R
rixxu
Vieras
Vai siis mitä pitäs tehä? Kun itellä blondatut hiukset, väliin tehty vaan raitoja, väliin vaalennettu koko pää ja väliin oon käyny kampaajalla värjäämässä ja harvemmin sitten ite värjäilly. Mut siis mun pää on tällähetkellä tosi monisävyinen. Raidat ei niinkään haittais, mut se juurikasvun käsittely aiheuttaa aina sellasen rajan mistä oikeen näkee et mikä osa on värjätty aiemmin ja mikä nyt. Eli siis noita "kerroksia" tuntuu hiuksissa (olkapäille asti) olevan nyt ihan liikaa ja mietinkin et miten sen sais tasattua?? ELi voiko vaalennettuihin hiuksiin tehdä värinpoistoa?? Kun eikös ne vähän niinku ole sama asia. Vai pitäskö nyt seuraava juurikasvu värjätä eka vaik värinpoistolla ja sit vetää väri koko päähän vai mitä mä nyt teen tän kans. Ihme kun kampaaja ei ole asiasta mitään sanonu ja nyt vasta itekin eilen huomasin tutkiessani et hiukseni on tosi monisävyiset. Keltasuutta myös yritän aina saada pois valitsemalla kylmän värin ja käytän hopeesampoota, mut aina vaan se keltanen sieltä puskee. Meen ehkä kampaajalle värjään seueraavaks, mut aattelin täs vaan et millasen ajan varaan sit sieltä (eli otanko aikaa myös värinpoistoon) ja tiän et paras kysyy kampaajalta sit iteltään, mut kuhan ny aattlin tääläkin kysästä jos jollain ois neuvoja!!