N
"nuppuli"
Vieras
Voi apua,mitä mä teen?tarviin opiskeluhakemukseen peruskoulun päättötodistuksen ja ny ei löydy
ammattikoulun kyllä löytyy,mut mut....voisiko saada vielä sieltä koulusta,mistä on sen saanu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei auta soittaa koululle. Tietoja ei arkistoida noin pitkäksi ajaksi.
Ei auta soittaa koululle. Tietoja ei arkistoida noin pitkäksi ajaksi.
Juu.
Sitä paitsi, se todistus mikä annetaan oppilaalle / opiskelijalle on ainoa alkuperäinen (allekirjoitettu). Ei niitä minnekään useampia kappaleita jemmata.
Tämänpä takia mä en ymmärrä, miten ihmiset ei säilö todistuksiaan niin, että varmasti ovat tallessa. Mulla ne on vielä sellaisessa paikassa, että jos tulisi vaikka tulipalo, saisin napattua ne mukaani.
Hei, netistä tutkin.
Maksullisen kopion saatat saada, mutta et uutta todistusta. Soita koululle heti huomenna. Tosin epäilen kyllä, että ovatko säilyttäneet melkein 20 vuotta vanhoja tietoja.
älä nyt perkele paskaa puhu. ei maksa kyllä tasan yhtään mitään vittu jos omasta todsituksesta kopion haluat kunnan arkistosta!!! isäni tarvi todistuksen ja on käynyt noin 40 vuotta sitten peruskoulun ja niin vain sai kun soitti ja kertoi henkilötunnuksen ja vuoden ja koulun mistä valmistu. niin lopeta tuo paskanjauhanta!!!!