[QUOTE="MaMa";25684690]Painonnousu on oletettaavaa kun alkaa syödä enemmän, mutta kannattaa silti pitää huolen, ettei se paino karkaa taas sinne yli 70kg lukemiin. Itsellä kävi hullusti kun ensin laihdutin vlcd-menetelmällä aikanaan 12kg, niin pikkuhiljaa paino kipusikin takaisin kun söin normiruokaa ja tilanne on nyt se, että olen pahimmillani painanut jopa 9kg enemmän kun ennen tuota vlcd-dieetin alussa. :/
Itsellä paino vihdoin oikeasti laskusuunnassa, tänään lukema oli tasan 95kg. Toivon, että sunnuntaina se on 94,xkg. Tuossakin on ihan hyvin tavoitetta, sillä olen vlopun taksissa, joten päivärytmi on sitten aivan sekaisin.
Kyllä antaa mukavasti uskoa itseensä, kun paino laskee sittenkin tällä omalla tavallani. Eli syön normisti, mutta pyrin jättämään napostelut ja herkut pois. Ja olen ollut tarkka sen ateriarytmin kanssa.
Liikuntaakin olen hieman lisännyt, vielä kun saisi lenkit sujumaan, niin olisi ihan bueno.
[/QUOTE]
Ei niin MITÄÄN saumaa sille, että antaisin itseni OIKEASTI lihota. Ei tule kuuloonkaan. Mä olen sen jo kertaalleen tehnyt ja se riitti. En tee uudelleen
En tiedä mitä vaaka antaa tulokseksi sunnuntaina, mutta ei paljoa ole läskiä meikäläiseen lisää tullut.
Söin muutaman päivän tuhdimmin (onko pakko tunnustaa että söin mokkaruutuja melkosen monta?) ja pienen pussillisen karkkiakin yhtenä päivänä, mutta olen jo palanut tiukkaan ruotuun ja syömiset on taas enemmän, kuin kurissa
Ehkä olen voinut 100g saada lisää läskiä, mutta kyllä ne loput on ihan puhdasta nestettä. Ja ne siis lähtee muutamassa viikossa myös pois. Onneksi
Hassua, ettei mun tee muuten edes herkkuja mieli. Elämäni ensimmäisen kerran söin karkkia niin, että karkkien loputtua olo on ollut sellainen, että "oho, ne loppu...no siinäpähän sitten loppu". Ei ole ollenkaan mun tapaistani!
Mokkaruutuja himoitsin kuola valuen niin kauan kun niitä kaapissa oli, mutta kun ne loppui, loppui himo. Ja se loppui siis ihan kaikkea makeaa kohtaan. Ei tee enää mieli. Eikä tee mieli mätötä isoja annoksia tms. Nyt tuntuu taas siltä, kun ei laihduttaisikaan, vaikka annokset on melkosen pieniä ja syön taas sen 2-3 kertaa päivässä. Olo on mahtava
Kävin eilen salilla ja nyt olen tuhannen romuna. Mutta siitä sai ihan mielettömästi lisää tsemppiä laihduttamiseen. Kohta tulee kesä ja kesällä mä olen taas kivan näköinen. Ja syksyllä varmaan alkaa jo enempikin näkymään tulokset sieltä salilta