Kerkiihän sitä huomennakin.En mitään
Kaikki
:ashamed:
Höh.En ole tehnyt mitään. Yö nukuttu surkeasti, lapsi hyvin kipeä ja mies tulossa kipeäksi sekä kolmatta viikkoa putkeen töissä ilman vapaapäivää. Ei inspaa.
Teillä ollut päivä yhtä "lentämistä"Aamulla kello herätti klo 7, jotta ehdin lenkille. 7:20 olin pihalla ja seuraavat 45 min sitten puskin eteenpäin.
Sitten kotiin hakemaan kuopus ja matka jatkui siitä sitten TYKS:iin. Sieltä parin tunnin päästä kotiina hakemaan mies ja keskimmäinen, jonka jälkeen lähdettiin kaupoille. Tunti sitten tultiin kotiin ja illemmalla lähdetään viemään lapsia mummolaan, jotta päästään yhdessä salille.
Lounaaksi vedettiin eilistä makaroonilaatikkoa, uunissa on nyt päivälliseksi tulevaa possun sisäfilettä.
Ehkä pitäisi josakin välissä vielä vähän siivotakin. Jos viitsin
Tällaisisa nämä "lomapäivät" tuppaa olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709431:Teillä ollut päivä yhtä "lentämistä"
Siivoamisen voi aina jättää huomiselle.
Voi kurjuus.Ollut vain kipeän vauvan kanssa. Röhisee, yskii, nenä vuotaa ja samaan aikaan taitaa tulla hampaita. Ainakin kuolan määrästä päätellen. Poika on kyllä ihmeen pirteä, jaksaa pyöriä ja naureskella, mutta minä olen antanut itselleni luvan olla tekemättä mitään ns. ylimääräistä Heräsin joka yskäisyyn yöllä, vaikka poika itse ei herännyt.. vauva nukkui siis hyvin, äiti ehkä tunnin.
Vai kaverin luo istumaan iltaa..Et sitten palstanaistas kuttunu mukaan.Leikitty lapsen kanssa, ruoka tehty, vähän tiskiä läträtty, katsonut vähän lätkää ja ööm kaikkea pientä mitä päivän aikana tulee touhuttua mutta ei painu mieleen, jonkin ajan kuluttua kaverin luo istumaan iltaa.
No niin kauan,ku kämppä ei paskaan huku niin voi niitä hommia vähän lykätä.Tällaisisa nämä "lomapäivät" tuppaa olemaan.
Ja joo, mä jätän yleensä melko monena (peräkkäisenä) päivänä sen siivoamisen huomiselle. Ei sen niin kiirus.