Kuvia plussatesteistä

Näen minäkin natusanilla viivan! Haalean, mutta kuitenkin selkeän. Viivanvahvistumisia, ja varovaiset onnittelut! :)

Mulla näitä testejä riittää, joten tuhlasinpa vielä yhden. Eli dpo 8 ja kahden tunnin pidätyssaldo:



Joo, liian aikainen testailu ei kannata. Onhan tässä vielä aikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sintu74
evelynin dippaamissa, noissa kolmessa..näen ekassa jotahin viivan tapaista..

..kun taas tuo viimosin - ihan sel-ke-äs-ti jotahin viivaa.:wave:(väriä en niinkään tässä näe..)

Tuota mietin..jos siulla ovis plussasta 9vrk..eikö tänään olisi vasta dpo7?..;)

Punaväriä
puhkun seuraaviin dippauksiin:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lääkäri sanoi joskus 2 vuotta sitten, että alle 10 päivän luteraalivaihe ei riitä raskautumiseen. Noh, mulla menkat on alkaneet aina viimeistään 11 päivää ovisplussan jälkeen. Tämän takia haluan uskotella itselleni, että ovuloin jo melkein heti ovisplussan jälkeen :) Mä olen toivoton optimisti!
 
evelyn, Miramei - luteaalivaihe on yleensä sen 14-16vrk
..toki vaihteluita on..alle 10 on liian lyhyt raskautumista ajatellen.

Luteaalivaihe lasketaan: dpo1-viimeinen kierron pvä ennen vuodon alkua.

Miramei - mikäli siun kierto yleensä säännöllinen ja luteaalivaihe sen 14..voisit kyllä JO dipailla!;)..plussatuulosia:heart:

evelyn - mie ovuloin O-plussasta n. 12h kuluttua.:)
 
Viimeksi muokattu:
Murmur oviksen bongasin testeillä kp20. Nyt menossa kp.37 ja testi ei suostu näyttään kuin haamujen isoäitiä ja sitäkin vain testiajan jälkeen. Mulla luteraalivaihe on 14 päivää, tai siis 13 ja neljäntenätoista alkaa vuoto. Oon neuvoton. Lämmöt mulla kuitenki ollu yli viikon 37.2-37.88, vaikka flunssassa en ole. Kohdunnupukka on piilossa, normaalisti helposti löydettävissä.
 
Miramei, niin toivon, että siellä olisi tärppi käynyt!
Kertoile miten tilanne etenee!

*mur-mur* : Kiitos selvennyksestä luteraalivaiheen suhteen. Mä välillä luulen olevani perillä asioista. Sitten tajuan, että olen käyttänyt "google-lääkäriä".

Täällä käsillä siis yk 24, ja sen takia lähettelen tänne jotain haamujen haamujen esi-isiä :)
 
Viimeksi muokattu:
Miramei - siulla siis nyt dpo16..peukutellaanhan d=)b vielä hetki!:heart:
..jospa ovis ei ollutkaan silloin kun sen luulit olevan..

Toki saattaa olla niinhin, jotta yritystä oli ja testi näyttää vain sitä "haamujen esiäitiä" nyt sitten vaan..ja vuoto alkaa hieman viiveellä..

evelyn - mikäli tuo viimonen dippaus tuli 3min. sisään - tai kuitenhin siis testiajalla..näyttäisi miusta aikas hywäiseltä siun tilanne!:heart:

..ja "kuukkelia" miekin paljon käytän;)..seulon sieltä vain parhaat ja miusta paikkansa pitävät tiedot - esim. lääkäripalstoilta löytyy kivasti lääkäreiden(eli asiantuntijoiden)vastauksia kiperiinhin kysymyksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Murmur tein tässä kierrossa yhteensä 30 ovistestiä, ennen ovista ja sen jälkeen, tässä niistä muutama:

Aijaa.com - ovistestejä - 9519443.jpg
ylhäältä alas kp. 16-17-18ap-18ip-19ap-19ip-20-21

Aijaa.com - ovistestejä - 9519444.jpg
kp.20

Kyllä tulkitsin tuon kp.20 plussaksi. Toki en tiedä mitä ajatella, mutta eikhään se tässä muutaman päivän sisällä selviä. Tilasin tuon kierron aikana ihka ekan kuukupin niin pääsee sitä sitte testaileen (vaikka mielellään pitäisin sitä kaapissa 9kk). :D
 

Yhteistyössä