Mitenkäs teidän viikonloppu on mennyt?

Kiitos ihan hyvin. :) Vanhemmalta tytöltä lähti eka hammas, nyt jännätään hammaskeijun käyntiä. Aamulla oltiin leikkikentälla ja sit pyöräilemässä (=minä juoksin, lapset polki :p ), ollaan myös syöty hyvin ja käyty toisenkin kerran leikkikentällä. Musta on vaan ihanaa olla lasten kanssa kotona :heart: Saunassa käytiin ja nyt lapset jo nukkuu.

Huomenna on vähän ohjelmaa.. käydään naapurissa ja lapset käy Turussa sellaisilla lasten tunneilla. Illalla ajoissa nukkumaan :)

Entäs aloittajalla itsellään? :)

Olen nukkunut, siivonnut, vaihtanut verhot, sen sellaista.

Huomenna *tadaa* nukun pitkään ja jatkan siivousta. Ehkä vien lapset elokuviin, jos jaksan, tai ulos syömään, tai sekä että.

Piti opiskella mutta meninkin törsäämään kaikki rahat. Nyt ketuttaa ja pitäisi edelleen lukea. Tai mennä nukuttamaan nuo kaksi riehujaa, joilta ei lukurauhaa kuitenkaan saa. Huomenna varmaan taas sama paitsi että ei ole varaa tuhlata ja pitäisi oikeasti edetä. Illalla ahdistanee vielä enemmän.

kivasti läskeillen. äsken syötiin tortilloja ja jälkkäriks valkosuklaa-lime kakkua ja oon ihan ähkyssä :snotty: päivällä käytiin kaupassa ja ulkoilemassa, muuten tässä kotosalla oltu. huomenna pitää mennä miehen isovanhemmille syömään ainakin, muita suunnitelmia ei oooooooo.

Tänään olen ulkoillut (kävin jopa "lenkillä" - nyt on käsissä keitettyä spagettia -fiilis :D), pyykännyt, laittanut porukalla ruokaa, katsonut telkkaria (poika tulossa kipeäksi, kovin on ollut nuutunut nyt illalla) ja lukenut. Siinäpä se.

Huomenna varmaan aika lailla samanlainen ohjelma tiedossa. Jos poika on kunnossa, saadaan varmaan illaksi vieraita kun mies lähtee töihin.

Olin päivän lasten kanssa. Sitten vein heidät äidilleen, laitoin siellä pojalle pleikkarin netin kuntoon jonka jälkeen palasin kaupan kautta kotiin siivoamaan. Illalla juon viiniä ja syön valkohomejuustoa. Saatan lähteä baariin taikka katson boxilta elokuvan.

Huomenna nukun pitkään, käyn ehkä pesemässä auton ja otan lapset takaisin kotiin :)

Hmm. Olenko tehnyt jotakin... Ootas... En. :xmas: Mulla on vapaa viikonloppu yksin kotona, eli juon punaviiniä, roikun palstalla ja kuuntelen musiikkia. :D Eilen sentään olin kaupungillakin, en ole ihan luuserinysvä. :snotty:

Huomenna pitää siivota koti, jotta näyttää siltä, että olisin tehnyt täällä jotakin järkevää kun perhe palaa kotiin.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
Olin lasten kanssa Oulun HopLopissa päivän, ja vein äidilleen yöksi. Joten taidan jokusen ei alkoholittoman ottaa, ja ehkäpä leffan merkeissä menee ilta (kuitenkin roikun palstalla) Huomenna olis pikkuisen 3v synttärit, niin ei passaa kauheasti juhlistaa tänään :)

menin uudestaan klo 9 pääsin klo 13 sitten kotiin ja lapsen harrastukseen klo 15, josta tulin kotiin klo 18, paistoin pihvin, juttelin puhelimessa ja heilun täällä, tunnin päästä taas töihin, huomenna nukun ja pitkään...

Mukavasti on mennyt, vaiks oonkin yyhoo tän vkonlopun...

Aamulla kävin spinningmaratonissa - se oli i-ha-naa, sen jälkeen mun vanhemmilla hengattiin lasten kanssa, sit kotosalla hypittiin pihalla hyppyskää lasten ja heidän kavereidensa kanssa ja lopuks saunottiin =)
Nyt elbaillaan kotivideoiden seurassa ja naatitaan :heart:

Huomiselle ei ohjelmaa. Eiku joo, yhdellä kaverilla mennään käymään kylässä ainakin..

Ihan mukava viikonloppu tähän asti. Eilen illalla oli vieraita käymässä, mukava rento ilta siis. Tänään käytiin kaupassa, oltiin perheen kesken ja nyt illalla mies lähtikin yöksi töihin. Huomiseksi ei ole suunnitelmia, luultavasti käyn lasten kanssa ulkoilemassa aamupäivällä, että mies saa nukuttua töiden jälkeen paremmin ja iltapäivällä sitten käydään luultavasti kylässä.

Miehelläkin vaihteeks vapaata. Tänään mätettiin polttopuita autotalliin ja grillailtiin makkaraa. Loppupäivä onkin menny sitten löhöillen ja saunoen. Huomisesta en vielä tiedä, pitsaa leivon ainakin.

tänään olen vaan siivoillu ja loppuajan ollu koneella. En ole jaksanu urheilla ku tuntuu et oon tulossa kipeäks. Nyt odotan miestä töistä kotiin.

Huomenna ruunlaittoa ja ihan vaan oleilua tuon ukkokullan kanssa. Käydään varmaan ulkoilemassa jos olo sallii ja mies töiden jälkeen jaksaa.

Mukavankuuloisia päiviä on kaikilla ollut. :) Mä olin tänään aamulla tentissä ja mies töissä. Lapsi oli ystävien luona leikkimässä päivän. Itse kävin tentin jälkeen syömässä kaverin kanssa ja vähän kaupoissa, jonka jälkeen kahvittelimme noilla em. ystävillä. Illalla kävimme vielä koko perheen voimin ravintolassa syömässä ja kotona saunassa. Huomena olisi tarkoitus mennä sienimetsään ja iltapäivästä uimahalliin.

Mukavankuuloisia päiviä on kaikilla ollut. :) Mä olin tänään aamulla tentissä ja mies töissä. Lapsi oli ystävien luona leikkimässä päivän. Itse kävin tentin jälkeen syömässä kaverin kanssa ja vähän kaupoissa, jonka jälkeen kahvittelimme noilla em. ystävillä. Illalla kävimme vielä koko perheen voimin ravintolassa syömässä ja kotona saunassa. Huomena olisi tarkoitus mennä sienimetsään ja iltapäivästä uimahalliin.
Rietas toi sotkamon voittopokaali .hyi :)
Sotkamon Jymyn ilotulitus p

Yhteistyössä