GO girl!-200g eli nyt yhteensä 2 kg.
GO girl!-200g eli nyt yhteensä 2 kg.
Olisko nyt sit aika hakee ne suklaat kaapista? *wirn*GO girl!
Oih, mokkapaloja...ne on ihan parhaita...ja niitä voi syödä ihan vaan vahingossa sen 5 palaa :ashamed: Tässä on yksi sellainen herkku mitä mä todella kaipaan. Mutta kyllä mä vielä saan mokkapaloillakin herkutella...muutama kilo vielä pois ja sitten voin olla niin röyhkeä että syön sekä mokkapalan, että alexanterinleivoksenMiul aamupaino pysytelly hilkun verran sen 83:n alapuolella. Mässytyttää, mies oli leiponu synttäreitteni kunniaks mokkapaloja ja enhän mie voinu pitää näppejäni erossa. Muutakin "kiellettyä" menin syömään, mut toivon ettei tähän nyt kaadu taas kaikki.
Kävelin tänään harjottelusta kotiin ja päiväkodille lapset hakemaan (on vastakkaisessa suunnassa kuin harj.paikka) ja sieltä kotiin, (joka on sit taas takas keskustaan päin päikkäriltä.)
Huomenna sit taas edetään tiukemmin ja keveämmin. Pakko.
Don´t you even think about it!Olisko nyt sit aika hakee ne suklaat kaapista? *wirn*
Hienoa!!!Jihuu, puoli kiloa miinusta
No voihan kökkö Joko kävit ottamassa niitä verikokeita?Vaivun masennukseen. nolla nolla ja nolla.
ÄÄÄ miksi, miksi.
Ihan karseeta tää kyllä on. Ja toi porkkanamehu (ja muutkin) on niin kammottavia, puhumattakaan siitä kasvisliemestä ja molkosanlitkusta. :x Mutta odotan nyt vaan innolla lauantaita, ajattelin vetää aamupalaksi ruisleipää avokadolla ja tomaatilla sekä smoothieta, ja lounaaksi jotain ihanaa salaattia. Sitten ens viikolla vois kyllä pizzaakin syödä, mutta pitää yrittää ottaa iisisti alkuun.Tuo paasto kuulostaa aika hurjalta. Olen joskus jokusen päivän paastonnut ja se oli ihan kamalaa Miten kukaan voi juoda niitä porkkanamehuja? Ne oli ihan yök
Mutta jos 4. päivä on meneillään, niin sähän olet sitten pärjännyt varsin hyvin. Varsinkin kun ottaa huomioon sen, että tarjolla olisi ollut myös pizzaa
Taisi suklaat siis jäädä kaappiinTänään vaaka näytti 118,7. Miinusta siis 600 g eilisestä.
Kaapissa juu edelleen. :stick:Taisi suklaat siis jäädä kaappiin
Ihan huippua...eikö ole aivan mahtava fiilis, kun paino lähtee laskuun?
Ai...sä siis niinkun juksaat!Kaapissa juu edelleen. :stick:
Onhan se kiva, että paino lähtee. Tuossa toki on hieman "ylimääräistä" pudotusta sen vuoksi, että olin asioilla aamupäivän ja ensimmäisen kerran söin vasta neljän aikaan (jolloin siis myös punnitus). Aamulla herätessä paino oli 200 g korkeampi, mutta laitoin kuitenkin tuon alemman painon tickeriin.
Ai...sä siis niinkun juksaat!
Mullakin monasti menee ensimmäinen syöminen iltapäivään, mutta tänään petrasin ja söin klo 12 ja 17
Kuinka nopeasti sä sit oot laihtunut? Eli mikä on sun keskimääräinen viikkopudotus? Eikös sulla ollut tää ollut vähän kausittaista, että ensin rykäisy, sit tasaista ja sit taas rykäisy alaspäin? Kuinka muuten pystyt soveltaan ton ruokailus perheen kanssa? Eikö lapset ihmettele kun äiti ei syö?Mullakin on ollut kautta aikojen helppo noudattaa diettejä niinä päivinä, kun on ollut kiirusta suuntaan jos toiseenkin. Mutta jos on koko päivän kotona, se ruoka on pyörinyt ihan eri tavalla mielessä.
Ruokahalun katoamisessa on hyvät ja huonot puolensa. Laihtuminen on täten paljon helpompaa, mutta kun se menee hyvin herkästi siihen, että sitä tulee sitten syötyä oikeasti liian vähän. Eikä ole kivaa sekään, että jokainen suuhun lappaamani lusikallinen tökkii vastaan. Kun ei vaan tee mieli syödä. Välillä se syömisen pakko suorastaan v*tuttaa. Ja kun ei menisi millään juomatkaan alas.
Jotta niin se vaan tämänkin asian suhteen menee, että kun toisaalle kumartaa, niin toisaalle pyllistää.
Jos mä tänään söisin isot satsit ja useamman kertaa, niin mullekin jäisi se mässäily päälle. Söisin sitten koko päivän niin pitkään, että viimeisen suupalan söisin todennäköisesti sängyssä makoillessa. Ja huomenna olisi ihan hirveä olo. Joten mun on parempi pysyä tasaisella linjalla ja unohtaa ne mättöämiset.
Mutta tämä 2 ruokaa päivässä säännöllisesti on silti liian vähän. Mulla on kyllä ihan huippu olo, eli nukun hyvin, voin hyvin, päivisin ei väsytä ja kaikki on muutenkin ok...mutta onhan se selvää, että pidemmän päälle jää kaikenmaailman vitamiinit ja hivenaaneet liian vähälle. Joten ensi viikolla lisään syömiset kolmeen kertaan päivässä. Siinä lisääntyy samalla kaloritkin, jota pidän positiivisena asiana, vaikka se ehkä vähän hassulta kuulostaakin. Laihdun nyt niin nopeasti, että tahti saisi mun puolestani vähän rauhoittua. Ei tässä enää ole sillälailla kiirus, joten nyt voi jo hiljalleen alkaa vähän hölläämään. Normaalipainoon enää 1,1 kg, joten näillä näkymin mä olen normaalipainoinen jo ensi viikon viikkopunnituksessa, sunnuntaina. Toki se safkan lisääminen saattaa hidastaa laihtumista siinä määrin etten olekaan, mutta se on ihan ok...se normaalipaino kun on kuitenkin jo NIIN lähellä