"Isomyy"
Mun kaveri on Noomi aivan ihana nimi. Serena(kastettu 08) on aika outo Oula, Ohto, Nuppu, Hippu, Pieta. Oman lapseni nimeä ihmetellään vaikka iha supisuomalainen (Annu)
Ja vielä kutsui lapsiansa noilla ihanilla, erikoisemmilla nimillä. Asuttiin ennen Ruoholahdessa heidän asunnon yläpuolella - silloin lapsia taisi olla seitsemän (?) ja muistan leikkineeni kahdeksanvuotiaana Kirsikan ja Lakriiman ja Malaikan kanssa. En siis itse Kikasta tiedä juuri mitään - nimet vain hyppäsi just nyt silmiin ja tuli lapsuuden flashback.
Juu, tunnen yhden pienen pojan nimeltään Papu... On lasta nimellä paiskattu!Mä en kyllä hirveen erikoisia koe kohdanneeni... Tai tänä päivänä sitä tulee vastaan niin paljon erilaisia että ei sitä edes ajattele niin.. No Papukohan se oli mikä ihan kiinnitti hetkeksi mun huomion kun bongasin..
Hei - taisin törmätä sun blogiin kun googletin Kikan. Taisi olla kyseinen postaus otsikoitu Ja sitten huuto loppui. :hug:Kika oli kolmanneksi nuorimman lapseni kummi.
Ja minä Tirlittanin.
Yksi versio on myös Anto, yhdellä teellä.Alkuperäinen kirjoittaja isä-Antto;25633951:Antto ei mun m9ielestä ole kovin erikoinen, melko harvinainen, mutta kuitenkin sellainen suomalainen "perusnimi". Suomessa on kastettu 553 Anttoa ja heitä on näköjään ollut Suomessa jo 1800-luvulla. Mulla tuli nimestä ekana mieleen Karjalan kunnailla-sarjan isä-Antto Liian erikoisista nimistä en itse pidä, mutta Antosta jollain tavalla tykkään, varmaan koska on kuitenkin sellainen perinteinen
Juuh. Kika oli hyvin persoonallinen - kahjo, rasittava ja ihana nainen.Hei - taisin törmätä sun blogiin kun googletin Kikan. Taisi olla kyseinen postaus otsikoitu Ja sitten huuto loppui. :hug:
Tuo Tirlittan on kyllä virkistävän ihana nimi. Ihan niin kuin monet muutkin hänen lastensa nimistä. :heart:
Mun nuorempaa poikaa kutsutaan Papuksi, vaikkakaan se ei ole lapsen oikea nimi, ei edes lähelläkään sitä, mutta Papuksi tuota kaikki kutsuvatJuu, tunnen yhden pienen pojan nimeltään Papu... On lasta nimellä paiskattu!
Neumannin poika on Noel! Taita olla jouluihminen..Neumann siisO)Noel on joulu ja pojan nimi Noël. Sen tyttöversio on Noëlle.