9lapsen äiti
En kyllä päästäisi omaa 6v. poikaani vaunuttelemaan vauvan kanssa. Poika ainakin voisi hyvin työntää vaunuja juosten ja sitten kun johonkin törmäisi, niin nurin mentäis vauhdilla.
Miksi luulet että esiinnyn? Luulenpa että olette itse lastensuojelun asiakkaita ja että sinun jutuistasi on aika iso osa valheita.Sinulla tuntuu olevan melkoisen vastuuttomat kasvatusmenetelmät. Kertoisitko millaisia sinun isommat lapsesi ja jo aikuiset(?) lapsesi ovat? Miten olet heidät kasvattanut, oletko liian aikaisin antanut heille vastuuta? millaisissa asioissa se on näkynyt, ovatko lapsesi tunteneet turvattomuutta tai onko heillä vaikeuksia elämässään normaalia enemmän?Emme ole koskaan olleet lastensuojelun asiakkaita.
Sijaisperheenä ja tukiperheenä olemme toimineet.
Ja se, jos sisarus kuljettaa vauvaa vaunuissa lyhyen lenkin ei ole heitteillejättöä. "Sossuna" esiintyminen ja moisen valehtelu on edesvastuutonta (ja eettisesti kuvottavaa) etenkin tällaisella palstalla.
Minä taas "luulenpa" että sinä valehtelet, mutta sallin sen sinulle, jos siitä itsellesi apua on.Miksi luulet että esiinnyn? Luulenpa että olette itse lastensuojelun asiakkaita ja että sinun jutuistasi on aika iso osa valheita.Sinulla tuntuu olevan melkoisen vastuuttomat kasvatusmenetelmät. Kertoisitko millaisia sinun isommat lapsesi ja jo aikuiset(?) lapsesi ovat? Miten olet heidät kasvattanut, oletko liian aikaisin antanut heille vastuuta? millaisissa asioissa se on näkynyt, ovatko lapsesi tunteneet turvattomuutta tai onko heillä vaikeuksia elämässään normaalia enemmän?
Jäi vastaamatta tuohon:Miksi luulet että esiinnyn?
Aika eri juttu jättää vauva nukkumaan esim omaan sänkyyn ja veli omiin puuhiin sisälle turvaan kun taas lykätä lapset ulos keskenään, ei ei ei.Lapset ovat näissäkin asioissa ykslöitä. Toiset kypsyvät nopeammin kuin toiset. Kyllä minäkin jätän 4kk pojan nukkumaan ja isoveljen (5v) vahtimaan kun vien pyykit pyykkitupaan. Hyvin pärjäävät.