Näinpä on Molon haalari rikki, jo ensimmäisenä talvena - se siitä jälleenmyyntiarvosta...

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
niin no..sä vanhempanahan päätät mitä lapsellesi ostat. Mun mielestä on jopa sairasta ostaa 200euron pukuja ja sitten itkeä täällä palstalla kun ne menee leikkiessä rikki! mä olen pojilleni saanut puvut halvalla ja kestävät hyvin. ja jos hajoavat ni ostetaan uusi.
 
  • Tykkää
Reactions: Aliisa.82
Meillä on kestänyt Molon toppahousut jo toista talvea ahkerassa käytössä. Luulisin että on samaa materiaalia kuin haalaritkin.

Mutta tokihan haalarit kuluu (oli merkki sitten mikä tahansa), jos joutuu hankauksenkestoa verottaviin olosuhteisiin. Esim. mäenlasku karhealla alustalla...
 
"Molleri"
Semmosta se on. Mun mielestä ois kuitenki tosi kipeää kieltää mäenlasku tmv. Voihan tuo toki olla maanantaimalli eli siis sattu huono tuuri vaan :/ Meillä tänä talvena ekaa kertaa Minymon puku ja saa nähdä miten se kestää. Aikasemmin on käytetty vain Reimaa ja ne on kyllä kestäneet meidän käytössä :)
 
No, meillä mennyt tänä talvena pojalla rikki 3 reimatecin toppahousut. Nyt on menossa Remun housut ja tuskin kestävät edes tämän talven loppuun. Mutta nämä taisikin olla niitä halpismerkkejä :eek:
Osta superremun housut nii kyllä kestää. Mulla on oikein haalarinkuluttajaexperttipoika 7vee joka hajottaa kaikki merkit alta aikayksikön - paitsi superremun housut. Sillä on nyt samat superremut jalassa toista talvea ja niissä ei oo minkäänlaista kulumaa :O koskaan ikinä mikään muu ei oo kestäny sillä ehjänä näin kauaa. Superremuhan on corduraa joka peittoaa kestävyydessä kaikki molot ja ticketit.
 
  • Tykkää
Reactions: ohukainen
Osta superremun housut nii kyllä kestää. Mulla on oikein haalarinkuluttajaexperttipoika 7vee joka hajottaa kaikki merkit alta aikayksikön - paitsi superremun housut. Sillä on nyt samat superremut jalassa toista talvea ja niissä ei oo minkäänlaista kulumaa :O koskaan ikinä mikään muu ei oo kestäny sillä ehjänä näin kauaa. Superremuhan on corduraa joka peittoaa kestävyydessä kaikki molot ja ticketit.
Peesi
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla
niin no lapset kai saa leikkiä. jos ostat noin kalliin haalarin niin tietosesti otat sen riskin että se tosiaan voi olla rikki jo ekana talvena. sillon mitää jälleenmyyntiarvoa pidä miettiä, ku lapset leikii ja touhuaa ulkona. kamala jos lasten pitää alkaa kalliita molojaan varomaan :O muutenki älytöntä mennä ostamaan noin kallista haalaria, ne mee pälle kun yhden talven
 
  • Tykkää
Reactions: ohukainen
Osta superremun housut nii kyllä kestää. Mulla on oikein haalarinkuluttajaexperttipoika 7vee joka hajottaa kaikki merkit alta aikayksikön - paitsi superremun housut. Sillä on nyt samat superremut jalassa toista talvea ja niissä ei oo minkäänlaista kulumaa :O koskaan ikinä mikään muu ei oo kestäny sillä ehjänä näin kauaa. Superremuhan on corduraa joka peittoaa kestävyydessä kaikki molot ja ticketit.
pitää ensi talveksi ostaa. Kiitos vinkistä.
 
pitää ensi talveksi ostaa. Kiitos vinkistä.
suosittelen lämpimästi :D jos nyt oot nopee niin voit vielä saada alesta sellaset. Mä ostin tälle mun haalarinkuluttajapojalleni alesta superremun toppahousut, isompaa kokoa kuin mitä se nyt käyttää. Mulla on 3 lasta ja näiden 7,5vuoden aikana oon ostanu haalarin ja toppahousut poikineen valehtelematta kaikista merkeistä mitä on näin yleisesti saatavilla täällä (lassiesta tickettiin ja niin eespäin) ja superremua ei sitte voita kyllä mikään, siitä huolimatta että ne ei maksa ollenkaan niin paljon kuin monet muut merkit.
 
pitää ensi talveksi ostaa. Kiitos vinkistä.
suosittelen lämpimästi :D jos nyt oot nopee niin voit vielä saada alesta sellaset. Mä ostin tälle mun haalarinkuluttajapojalleni alesta superremun toppahousut seuraavaa talvea varten, isompaa kokoa kuin mitä se nyt käyttää(nää nykyiset superremut on ollu sillä viime ja tämän talven). Mulla on 3 lasta ja näiden 7,5vuoden aikana oon ostanu haalarin ja toppahousut poikineen valehtelematta kaikista merkeistä mitä on näin yleisesti saatavilla täällä (lassiesta tickettiin ja niin eespäin) ja superremua ei sitte voita kyllä mikään, siitä huolimatta että ne ei maksa ollenkaan niin paljon kuin monet muut merkit.
 

Yhteistyössä