?
---
Vieras
Olen istuskellut sohvalla, juonut kahvia ja seurannut kun mies pelaa pleikalla.
En tiedä mitä tänään syön, varmaan lintupaistia/perunamuusia, ei tosin itse tekemää. Myöhemmin aion vielä pelata pleikkaa itsekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aamutyöt tehty ja nyt aamupäiväkahvitauko koneella.
Päivän ohjelmassa lapsia, lapsenlapsia, kokkausta (laskiaistiistai joten herneet jo likoamassa ja kaapissa aineet laskiaispulliin), valokuvausta, taidehistoriaa, pikkuväen matkalaukkujen pakkausta ja illalla pulkkamäessä pitkiä pellavia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25712670:Mä lähden katsastamaan josko tuolta lähikaupan lihatiskiltä sais jotain lihaa ernarin joukkoon joka olisi maultaan lähellä joulukinkkua.
Muuten ei kuulemma meidän vanhin neiti hernekeittoa syö.
Mitähän se sitten lie ja osaankohan mä sen valmistaa..saas nähdä.![]()
Kinkku ei mikään huono vaihtoehto hernariin.
Possua meilläkin, jos kohta tällä kertaa vähän toisesta kohtaa kuin possunpepasta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25712698:En mä ihan kinkkua meinannut..jotain possun lihaa josta saisi suunnilleen samat maut kuin joulukinkusta.
Mikä lie sit paras ja suht edullinenkin ruhonosa hernekeittoon??
Minulla menee tällä kertaa pakasteessa ollut kaslerinpala.
En osaa minäkään sanoa, mikä pala parasta olisi...
Ehkä lapa?
Mä olen syöttänyt tytölle aamupalan ja juonut puoli kuppia kahviaPitäisi käydä postissa ja kaupassa, kahvitella, käydä tavaroita läpi, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa, valmistella muuttoa...
Pyykinpesukone on pyörimässä ja muksut on saanu aamupalaa, siinä tän päivän saavutukset..Vanhimmalle en oo ees vaihtanu vaatteita vielä vaan istuu tuos pyjama päällä ja kattoo junioria... :ashamed:
Lumitöitä olis tiedossa tänäänkin ja kauppaan pitäis reippailla.
Lounaaksi syötiin eilisiä tähteitä, päivällisestä ei mitään hajua....mun tekis mieli jotain keittoa...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25714469:Ette tee hernaria?![]()
Olis pitänyt laittaa likoomaan herneet aikaa sitten...varmaan jotain muuta keittoa![]()