Gallup: erikoisin nimi, joka on tullut vastaan ?

  • Viestiketjun aloittaja TeePussi
  • Ensimmäinen viesti
Ja vielä kutsui lapsiansa noilla ihanilla, erikoisemmilla nimillä. Asuttiin ennen Ruoholahdessa heidän asunnon yläpuolella - silloin lapsia taisi olla seitsemän (?) ja muistan leikkineeni kahdeksanvuotiaana Kirsikan ja Lakriiman ja Malaikan kanssa. En siis itse Kikasta tiedä juuri mitään - nimet vain hyppäsi just nyt silmiin ja tuli lapsuuden flashback. :D


Kika oli kolmanneksi nuorimman lapseni kummi.
Ja minä Tirlittanin.
:)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isä-Antto;25633951:
Antto ei mun m9ielestä ole kovin erikoinen, melko harvinainen, mutta kuitenkin sellainen suomalainen "perusnimi". Suomessa on kastettu 553 Anttoa ja heitä on näköjään ollut Suomessa jo 1800-luvulla. Mulla tuli nimestä ekana mieleen Karjalan kunnailla-sarjan isä-Antto :) Liian erikoisista nimistä en itse pidä, mutta Antosta jollain tavalla tykkään, varmaan koska on kuitenkin sellainen perinteinen :)
Yksi versio on myös Anto, yhdellä teellä.
 
Valon äiti
Ei kyllä ajateltu nimeä valitessa, että Valo olisi jotenkin erikoinen nimi (eikä kyllä Ville Valoakaan). Sehän löytyy kalenteristakin. Neljä kertaa ainakin kuitenkin tässä listassa mainittu.
 
"vieras"
[QUOTE="Isomyy";25634292]Mun kaveri on Noomi aivan ihana nimi. Serena(kastettu 08) on aika outo Oula, Ohto, Nuppu, Hippu, Pieta. Oman lapseni nimeä ihmetellään vaikka iha supisuomalainen (Annu)[/QUOTE]

Koulussa oli yksi Annu 30 v sitten.
 

Yhteistyössä