CityDeal kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
"Meh"
Ostin itse hierojan ajan 60min uudelta, juuri aloittaneelta yritykseltä. Tekivät varmasti halvalla, muttei se mielestäni ole riistoa kun itse ovat tietoisesti lähteneet mukaan ja saavat sillä paljon mainosta.
Sain hyvän hieronnan, kesti sen täyden tunnin ja varmasti käyn sielä uudelleen normaalihintaankin :)

(Jos ymmärsin nettikeskusteluista oikein niin diilin hinnasta citydeal ottaa vielä 50% itelleen ja yrittäjälle jää ne loput, omani maksoi 35e josta jäisi siis yrittäjälle 17,5e miinus toki verotusasiat , mutta sanoisin silti oleva kohtuullinen tuntipalkka kyseiselle hierojalle :))

miiii
Älkää ostako deeliltä MITÄÄN MINKÄ JOUDUT TILAAMAAN!!! En ole saanut tuotettani, firma ei vastaa yhteydenottopyyntoihin ja city dealistä sanovan että ikävää, mutta minun tulee olla yhteydessä ko.firmaan, ei heihin.

Parturit ynm. on mielestäni ok, koska voin hetipaikan päälä nostaa haloon jos on tarvis, mutta nyt kyllä ketuttaa että kukaan ei ota vastuuta tilauksestani. Onneksi maksoin luottokortilla, niin saan rahat luottokunnalta takaisn

hyvät ja huonot kokemukset
Mullakin on käynyt niin, että noissa tilattavissa tuotteissa on ihan törkeen pitkät toimitusajat. Monta kuukautta saa odotella tuotteita, joten jatkossa tilaan vain lahjakortteja. :) Mutta parista diilistä oon saanu rahat takaisin tuolta citydealista, kun diilin toteuttava yrittäjä onkin vetäytynyt pois diilistä.

"leena"
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä itse;22986227:
Hei,

Citydeal kyllä toimii ja suurin osa tällä palstalla kirjoittaneista on saanut hyvän palvelun/tuotteen ostettua. :)

Olen itse kauneudenhoitoalan yrittäjä, ja mainostin tuossa taannoin citydealissa edullista hoitoa. Diili toimi hyvin, lahjakortteja myytiin ja tapasin mukavia uusia asiakkaita. Silti en ikinä enää tuohon lähde mukaan. Joku epäili, että edulliseen hintaan nähden ei voi saada täydellistä palvelua. Itse teen juuri niin kuin lahjakortissa luvattiin, jokainen asiakas saa parhaimman mahdollisen palvelun minulta. Toinen asia onkin sitten se mitä yrittäjä itse tuosta saa. Ei mitään, jopa saattaa mennä tappion puolelle. Citydeal ottaa välistä 50 % palvelun hinnasta, mikä on valmiiksi pilkkahinta. Yrittäjä maksaa siitä vielä alvin ym. Uskon, että osalla yrittäjistä on mennyt maku koko touhuun, eikä siitä syystä asiakaskaan saa sitä parasta palvelua. Kyllä vaan rahalla on väliä, vaikka kuinka kutsumustyötä tässä tehdään. Moni yrittäjä itse myös sanoo, ettei asiakaskaan aina osaa arvostaa tällaisia etuja tarpeeksi. Ruinataan lisäpalveluita samaan hintaan, ja kerrotaan avoimesti että käytetään vain ja ainoastaan citydealin tarjoamia lahjakortteja. Eli ei välttämättä ole aikomuskaan jatkossa käyttää samaisen yrityksen palveluita normaaliin hintaan. Kuluttajalle tämä touhu tulee naurettavan halvaksi, yrittäjät kärsivät eniten.

Eli siis kiteytettynä, citydealin keksinyt henkilö on kehitellyt varsin toimivan liikeidean. Tienaavat hyvin, muiden yritysten kautta. Eettistä ammatinharjontaa tuo ei ole.

Ketään sen enempää arvostelematta, toivotaan parasta citydeal-organisaatiolle sekä kaikille teille lahjakortin sieltä hankkineille hienoja palveluita ja tuotteita! :) Pienyrittäjiä kaatuu tasaisesti taantuman kourissa, minä ainakin haluan tukea heitä sen mukaan kuin pystyn, mutta citydealin tarjoamia lahjakortteja en periaatteestakaan osta.
oma kampaajani oli citydealista aivan samaa mietlä eikä enää käytä citydealia. liikaa tuli töistä ja liian halvalla.

60 eruoa köyhempi
En ole saanut tilaamaani tuotetta ja nyt yritän saada rahojani takaisin. CityDeal heittää pallon tavaran toimittajalle. Kyllä CityDealillakin pitäisi käsittääkseni olla jokin vastuu, että asiakas saa tuotteen, jonka on maksanut. Saapa nähdä olenko 60 euroa köyhempi. Periksi en anna kyllä helpolla... Olen ollut yhteydessä myös kuluttajavirastoon, jeesivät mua tässä.

huijattu
ChannelGoods tarjoaa kaikenlaista tavaraa tuon palvelun kautta.Itse tilasin meikkisiveltimiä ja laatu on ihan roskaa (karvat irtoaa, ne vähätkin jota siveltimissä on, haju on kamala ja osa on niin kovia ettei niitä voi käyttää), lisäksi samanlaista tuotetta saa netistä edullisemmin. Olisi pitänyt tutkia tarkemmin etukäteen.
Varoituksena muille; välttäkää kyseistä firmaa tai ainakin tutkikaa tarkoin mitä ostatte. Palauttaa toki saa, mutta postimaksut tulevat ulkomaille maksamaan enemmän kuin alkuperäinen tuote ja ne pitää maksaa itse.

Kauneushoitola
[QUOTE="leena";25626013]oma kampaajani oli citydealista aivan samaa mietlä eikä enää käytä citydealia. liikaa tuli töistä ja liian halvalla.[/QUOTE]

Jotkut asikkaat ei todella arvosta lähes ilmaiseksi saatuja palveluksia, vaan hyvästä työstä huolimatta minut on jopa haukuttu törkeesti kun uskalsin ottaa ilmaisasiakkaan jo hoidetun työn tilalle samana päivänä maksavan asiakkaan! oon tosi väsy palveleen näitä tyyppejä

pfft.
Itse olen ollut pettynyt Citydealiin ja vastaaviin diili-hässäköihin.

Olen ostanut yhteensä viisi diiliä Citydealista ja Facediilistä.

Yksi meni ohi omasta syystä, en tajunnut että diili oli niin vähän aikaa voimassa. Kyse oli tuotteesta, ja kysyin diilin päättymisen jälkeen olisiko ko. tuote vielä mahdollista saada kun olen sen maksanutkin.. En saanut ikinä edes vastausta, saati sitten sitä tuotetta.

Kaksi kertaa olen ostanut palvelun (ravintolaillallinen ja kauneushoito). Illallinen piti varata ennakkoon tietystä sähköpostiosoitteesta. Viestiini ei ikinä vastattu, enkä viitsinyt sitten jälkikäteen lähteä tappelemaan asiasta. Kauneushoito piti varata numerosta johon ei saanut yhteyttä. Lähetin sitten ko. firmalle s-postia asiasta, en ikinä saanut vastausta. :/

Yhden kauneuspalvelun olen saanut käytettyä, mutta siitäkin toteutettiin vain puolet ja sekin huonosti. En mennyt enää takaisin ko. puljuun.

Yksi on siis onnistuneesti käytetty ja toiminut luvatusti. Tämä oli käynti Sea Lifeen...

En ostele näitä enää, tuntuu että nykyään firmat osallistuvat näihin saadakseen mahdollisimman monta ostoa ilman että loppujenlopuksi tarvitsee palvelua toimittaakaan.

Huonoksi todettu
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä myös;24192938:
Tämä on just näin. Itsekään en periaatteessa enää osta yhtään Citydeal tarjousta, koska en halua olla riistämässä yhtään pienyrittäjää. Ostan tarvitsemani palvelun mielummin normaalihinnalla suoraan yrittäjältä. Citydealin kanssa sopimuksen tehnyt yrittäjä maksaa arvonlisäveron kaikista lunastetuista lahjakorteista, vaikka saa vain puolet tuosta summasta. Citydeal taas verottajalta saamansa päätöksen mukaan ei ole arvonlisäverovelvollinen, jolloin yrittäjä ei voi vähentää alv:a. Paska diili sanon minä :)
Itse kanssa yrittäjänä joskus erehtynyt tuohon "hyvä tapa mainostaa liikettäsi" sloganiin lankeamaan, hyöty ei ollut kyllä sen shown arvoista! Henkisesti ja taloudellisesti puhkikulutettu pienyrittäjä. Mielummin tuen suoraan myös yrittäjiä kuin maksaisin noille isojen firmojen pomojen kukkaroon senttiäkään! Niin toivon että ei yksikään kauneusyrittäjä suostuisi tuohon enää!! Mitenkäs sitten on diilistä diiliin pomppijoiden tukkakuontalot ja naamataulut kun ei enää lähdekkään halvalla!!! Mutta Ihania olette kuitenkin kaikki TE ihmiset jotka ovat oikein tuota diiliä tajunneet käyttää uuden paikan kokeiluun ja olette jääneet samaan paikkaan asiakkaiksi!! Te olette huippuja! Harmi etteivät kaikki ajattele samoin!! :)

Ei huijattu
City Dealin tarjouksissa on diili Tallinnaan My Cafe -ravintolaan ja siellä "Haudutettua kanin koipea", jonka tarjoushinta oli 14 €.
Kuitenkin City Deal mainostaa sen arvoksi 28 €, joka ei pidä paikkaansa.
Sillä yrityksen nettisivuilla on ko. annoksen hinta täsmälleen sama 14 € kuin City Dealin "alennettu" hintakin.
Eli ei mitään alennusta. Eli silkkaa huijaamista.
Miksi ostaisin määräaikaan sidotun diilin, kun saan sen samaan hintaan ilman rajoituksia suoraan sieltäkin?
http://www.mixrestoran.ee/et/restoran_my_cafe/menuu/

Yhteistyössä