Näinpä on Molon haalari rikki, jo ensimmäisenä talvena - se siitä jälleenmyyntiarvosta...

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepjep";25602696]mun ongelma on sinä, sä olet nykyään joka ketjussa rääpimässä päätäs vähintäänkin ylimieliseen sävyyn. Eikös sulla oo liuta lapsiakin, pitäiskö välillä touhuta niiden kanssa kun tää netti-maailma tuntuu tekevän sut inhottavaksi.[/QUOTE]

Tässä ketjussa on nyt ihan muut, jotka inhottavasti käyttäytyvät. Jos et arvaa, ketä tarkoitan, niin vinkki: Lainasin kyseisen tyypin tekstiä tähän viestiini.
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla
[QUOTE="jepjep";25602696]mun ongelma on sinä, sä olet nykyään joka ketjussa rääpimässä päätäs vähintäänkin ylimieliseen sävyyn. Eikös sulla oo liuta lapsiakin, pitäiskö välillä touhuta niiden kanssa kun tää netti-maailma tuntuu tekevän sut inhottavaksi.[/QUOTE]

ja sinäkin vaikutat todella mukavalta persoonalta <3
 
viiras
Meillä pikkujässikällä jo toista talvea 5e toppahousut (uutena alesta) ja 4e käytetty takki kirpparilta: housuihin paikkaa paikan viereen ja takkiin uus vetskari - eikä tartte pelätä että menettää jälleenmyyntiarvon - arvo on lähinnä siinä että pitää jätkän lämpösenä kylmillä pakkassäillä ja roskiin heitetään tämän talven jälkeen. EIKÄ ITKETÄ YHTÄÄN XD
 
"tiimarinvihko"
Kylläpä nyt ihmiset tarttui tohon jälleenmyyntijuttuun. Itse pyrin ostamaan esikoiselle hyväksi todettuja ulkovaatteita, koska toivoisin niiden kestävän kuopuksellekin, sillä säästän kaikki esikoisen vaatteet hänelle. Mm. Molo kidsiä löytyy ja kyllä mua harmittais, jos se meniskin jo esikoisen käytössä hajalle.
 
sitä itteää
Molon tuotteet ovat kyllä nimensä veroisia. Paidatkin sen näköisiä että pimeä pitää olla päästään että lapsensa päälle laittaa, ihme psykedeelikuvioita.
 
"mona"
Alkuperäinen kirjoittaja sitä itteää;25603129:
Molon tuotteet ovat kyllä nimensä veroisia. Paidatkin sen näköisiä että pimeä pitää olla päästään että lapsensa päälle laittaa, ihme psykedeelikuvioita.
No me ollaan pimeitä koko perhe, kun Molon hai-asu on lapsen lemppari..
 
"nih"
[QUOTE="jepjep";25603077]hän ei ole sama henkilö kuin minä joka tuosta bbt:n muuttuneesta käytöksestä huomautin. Älä viitsi olla vainoharhainen. Etsi ihmeessä tekstejä joita kyseinen nimimerkki on tässä viimeaikoina kirjoitellut, lähes aiheeseen kuin aiheeseen. Mun mielestä niistä paistaa läpi se että tämä henkilö pitää itseään parempana kuin muut, ja on sitä myötä oikeutettu puhumaan toisille halveksuvaan sävyyn, tai sitten hänellä on omassa elämässä joku niin huonosti että käyttäytyy nykyään vihaisesti kaikkia muita kohtaan.[/QUOTE]

Olen huomannut saman. Kirjoittaa tosi tiukkaan sävyyn. Mikä hän on täällä yhtään parempi neuvomaan muita. Ja jos joku haluaa ostaa Molon kauniin ja kalliin haalarin niin ostakoon. Tarviiko samaan syssyyn tulla mainostamaan jotain kirpparilta löydettyä kauheaa ryysyä, kun sen tietää etteivät nuo Lassiet ainakaan ole mitään kauneudella pilattuja eikä sen puoleen kestävimmästä päästäkään (kokemusta löytyy).
 
"mie"
Minä en piittaa vaikka jotkut täällä kettuilevat Molon nimestä, vaan siitä että niiden valmistamat haalarit ovat oikeasti tosi kestäviä, laadukkaita ja kauniita. Ja juuri sopivan mallisia meidän hoikalle pojalle.
 
påpå
[QUOTE="mona";25603389]NO kyllä muakin harmitatis, ois se haalrai sit maksanut 170euroa tai sit 80euroa. Mut meillä on kyl Polaris kestänyt tosi hyvin, ja Popin myös.[/QUOTE]

Meillä pojalla meni ensimmäisellä käyttökerralla puhki Popin toppahousut. Täällä siitä jokunen viikko sitten manailinkin. Meille ei enää tule Popin toppavaatteita, välikausivaatteita voin ostaa edelleen, kun niihin ei ole tullut mitään jälkiä esim. kallioilla kiipeillessä.

No, pari viikkoa sitten luistin viilsi palkeenkielen Reimatecin haalariin, joten meidän pojalla menee lujaa.

VAikka vaatteet on ostettu käyttöä varten, niin kyllä mua harmitti molemmat hajoamiset.
 
"ninnu"
Mullakin on harmillisia kokemuksia ns. "laatumerkeistä". Reimateciin en usko enää ollenkaan ja Ticketikään ei kummempi. Täytyy vaan liittyä aiempien kirjoittajien kannalle, että Superremu on ainoa, joka meidän pojilla kestää. Cordura on se ainoa, jolla pysyy kangas ehjänä näiden touhuissa.

Mutta ap:lle sympatiat. Kyllä muakin harmittaisi, jos kallis puku olisi saman tien rikki :(. Meillä kävi noin Reimatecin kanssa. Myyjälle valittelin, niin vastasi, että "eihän ne kestävyyttä lupaakaan...."
 
"miima"
Jaa, no ite ostin yhden Polariksen käytettynä, oli uudenveroinen. Käytin sitä lapsella talven ja myin eteenpäin edelleenkin erittäin hyväkuntoisena. Ja nyt tämän talven on kahdella pojalla ollut Polarikset käytössä eikä niissä ole vielä jälkeäkään, kuten ei myöskään Ticketissä. Tytön pinkki Polaris on ollut kaksi talvea käytössä, ja siinä näkyy tummentumia ja tahroja, mutta kangas ei ole kulunut eikä mennyt rikki.
 
[QUOTE="vieras";25602479]Ja sä siis ostit puvun vaan jälleenmyyntiarvon takia ?

MÄ en tajua, ostetaan 160€ puku että saadaa siitä kirpparilla 60 e :D[/QUOTE]

Voi kuule, mä olen nähnyt kirpparilla esim. Ticketin (~150e) käytettyjä haalareita hintaan 99e. :D
 
"mellu"
[QUOTE="vieras";25603541]MölliMelööni ei tätä tajua.
Ollaan pyöritty tuon kuspään kanssa (ikävä kyllä) samoissa "piireissä" ja hänellä ei todellakaan paljoa järki päätä pakota.[/QUOTE]

Siis MÖlliMeloonin vai Big Bangin kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hitsikkä;25602462:
Onko sun lapsen nimi Molo ? Heh
Muuten Firman nimi tulee lapsen nimestä. Eli vittuilet oikeasti lapselle :)

Jos se meni rikki kerrasta, niin tekisin reklamaation. Mutta mikään haalari ei ole terästä, jopa corduran saa rikki kun riittävästi hinkuttaa. Kyllä meillä tuli kulumaa cordurahaalariin, kun lapsi esitti minulle miten sillä voi kontata asvaltilla...

Mutta vaatteet ostataan käyttöä varten, ei myytäväksi. Se ei koskaan kannata.
 
"jaahas"
Mäkin tykkään laadukkaista ulkovaatteista, mutta 170 en suostuisi maksamaan haalarista, joka tosiaan VOI hajota kesken talven. Kyllä se MOlon ostaminen on enemmän äidin turhamaisuutta ja lastenvaatefriikkeyttä, ja himoa johonkin tiettyy kusoiin tai väriin, kuin mitään muuta. Turha selitellä että "haluan pukea lapset laadukkailla vaatteilla jotta saavat nauttia leikeistään lämpiminä"jne jne , kun sitten tullaan itkemään tänne että siinä meni jälleenmyyntiarvo kun Molot hajosi. Säälittävää...

Meillä yhdet kestävimmät toppahousut ovat olleet H&M;n aikoinaan kaupassa 9,90e maksaneet housut,( niitä ei tehdä enää)
mutta sitähän nämä Molo-tyypit eivät usko..
 

Yhteistyössä