Gallup: erikoisin nimi, joka on tullut vastaan ?

  • Viestiketjun aloittaja TeePussi
  • Ensimmäinen viesti
LLLL
tuolla rekisteristä ei löydy nimeä jos ne ovat erittäin harvinaisia tai ei kuuluisi löytyä. Esimerkiksi äitini puolen sukunimeä ei löydy vaikka suomessa nimeä esiintyy kolmella henkilöllä. Suojaa siis hieman henkilöitä. En tiedä päteekö siis etunimiin sama mutta sukunimiin ainakin.
eipäs pidä paikkaansa,mulla ainoana täällä miun sukunimi eli sennimisia suomessa yksi mutta löytyy rekisterista=)
 
"vieras"
Keijo-nimi naisella oli sellainen, joka sai mun suun loksahtamaan hetkeksi auki.

Jo mainittu Miona on meillä ollut vaihtoehtona tytön nimeksi, mutta ei meillä taida sille tulla tarvetta, kun nyt poikaa odotellaan...

Omien lasten yhteensä kuudesta etunimestä 4 on aika harvinaisia ja yksi silleen semiharvinainen (mun mielestä ihan tavallinen kyllä).

Viime päivinä vastaan tulleista harvinaisemmista nimistä tulee ekana mieleen Misa. Miehen nimi. Mulle tulee siitä mieleen Mika ceellä = Mica = Misa, samaan tapaan kuin Nicon voi kettuillakseen lausua Niso... :xmas:
Tiedän lääkärin, naisen jonka nimi Misa...
 
"vieras"
[QUOTE="lll";25631724]no just, Kuuno on kyllä vanha suomalainen miehen nimi.[/QUOTE]

Simpauttajassakin oli yksi keskeinen roolihenkilö Kuuno Taivainen. Muistan, kun on salainen suosikkini roolin esittäjä, eli Esko Hukkanen.
 
"..."
Kassalla työskenneenä noita nimiä tulee luettua ihmisten pankkikorteista. Tai tuli luettua, kun vielä niitä käsittelin. Yhdessä kortissa sitten luki Tummeli. Yllätyin, että se on ollu nimi ennen sitä kaikkien tietämää rasvaa. Olisin luullut, että se nimi on otettu rasvasta, eikä päin vastoin. Aika kaunis nimi, mutta en omalle lapselle laittaisi tuon rasvan takia.
 
"www"
Mun mielestä liftariäidin blogia pitävän naisen lapsilla on tosi persoonalliset nimet. Sukunimikin, jota en viitsi tänne liittää (mutta blogista löytyy) on tosi persoonallinen ja sopii erityisesti kuopuksen nimeen hyvin ;)

Liila-Iiris Mailiina
Rallamaija Neilikka
Mirumaru Ailiina Mansikka
Nerilla Nea Kattiina
Neo Roni Mustikka
Jyly Monse Rokki
 
wojnarski
Tuolla rekisteristä ei löydy nimeä jos ne ovat erittäin harvinaisia tai ei kuuluisi löytyä. Esimerkiksi äitini puolen sukunimeä ei löydy vaikka Suomessa nimeä esiintyy kolmella henkilöllä. Suojaa siis hieman henkilöitä. En tiedä päteekö siis etunimiin sama mutta sukunimiin ainakin.
Kyllä sukunimihakukin näyttää tulokset, vaikka olisi alle 5...

Vrk:V
 

Yhteistyössä