En löydä mun puhelinta mistään!

tölö
Kannattaa mennä röntgeniin, koska olen kuullut juttua siitä, että humalassa ihmiset voivat niellä vaikka mitä. Jos olet nopea, kännykkäsi ei kenties ole vielä ehtinyt liueta vatsahappoihin kokonaan ;)
 
"vieras"
Onko lapsellasi jotain autoa tms, missä on nostettava luukku. Sen alta voi löytyä vaikka mitä. Samaten jotkut lipaston laatikot ovat mieluisia tavaroiden tunkemispaikkoja, meiltä löytyi esikoisen jäljiltä melkein kaikki hukassa oleva lipaston toiseksi alimmaisesta laatikosta miehen alkkareiden joukosta.
 
Mieti, missä olit viimeksi se puhelin kädessä ja kuvittele, mihin olisit voinut sen laittaa.
Muistan, että puhuin keittiössä, mutta sen jälkeen ei mitään muistikuvia. Keittiö on kollattu pakastinta myöten :D Koko päivän olen etsinyt aina, kun on ollut aikaa eikä vilaustakaan. Äsken koitin soittaa siihen, kun kämppä oli pimeänä, jos näkyis valo, mutta meni akku :kieh:

Pakko mennä huomenna hommaamaan uus sim-kortti, onneksi on vanha puhelimenrämä, jota voin käyttää siihen asti, että kadonnut löytyy. Että ottaa päähän! :headwall:
 
Muksut osaa kyllä jemmata tavaraa mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

Mulla oli taannoin myös känny kateissa ja koko huushollin mylläsin läpi, sitten toivoni täysin menettäneenä kissojen vessoja siivotessani huomasin kännykän pilkottavan astian alta, eli neiti oli sen sinne jemmannut. Toivottavasti luuri löytyy. :)
 
Kukaan ei ole kerinnyt viemään roskista? Meillä katosi viimekesänä yksi kännykkä jäljettömiin.
Selityksen täytyy olla se, että se päätyi roskikseen paperipinon mukana. :(
Kävin äsken roskiksella vielä penkomassa yhden pussin varmuuden vuoksi. Eipä ollut sielläkään. Onneksi ei tullut naapureita samaan aikaan sinne :D Paperipinotkin kävin läpi pariin kertaan.
 
"Yks"
Mulla oli ilmeisesti joskus tippunut puhelin (ilm. Värinähälytyksen takia) mikron päältä avoimena olleeseen astianpesukoneeseen. Konetta oli pyöritetty pari kertaa, ennenkuin löysin pienen hopeisen kapulani hienosti maastoutuneena koneen pohjalle...
 

Yhteistyössä