Kuvia plussatesteistä

Tämän aamupäivän pregcheckissä enää juuri ja juuri havaittavissa oleva haamu. Tais hipaista tälläkin kertaa. Mä muuten laskin sen verran uudelleen, että tänään on mhdollisesti vasta dpo11, jos normikierron mukaan mennään, mutta kuinka ihmeesä se selittäis taas ne aiemmin tulleet värilliset haamut? Mähän lähdin tässä kierrossa tutkimaan noita viivanpaikkoja, enkä niin aikaisin odottanutkaan plussaa. Luulen, et taisin hiukan turhan aikaisin ilakoida.. Onhan tässä vielä päiviä, mut luulisin, et viivan vahvuudelle kävis hiukan päinvastoin kuin nyt.
 
Sunflower11
Mulla kyl monessa testissä (sekä ovis-että raskaus) tulee semmonen punanen väri"kertymä" sinne alkuun. Vaikka siis esim. ovistestissä tullut vahva ovisplussa niin sinne alkuun jääny semmonen punanen viivan tapainen.
 
Te kokeneet viivan tihrustelijat: tuleeko apteekin omaan viivan paikkaa, jonka toisessa reunassa pystysuora vaaleanpunainen(?) viivanen?? Siis kapea pystysuora viiva, jonka jälkeen loput valkoisena.. erottuu selkeästi silmään, mutta kännykkäkameralla en saa selkeää kuvaa.
 
Sunflower11
Cb:n testi ainakin saattaa antaa semmosta ohutta viivaa mut se ei tarkota välttämättä mitään, apteekin omaan en kyl ikinä oo saanu mitään ellei jotain oo ollu tapahtumassa.. Kokeiles huomenna uudestaan? :) Plussatuulia, toivottavasti sulla tarkoittaa plussaa!
 
Kiitos :) En kyllä uskalla kuin toivoa hieman.. oishan sekin jo jotain, että olis edes kemiallinen. Tietäis, että jotain tapahtuu. Ajattelin aikaisintaan tiistaina testata, kun vasta silloin pitäisin laskujeni mukaan menkkojen alkaa..jotenki en silti usko raskauteen. puuh.. Plussatuulia myös muille! ++++:whistle:
 
Täällä on kyllä niin hana käydä tutkailemassa muiden plussia ja plussa pähkäilyjä. Tuntuu vähän tai aika paljonkin siltä, että omat plussat oli niissä syksyisissä.
:flower:Onnea kovasti kaikille plussanneille ja haamunneille ja vahvistumisia haamuille:heart:
 
Miramei - tikutitko oviksen?..miten sie lasket dpo päivät?
..anteeksi uteloitteluni:saint:..mutta jopa 1-2pvä:n heitto oletetusta oviksesta, saattaapi vaikuttaa testitulokseen suuresti.

Puuuh++++++++++siihen huomiseen testiin!:heart:
 
Mur-mur tikutin joo, eli o-plussa (tai ainakin sen plussaksi tulkitsin) tuli
6.2 -> dpo-1
7.2 ->dpo 0
19.2->dpo 12

Ovisviivaset olivat juuri ja juuri tasavahvat, joten jatkoin tikuttelua ja siitä ne sitten lähtivät haalenemaan..toivottavasti ovis kuitenkin tapahtui. Saa uteilla =)
 
Moikka tsempparit. Mä linkitän vielä alle kuvan siitä tän päivän hailurasta. Aika surkea viivanen on. On se sitten dpo11 tai 12, niin ois voinut ajatella vahvistuvan. Pahoittelen kuvanlaatua, kun on puhelimella hämärässä valossa otettu. Kun poistuu askeleen näytöltä, erottaa selvemmin. :D

[/URL][/IMG]
 
Miramei - juuri noinhan ne dpo päivät lasketaan.=)
..toivon kuitenhin vahvistuvaa viivasta siun tiistain dippaukseen!:wave::heart:


Mimmi
..kyllähän tuo viivanen hyvin hailurainen on..oliko hieman vahvempi aiemmissa Pregcheckeissä?
..vaan, vielä ei kirvestä kaivoon - PLUSSA+++++++:whistle::heart: TUULET PUHALLELKOON SINNE PÄIN!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei ja Mimmi79
Oon pitänyt tarkkaa päiväkirjaa tästä kierrosta ja oon mielessäni aatellu et ovis ois ollu 6.2, vaikka sehän olikin 7.2 .tarkistin sitten olinko saanut jotain oireita viikko oviksesta niin muistiinpanoissa lukee 14.2 kohdalla "vatsakramppi", 15.2 oli aivan älytön selkäjomotus, nivusia ja jalkoja pisteli (muistan vallan hyvin, sillä tein töissä inventaariota eikä hyvää asentoa löytynyt istuessa eikä seistessäkään).. pariin päivään en ole muita merkintöjä tehnyt kuin nännit ovat arat. Toissapäivänä meinasin pyöryä, mutta mies sai kopin -mulla on kyllä matala verenpaine olemassa, että ei ois eka kerta ko huimaa :D Tulipas sepostus..tais olla lähinnä kuvista tämä ketju, eikä oireista!!
 
Viimeksi muokattu:
Oon pitänyt tarkkaa päiväkirjaa tästä kierrosta ja oon mielessäni aatellu et ovis ois ollu kp6, vaikka sehän olikin kp7..tarkistin sitten olinko saanut jotain oireita viikko oviksesta niin muistiinpanoissa lukee kp.14 kohdalla "vatsakramppi", kp.15 oli aivan älytön selkäjomotus, nivusia ja jalkoja pisteli

Miulla nuo juurikin selkeitä tärppi oirehia olleet!
;)
(repi takareisiähin, peppuun saakka:x ja nuo nivusjomotukset AINA olleet tärpeissä kuvioissa mukana..)

(muistan vallan hyvin, sillä tein töissä inventaariota eikä hyvää asentoa löytynyt istuessa eikä seistessäkään).. pariin päivään en ole muita merkintöjä tehnyt kuin nännit ovat arat. Toissapäivänä meinasin pyöryä, mutta mies sai kopin -mulla on kyllä matala verenpaine olemassa, että ei ois eka kerta ko huimaa :D

Tulipas sepostus..tais olla lähinnä kuvista tämä ketju, eikä oireista!!

"Seposta" vain aivan rauhassa:kiss:

..niin täällä moni muukin tekee(mie esim.)
.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Joo oon kuluttanut noita halpisliuskoja puolikkaan palkan edestä viimeisen parin kk:n aikana ja tässäkin kierrossa jokusen. Pari niistä antoi jo niiden selkeempien viivojen aikana aivan mitättömät viivat ja mietin, olisko jommissakummissa testeissä (siis haamuplussat tai sitten ne hailurat) ollut jotakin vikaa. Tänään tuli sitten tuollainen. Se on aavistuksen siitä kuivuttuaan vahvistunut, muttei siinä ole väriä samalla lailla kuin siinä edellisessä kuvassa, jonka oon tänne lisännyt. Meinasin, et voisko tuo johtua siitä, kun ei ole herkemmästä päästä vai mistä ihmeestä, et sattumanvaraisestiko noita viivoja antaa, jos hormonia elimistössä on? :eek:

Viime yönä heräsin aivan hirveään alavatsakramppiin, jota kesti ehkä kymmenisen minuuttia. Alaselkä oli ihan tulessa ja alavatsalla oli kivut kuin supistuksissa. Sitten se meni ohi. Vuotoa ei ole tullut, valkoista vain ja sitäkin kohtalaisen paljon. Menkkoja ootellessa... Kiitos tsempeistä kuitenkin, TAAS! :heart:
 
Moikka taas!

Nyt on kyllä pää pikkuisen pyörällä, joten mihinkäs muuallekaan sitä tulis ihmettekemään, kuin tänne :) Eli pari sivua aiemmin kirjoittelin tänne ja pistin pari kuvaa, kun dpo 11 tai 12 oli haaleaa viivaa ja mietin, että onkohan kyseessä kemiallinen, kun kuitenkin selkeästi haalea viiva erottui, jonka jälkeen käväisin ultrassa dpo 14, jossa ei tietenkään mitään näkynyt ja eipä tainnut lääkäri nähdä ilmeisesti edes ruskuaispussia ja tietysti oletin ja ilmeisesti lääkärikin, että on hipaissut ja näin ollen antanut plussaa testiin. No sovittiin lääkärin kanssa, että testailen alkuviikosta uudemman kerran, että onko lähtenyt haalistumaan kokonaan pois, niin yllätys olikin, kun tein testin ja katsoin niin mielestäni vahva plussa siellä kökötti. Oon ihan pyörällä päästä, että mitä tää nyt tarkoittaa, koska viiva lähti todella haaleasti kehittymään ja pääkoppakin oli jo valmistautunu, että uutta yritystä taas myöhemmin uudelleen. Voiko olla tosiaan mahdollista, että tuo hcg-arvo olisi noussut todella hitaasti ja olisi mahdollisuuksia raskaudella ylipäätänsä kehittyä normaalisti, vai onko lähes aina huono ennuste, kun lähtenyt hitaasti liikkeelle? Tässä vielä kuva hetki sitten tehdystä. Kiitos tosi paljon vastaajille! :)

 
Moikka taas!

Nyt on kyllä pää pikkuisen pyörällä, joten mihinkäs muuallekaan sitä tulis ihmettekemään, kuin tänne :) Eli pari sivua aiemmin kirjoittelin tänne ja pistin pari kuvaa, kun dpo 11 tai 12 oli haaleaa viivaa ja mietin, että onkohan kyseessä kemiallinen, kun kuitenkin selkeästi haalea viiva erottui, jonka jälkeen käväisin ultrassa dpo 14, jossa ei tietenkään mitään näkynyt ja eipä tainnut lääkäri nähdä ilmeisesti edes ruskuaispussia ja tietysti oletin ja ilmeisesti lääkärikin, että on hipaissut ja näin ollen antanut plussaa testiin. No sovittiin lääkärin kanssa, että testailen alkuviikosta uudemman kerran, että onko lähtenyt haalistumaan kokonaan pois, niin yllätys olikin, kun tein testin ja katsoin niin mielestäni vahva plussa siellä kökötti. Oon ihan pyörällä päästä, että mitä tää nyt tarkoittaa, koska viiva lähti todella haaleasti kehittymään ja pääkoppakin oli jo valmistautunu, että uutta yritystä taas myöhemmin uudelleen. Voiko olla tosiaan mahdollista, että tuo hcg-arvo olisi noussut todella hitaasti ja olisi mahdollisuuksia raskaudella ylipäätänsä kehittyä normaalisti, vai onko lähes aina huono ennuste, kun lähtenyt hitaasti liikkeelle? Tässä vielä kuva hetki sitten tehdystä. Kiitos tosi paljon vastaajille! :)

Onko dpo14 jo oikeesti ruskuaispussikin kehittynyt? ei minusta vielä silloin näy mitään ultrassa!!! eikä dpo11 tai 12 tuu vielä kunnon viivoja :) haamuja yleensä.. minusta selviää vaan sillä että verestä otetaan hcg arvo, että paljon sitä on oikeasti dpo:n nähden! minusta tuo kuulostais ihan normaalilta raskaudelta =)
 
  • Tykkää
Reactions: masuasukkinen
Kiva huomata, että täällä muutama nopea käynytkin jo vastaamassa :) Itseäni myös hieman ihmetytti, kun lääkäri sanoi tuosta ruskuaispussista, mutta ajattelin automaattisesti, että näinhän se asia sitten on, mutta todella mukava lääkäri kuitenkin ja sanoi, että otetaan tämän viikon keskiviikkona uusiksi ja katsotaan onko tilanne muuttunut, niin eiköhän keskiviikkona selviä enempi. Paljonko tuo hcg:n mittaus maksaa, jos yksityisen kautta se menee? Tässä on hieman ristiriitaiset fiilikset, kun ei oikein uskalla iloita :) Lähinnä rupesi epäilyttämään, kun eilen illalla oli tullut rinnat hieman aroiksi, että missäs tässä nyt oikein mennään, mutta todellaki erittäin iloinen ja toivottu yllätys, jos raskaus olisi täysin normaali, vaikka pieni epäilys oli haalean viivan ja lääkärireissun takia. Eli ilmeisesti keskiviikkona, kun menen lääkäriin niin silloin pitäisi ilmeisesti jotain ruskuiaispussia tms. näkyä? Kiitos tuhannesti ketkä vastailivat jo nopeasti, kun täällä ollaan tulisilla hiilillä :)
 
soita neuvolaan ja pyydä sieltä lähete hcg mittaukseen, kerro taustat :) tai omalle terveysasemalle.. tulee halvemmaksi! se on niin yksilöllistä että mitä maksaa missäkin yksityisellä verikokeet :) tai soita sinne ja kysy!

paljonko sulla olils nyt viikkoja?
 

Yhteistyössä