[QUOTE="hippo";25670786]Mä aina vain haaveilen salille menosta, en vaan uskalla mennä sinne. Kotihoidontuesta ei tietty edes kovin usein käyntejä makseltaisi, mutta isompi ongelma on, ettei piisaa pokka. Kerran viikossa olisi naisten erillinen vuoro, jos ei huvita mennä ukkojen sekaan, mutta en mä siltikään. Sitten ehkä voisin mennä, jos olisi varaa personal traineriin, ettei tarvitsisi arpoa mitä tehdä ja millä painoilla ja hävetä siellä niin paljoa.[/QUOTE]
Mä odotan ihan innolla, että pääsen salille. Ja huomenna siis olen menossa, noin miljoonan vuoden tauon jälkeen
Kaupungin omalla punttisalilla on meilläkin noita naisten vuoroja, mutta mä tykkään enemmän treenata miesten kanssa. Paljon enemmän ne akat toisiaan kyttäilee, kuin miehet. Ja miehet on aina valmiina auttamaan, kun menee sormi suuhun tms. Eli sinne sekaan vaan, ei tartte jännittää
Yleensä punttisaleilla (ei välttämättä kaupungin, mutta yksityisillä ja kuntokeskuksissa) saa kunnon opastuksen laitteiden käyttöön. Eli siellä on se henkilökunta sitä varten, että he tekevät sulle ohjelman ja sitten yhdessä katsotte että miten ne laitteet toimii mitä ohjelmaasi tarvitset ja minkälaiset painot on sopivat. Ei tarvitse siis itse osata mitään, vaan sitä varten siellä on ne työntekijät paikalla
Mun ohjelman on mulle laatinut tuo mun ukkoni, mutta jollei häntä olisi, niin menisin salille ja kertoisin mitä haluan tehdä (käsistä haba esiin ja allit pois, olkapäät pyöreemmiksi, etureisiä isommiksi, persettä pienemmäksi ja sisäistä tukea vatsaan ja selkään) ja sen mukaan saisin sitten ohjelman
Mun painoni jatkoi nousemistaan...nyt se on 69,1 kg. Eli 1,9 kg tultu ylöspäin niin että suhahti. Vain parissa päivässä siis. Mutta nyt näyttäis siltä että nousu on stopannut...eli nyt on kropassa sitten nestettä taas vaikka muille jakaa.
Tässä nyt mennee muutama viikko että näen miten uusi ruokavalio ja salillä käynti vaikuttaa...kovasti en siis jaksa stressata painon vaihtelua vaikka se ylöspäin nyt meneekin. Tuskin salitreenillä ja kohtuullisilla syömisillä kuitenkaan varsinaista läskiä saa kroppaan lisää