois.
-Pistin pyykin kuivumaan ja uuden koneen pyörimään.
-Tein siskonmakkarakeittoa ja "vahingossa" uunissa on paistumassa kakkupohja. :D
Vielä olis pyykin laittoa ja tiskikoneen tyhjennys/täyttö ja loppu tasojen pyyhintä. Kissat ajattelin harjata tänään kans jos aika riittää, voi mun puolesta mennä huomiseenki kun juuri mä ne harjasin :)
Likka saa tulla sit koristelemaan kakkua ja illalla saunaan.

Olikohan siinä kaikki...
Ainiin ja koiruuden kanssa on vielä lenkit tekemäti (siis päivä ja ilta, aamulla käytiin pikkusella lenkillä)

• Tykkää
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709471:
Vai kaverin luo istumaan iltaa..Et sitten palstanaistas kuttunu mukaan. :D
No sori, tosi ajattelematonta! :D Et sä olis varmaan viihtynyt, me siellä lapsellisesti pelaillaan korttia ja lätistään :D ei edes ryypätä, siis aivan kalkkistouhua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25709495:
Tein vain pikaisen pastamakkarakeiton, että pojat kerkesivät syödä ennen reissuun lähtöä aamupvällä. Kipaistiin kaupassa, siivosin poikien huoneen perusteellisesti ja imuroin muun kodin + pyyhin pölyt jne, pyykkiä on pesty kolme koneellista ja kohta lähdetään tytön kanssa ulkoilemaan.:heart:
Lähtivätkö pitkällekkin reissulle? :)

Tahmeasti kulkee tämä päivä. Vasta lumityöt tehtynä. Tosin tein vähän naapurinkin pihasta, kun ovat reissussa niin ei rosmot huomaa :) Ja olen etsinyt kadoksissa olevaa puhelintani taas mitä ihmeellisimmistä paikoista :kieh:

Pitäis lyhentää housuja ja korjata yks pussilakana, että voin palauttaa ompelukoneen anopille. Ei vaan kiinnosta yhtään! :|

Isoilla lapsilla olis hiihtoloma, mutta eskarilaisen kanssa kökitään sisällä, kun ääni on lähtenyt ja yskittää. Koululainen on naapurissa. Pitäis viiä tuo pienin päikäreille, että pääsis ompelemaan. Plaah.
Niin siis koskas sä ootkaan sun puhelimen kadottanut?Olen sen ketjun aiheesta huomannut,mut aina unhtanut avata. :D
Se on kai kiinni niin ettei siihen voi soittaakkaan? :(
Sit,kun lakkaat sitä etsimästä,luovutat ja hommaat uuden niin TADAA aivan taatusti löytyy..

Mulla olis kanssa vaikka mitä puuhaa vielä,mutta ajattelin antaa kahvitauon ittelleni ja odottaa,että lapset simahtaa. :)

Mulla on ollut yöpaitapäivä :D Tosin oon värkännyt yhden verkkotentin (4h) ja söin eilistä uunilohta ja vihanneksia. Lapset söivät lounaan koulussa. Nyt pitäisi pukea päälle ja käväistä kaupassa hakemassa ainekset jauhelihaperunasoselaatikon tekemiseen (eli jauhelihaa, muut ainekset löytyvät kotoa) :)

• Tykkää
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709609:
Äläs sano!
Mäkin oon ihan kalkkis,vaikka palstan iki teini sit samalla kuitenkin.. :D
Mut en mä olis päässytkään..

Mut aika tylyy olla ees pyytämättä. :(
Tää on niin naismaista, et pyytäny, mut en olis kyllä tullutkaan! :D

Koneellinen pyykkiä pesty ja ripustettu kuivumaan, tiskikone täytetty ja napsautettu päälle, pyyhin ruokapöydän (mainitsemisen arvoinen asia :D ), käyty uimassa ja apteekissa, koonnut pari pakettia kasaan, tehnyt makaroonilaatikkoa.

Vielä pitäisi käydä viemässä ne paketit postiin, ei muuta :)

Itse heräsin tänään kuuden aikaan ja laitoin riisipuuron hautumaan.
Tein kinkkupiirakan uuniin ja sen perään nakkasin karjalanpaistin uuniin muhimaan.
Syötiin koko perheen voimin kerrankin yhdessä aamiaista ja sitten vietiin pienemmän kanssa isompi tyttö esikouluun.Eskarilainen on myös jo haettu. :)
Pyykkiä on tullut pestyä kolme koneellista.
Lakanat kaikkien sänkyihin vaihdettu ja petivaatteet tuuletettu.
Laitoin myös sohvan kahteen osaan ja vein parvekkeelle tuulettumaan,kun pesin olohuoneen lattian.
Äsken kuorin muusia varten potut ja keitin päivä kahveet ittelleni.
Lapset meni tirsoille ja mun pitäisi jatkaa hommia..
Vielä olisi lattianpesua,pölyjen pyyhkimistä ja mattojen lattialle laittamista.
Ruoan jälkeen lähden tyttöjen kanssa luistelemaan ja sitten tullaan kotiin ja paistan lettuja ison kasan,kun Mummeliisan kuva sai mut niitä niin himoitsemaan. :)

JTUJ
Käynyt kaupassa lasten kanssa, samalla pikkulenkki.

Keittiö siivottu, kaikki astiat oli tiskaamatta eiliseltä. Nakkikeiton tein, vielä pitäisi pestä ja ripustaa 2 koneellista pyykkiä ja kylvettää lapset.

kaikki on H-I-D-A-S-T-A kun 11-kuukautinen vauva roikkuu lahkeessa

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709727:
Itse heräsin tänään kuuden aikaan ja laitoin riisipuuron hautumaan.
Tein kinkkupiirakan uuniin ja sen perään nakkasin karjalanpaistin uuniin muhimaan.
Syötiin koko perheen voimin kerrankin yhdessä aamiaista ja sitten vietiin pienemmän kanssa isompi tyttö esikouluun.Eskarilainen on myös jo haettu. :)
Pyykkiä on tullut pestyä kolme koneellista.
Lakanat kaikkien sänkyihin vaihdettu ja petivaatteet tuuletettu.
Laitoin myös sohvan kahteen osaan ja vein parvekkeelle tuulettumaan,kun pesin olohuoneen lattian.
Äsken kuorin muusia varten potut ja keitin päivä kahveet ittelleni.
Lapset meni tirsoille ja mun pitäisi jatkaa hommia..
Vielä olisi lattianpesua,pölyjen pyyhkimistä ja mattojen lattialle laittamista.
Ruoan jälkeen lähden tyttöjen kanssa luistelemaan ja sitten tullaan kotiin ja paistan lettuja ison kasan,kun Mummeliisan kuva sai mut niitä niin himoitsemaan. :)
Jestas! Oletpas sinä tarmokas.
*yrittää napata rivien välistä vähän käynnistymisaineita itselleenkin*

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25709699:
Koneellinen pyykkiä pesty ja ripustettu kuivumaan, tiskikone täytetty ja napsautettu päälle, pyyhin ruokapöydän (mainitsemisen arvoinen asia :D ), käyty uimassa ja apteekissa, koonnut pari pakettia kasaan, tehnyt makaroonilaatikkoa.

Vielä pitäisi käydä viemässä ne paketit postiin, ei muuta :)
Tietty ruokapöydän pyyhkiminen on mainitsemisen arvoinen asia. :)
Kaikki ne asiat jotka muistaa tehneensä ja ehkä ne jonnekkin jakaa saattaa kuitenkin saada itselle sellaisen olon,että on edes jotain saanut aikaan..vaikka ne asiat olisivatkin ihan pieniä ja joka päiväisiä. :)

"akka"
En mitään enkä koko viikkona tee mitään,kiitos miehen exän joka taas tujuppas kipeen kakaransa tänne tartuttaan kaikki.Siinä menee lomaviikko kuumeessa,järkyttävässä kurkkukivussa ja flunssassa.Onneksi on lastensuojelukäynti huomenna,pääsen taas avautumaan sossuille siitä lehmästä.

Jestas! Oletpas sinä tarmokas.
*yrittää napata rivien välistä vähän käynnistymisaineita itselleenkin*
Mä kuolen tylsyyteen kotona ja kehittelen kaiken aikaa jotain puuhaa itselleni.
Varsinkin jos on jotain murheita tai masentaa..:ashamed:
Ei sitten kerkeä niitä asioita märehtimään päässään..

Ja mikäpä ihmistä piristäisikään enemmän,kuin puhdas koti ja hyvä ruoka? :)
Ja iloiset lapset ja niiden kanssa vietetty aika. :) :heart:

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709739:
No nii i!! :D

Mut hei mä oonkin tälläi vajakki joka ei käy ihan täysillä. ;) :D

Ja eihän sitä tiiä vaik olisin tullutkin..mut ku ei hera tullu ees kysyneeks. :D
Vajakkeja on monia tällä palstalla, mutta et sinä kyllä niihin kuulu.

Nii just, sitten syyllistetään, "tiiä vaik olisin tullutkin" :D Aikamoinen paketti, jynssää kodin, laittaa ruuat, hoitaa lapset, käy töissä ja on vielä energiaa kohdella miestä niinkuin naisen kuuluukin :LOL:

Yhteistyössä