Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Plaah
Siis olen jymähtänyt tähän. :( Ruokaa teen tässä ohessa.
Olen vasta keittiön siivoillut ja pedannut sängyn. Syöttänyt ja laittanut vauvan ulos unille.

Tekemättä: Lenkki, jumppa, siivousta jaa jaa ja jaa kauppareissu. Lompsis siis pois koneelta NYT!

Leivoin aamulla sämppärit ja vähän aikaa sitten kasasin sushia niin paljon että riittää sekä lounaaksi, että päivälliseksi.

Olen käynyt (kahteen otteeseen) pihalla, pesulla, tehnyt Tönön perussiivot ja lukenut jonkin verran politiikkakäsitysten muutoksista suomalaisessa taidekeskustelussa.

VOISI mennä vintille ja aloittaa kahden nuorimmaisen kanssa huoneenvaihtoprojektin - se kun eilen jäi tekemättä, kun innostuttiin lähtemään kirppuja kiertämään. Toisaalta jos aletaan niin se jää kesken, koska minä olen luvannut ehdä yhden valokuvauskeikan alkuillasta ja pienet puolestaan lähdössä jossain vaiheessa miehen kanssa luistelemaan...
eli parempi siis vain olla möllöttää?

• Tykkää
Reactions: röppö
--
Viikannut urakalla pyykkiä (mistä niitä kertyykään) ja uusia on kohta korillinen... liian nopea tuo pyykkikone+kuivuri yhdistelmä :D :D
Kutonut pipon loppuun lapselle.
Hoivannut pientä potilasta.
Tehnyt lumityöt....

Ja seuraavaksi kai ruokaa pitäis tehdä :)

Aamulla kello herätti klo 7, jotta ehdin lenkille. 7:20 olin pihalla ja seuraavat 45 min sitten puskin eteenpäin.

Sitten kotiin hakemaan kuopus ja matka jatkui siitä sitten TYKS:iin. Sieltä parin tunnin päästä kotiina hakemaan mies ja keskimmäinen, jonka jälkeen lähdettiin kaupoille. Tunti sitten tultiin kotiin ja illemmalla lähdetään viemään lapsia mummolaan, jotta päästään yhdessä salille.

Lounaaksi vedettiin eilistä makaroonilaatikkoa, uunissa on nyt päivälliseksi tulevaa possun sisäfilettä.

Ehkä pitäisi josakin välissä vielä vähän siivotakin. Jos viitsin :D

• Tykkää
Moi :))
Edellistä ruokaa oli onneks lounaalle. Eikä päivällisellekään tarvii tehdä kun on valmiina jo :)

Mutta olen käynyt tänään tytön kanssa kerhossa, ulkoiltiin ja käytiin kaupassa kerhon jälkeen. Syötiin ja nyt tyttö päikkäreillä ulkona. :) Tiskikoneen laitoin jauhamaan...

Tekemättä olis vielä siivous, pyykkien viikkaus ja ehkä koneellisen pesu. Mutta en tiiä jaksaako vielä tänään siivota (vaikka kämppä olis kyllä ehdottomasti sen tarpeessa!)...

Ollut vain kipeän vauvan kanssa. Röhisee, yskii, nenä vuotaa ja samaan aikaan taitaa tulla hampaita. Ainakin kuolan määrästä päätellen. Poika on kyllä ihmeen pirteä, jaksaa pyöriä ja naureskella, mutta minä olen antanut itselleni luvan olla tekemättä mitään ns. ylimääräistä :D Heräsin joka yskäisyyn yöllä, vaikka poika itse ei herännyt.. vauva nukkui siis hyvin, äiti ehkä tunnin.

Eskarilainen viety ja haettukin.
Lumityöt autopaikalta ja etupihalta, kämpän imurointi, pyykkihuoltoa, uunin pesu, parvekkeen lumien heittely.
Syötiin kuopuksen kans eilistä porkkanapottumuussia+nakkeja.
Luistelun opettelua esikoiselle myöhemmin kunhan heräävät ja nappaavat välipalaa.
Saunailtakin olin meininkinä, siis koti sellainen ;)

• Tykkää
Ihan hyvin on lähtenyt käyntiin. :) Aamulla katsottiin lasten kanssa elokuvaa, lämmitin keittiötä puilla, tein aamupalaa. Laitoin kinkkukiusauksen uuniin. Sitten mentiin pihalle, käytiin kävelyllä, mä vein kolme pussia roskia ja hain lehden. Sitten kolasin pihaa pari tuntia, hain kuusi kopallista puita sisälle ja harjasin terassin ja portaat. Sitten istuin lumikasassa ja ihailin peltoa. :D Nyt pitäis laittaa ruoka pöytään ja syödä itsekin jotain. Loppupäivän ajattelin ottaa rennosti kun kaveri, jonka luona ollaan kylässä, tulee töistä kotiin. )

• Tykkää
7thHeaven
Aamulla tiskasin ja vähän siistin asuntoa, kävin työskentelemässä ja nyt suunnittelen siivoavani loppuun. Tuskin tosin toteutuu.. Koko viikon ruuista ei ole mitään hajua, pitää varmaan tyytyä hätävara soijasuikalewokkiin taas :D

• Tykkää
Aamulla kello herätti klo 7, jotta ehdin lenkille. 7:20 olin pihalla ja seuraavat 45 min sitten puskin eteenpäin.

Sitten kotiin hakemaan kuopus ja matka jatkui siitä sitten TYKS:iin. Sieltä parin tunnin päästä kotiina hakemaan mies ja keskimmäinen, jonka jälkeen lähdettiin kaupoille. Tunti sitten tultiin kotiin ja illemmalla lähdetään viemään lapsia mummolaan, jotta päästään yhdessä salille.

Lounaaksi vedettiin eilistä makaroonilaatikkoa, uunissa on nyt päivälliseksi tulevaa possun sisäfilettä.

Ehkä pitäisi josakin välissä vielä vähän siivotakin. Jos viitsin :D
Teillä ollut päivä yhtä "lentämistä" :)
Siivoamisen voi aina jättää huomiselle. ;)

Kepsis
Leikitty lapsen kanssa, ruoka tehty, vähän tiskiä läträtty, katsonut vähän lätkää ja ööm kaikkea pientä mitä päivän aikana tulee touhuttua mutta ei painu mieleen, jonkin ajan kuluttua kaverin luo istumaan iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709431:
Teillä ollut päivä yhtä "lentämistä" :)
Siivoamisen voi aina jättää huomiselle. ;)
Tällaisisa nämä "lomapäivät" tuppaa olemaan.

Ja joo, mä jätän yleensä melko monena (peräkkäisenä) päivänä sen siivoamisen huomiselle. Ei sen niin kiirus.

Ollut vain kipeän vauvan kanssa. Röhisee, yskii, nenä vuotaa ja samaan aikaan taitaa tulla hampaita. Ainakin kuolan määrästä päätellen. Poika on kyllä ihmeen pirteä, jaksaa pyöriä ja naureskella, mutta minä olen antanut itselleni luvan olla tekemättä mitään ns. ylimääräistä :D Heräsin joka yskäisyyn yöllä, vaikka poika itse ei herännyt.. vauva nukkui siis hyvin, äiti ehkä tunnin.
Voi kurjuus. :(
Aina raastaa sydäntä,kun pienet lapset sairastaa.
Saako kysyä minkä ikäinen potilas teillä on?
Pikaisia paranemisia.

Neuvolalääkärissä käyty ja sen jälkeen McDonalds teki safkat mulle ja lapselle. Kun lapsi herää päikkäreiltä lähdetään mun äitille leikkaamaan hiuksia ja syödään myös siellä.
Alkuraskauden väsymys ja saamattomuus painaa pahasti päälle. En jaksa tehdä yhtään mitään, meen niin siitä mistä aita on matalin...Tai oikeastaan siitä missä ei ole aitaa ollenkaan :D

• Tykkää
Tällaisisa nämä "lomapäivät" tuppaa olemaan.

Ja joo, mä jätän yleensä melko monena (peräkkäisenä) päivänä sen siivoamisen huomiselle. Ei sen niin kiirus.
No niin kauan,ku kämppä ei paskaan huku niin voi niitä hommia vähän lykätä. :)
Mitä sitä suotta omia ja sitten muidenkin hermoja kiristelemään jos voi vähän höllätä..( ai kauhee tosta sanasta tuli se inho mainos heti mieleen :D )

Yhteistyössä