Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

nellielli: siis voi ei!!! Ihan syvältä! Clomithan otetaan kp 3-7 tai 5-9 ja sulla on menossa kp 6, joten etkö nyt saisi aloittaa clomeja tähän kiertoon ja ottaa loppukiertoon sitten luget joilla pidentää luteaalivaihetta? Tosi syvältä toi homma :(

mur-mur: niinhän mullakin oli valeovis, niin tämän ja viime keskenmenon jälkeen. Tuli ihan kauheat ovislimat, nännit arat ym ja tiedän tasan tarkkaan ettei ollut oikea ovis, koska hcg korvissa. Viimeksi näkyi ultrassakin kypsä folli, mutta ei vaan irronnut.

P12: hyvä, että jotain nyt tapahtuu! Mitä lääkäri arveli mistä noi kemialliset raskaudet voi johtua?

wandii: mä olen teininä ottanut alaselkään (yläpakaraan) delfiinin, joka sitten vuosien kuluessa on muuttunut "valaaksi". Se on ihan kauhea ja olen pitkään halunnut sen pois. Laserilla jos poistaisi, siihen jäisi kauhea arpi. Ja jotenkin haluan nyt merkin kehooni elämästäni ja uuden alun. Meinasin, että olisin treenannut kroppani kunnon kesäkuntoon samalla, mutta en uskalla alkaa pelleilemään ettei hormonitoiminta häiriinny.
 
morebabies Sovittiin gynen kanssa, että seuraavasta kierrosta sitten.. :( kun se sano, et mun pitää ottaa clomit 3-7..ja se ny postittaa sen reseptin eli se tulee joskus ens viikolla..olisin voinu sen hakeekin, mut ehdittiin jo sopia.. ja siitä luteaalivaiheesta se gyne ei sanonu mitään..sano, ettei kuulemma sano se luteaalivaiheen lyhyys mitään..ettei se ees ehdottanu lugeja siihen..et kai se sit korjaantuu clomeilla pelkästään..ens kierrossa vasta..ärsyttää kun jää väliin taas yks yrityskerta..tai siis onhan sitä ny yritettävä, vaikka tietää, ettei onnistu, mut kuitenki..
ja kaiken lisäks sain viä siitä emätintulehduslääkkeestä hiivan.. :( apteekin kautta siis kotiin tänään!
 
nellielli mä epäilen kans etten ovuloinut ollenkaan vaikka ns. ovisoireet oli ehkä mutta tikkuun en kuitenkaan saanut yhtä vahvaa viivaa. Eihän sitä tiedä vaikka tässä kierrossa ovuloitkin ja tärppäisi :). Tsemppiä!

P12 Tsemppiä ja peukut pystyssä!

meadow etkö sinäkään plussanut :(... no höh... ois nyt joku plussanut!

).( ne ihanat menkkakivut näköjään on palaillut takaisin... no onneksi ei enää tässä vaiheessa kipuja ole mutta aluksi kuitenkin eli kipulääkettä joutuu ottamaan nassuun. Täällä kun lueskelee teidän juttuja mietiskelen että pitäisikö itsekin mennä lääkärin juttusille, no toisaalta eihän minussa pitäisi olla mitään vikaa joten enköhän mä luomusti pysty kuitenkin raskautumaan. Sitten vasta jos tämä homma pitkittyy pahasti niin menen. Ehkä sitä raskautuu jo tästä kierrosta... ärsytää vaan kun en ole paras ihminen odotuksen suhteen ja nyt joutuu odottelemaan taas melkein 30 päivää ennenkuin tietää onko sitä raskaana vaiko ei :) sitä ennen pitää odotella ovulaatiota!
 
ipna Olis kans pitäny siitä ovistikusta päätellä, kun ei tullu ihan tasan saman vahvuisia viivoja ja sekin kesti vaan muutaman tunnin kun viiva olikin jo haalee. : /

Sit tällanen kysymys, et onkohan ny kauheen normaalia, mut on jo kp6 ja vieläkin pyyhittäessa tuhruttaa? ennen ei oo tällasta ollu..loppunu aikalailla 4 päivässä menkat..ja siis mulla on viä hiivatulehdus ihan satavarmasti..sen tietää vessassa käydessä ja pyyhkiessä, kun tuntuu ikävältä jopa pyyhkiminen..voiko se pidentää tuhruvuotoa tai jotain?
 
nellielli voi kurjuus kun joudutte odottelemaan seuraavaa kiertoa clomien aloittamiselle kun noin lähellä oli kiertopäivät vielä. :( Mutta koska sä olet ainakin joskus ovuloinut luomusti, niin voihan se tapahtua nytkin. Jokaisella naisella on ainakin joku ovuloimaton kierto per vuosi. Ja toi luteaali sitten, sitähän ei oikeastaan tule jos ei ole ovulaatiota, eli saat varmaan avun clomien kautta. Ajattele miten hyvät mahdollisuudet teillä on ainakin sitten ens kierrossa kun pääset aloittamaan clomit. :hug:

P12 olitko tyytyväinen polikäynnin saldoon? Kuullosti ainakin hyvältä, että teillä on nyt selvät sävelet jatkolle. Muakin kiinnostaisi mitä lääkäri sanoi jatkuvista keskenmenoista?

ON: menkkoja odotellessa. Pitäisi varmaan munkin rajoittaa tätä palstalla roikkumista. Vaikka en kirjottaisi mitään, niin käyn ainakin pari kertaa päivässä lukemassa. Voisi olla hyvä etsiä jotain muita ajatuksia, edes tähän aikaan seuraavaa ovista odotellessa. :)
 
nellielli: Ikävää, että ajoitus meni pieleen... :( Onneksi kuitenkin saat clomit tueksi seuraavalle kierrolle. Itsellä oli kierron tasauttajina luget kahdessa ekassa raskaudessa (lyhyehkö kierto ja epäsäännöllinen), joista nuo meidän lapsukaiset ovat.

morebabies: Luin aiemmin, että sulla ollut kova alkuvuosikin. Todella kurjaa, jos lekurilta saadulta reseptillä olisi voinut estää nuo keskeytymiset... niin turhaa!

Oviksesta sen verran... itse olen sitä surkea tunnistamaan, mutta tikuttelin tuossa ennen ekoja menkkoja ovista kartoittaakseni kiertoa. Mulla kävi niin, että ovistesti näytti plussaa edellisenä päivänä ennen kuin menkat alkoivat. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Olisko ollut tuolloin kuukaudessa kaksi ovista vai voiko kuukautisten läheisyys näkyä plussana ovistestissä (siis eihän kukaan yleensä testaa tietenkään ovista menkkojen lähestyessä, mutta mulla ei ollut mitään käsitystä missä kohtaan kiertoa mennään)?

).( Testattu tänään ja plussaltahan tuo näyttää (pregcheckillä haalea haamumainen viiva, clearbluella selvä plussa). En kuitenkaan vielä täysin usko tuota enkä uskalla vielä toivoa, että meillä tuhiseva nyytti olisi tänä vuonna... katsellaan.
 
Nyt voi ainakin ottaa aika löysin rantein tän kierron, kun tietää, ettei tästä raskaaks tuu..et jos jotain positiivista etsii! :) pääsee vähän irtautuun tästä vauvakuumeesta..kai..

unelma kolme varovaiset onnittelut! :flower:
 
unelma kolme: aina päivää ennen menkkoja tulee ovistestiin plussa tai ainakin tasavahva eli todella normaalia. Voi kun sulla nyt olisi kunnon plussa, kun jotenkin tuntuu ettei nyt noita plussia tunnu tulevan?!?!

nellielli: siis jos sulla on clomit 3-7 niin ei silloin varmaan ole ongelmaa luteaalivaiheen kanssa, mutta tarkoitin siis et jos olisit ehtinyt aloittaa ne clomit tähän kiertoon eli vasta kp 6> niin munasolu kypsyisin myöhemmin, joten luteaalivaihe voisi jäädä liian lyhyeksi. Hankalasti selitetty, mutta ymmärsitkö?!?
 
unelma kolme, varovaisesti onnittelen! Toivotaan plussan vahvistumista, Hienoa!

Kaikille muille tasapuolisesti hyvää alkavaa viikonloppua. Täällä ollaan hyvissä fiiliksissä, inssi meni hyvin ja näytti olevan kypsähkön näköisiä munarakkuloita kaksin kappalein, tuplamahikset siis :) Sain sitten Lugesteronit sekä Disperinit, on niillä ainakin mun mielenterveyteen positiivinen vaikutus, jos ei muuta. Nyt sitten pitäis pari viikkoa olla muina naisina hötkyilemättä (yeah right, testailu alkaa varmaan jo viikon päästä :D )
 
  • Tykkää
Reactions: ipna ja mame31
Onnea Unelma kolme! :heart:

Vaavimasulle :hug:

Osaisiko joku kertoa, miltä ne repäisykivut tuntuu? Onko se esim. vihlovaa, pistävää vaiko tylppää äkkinäistä kipua? Tuntuuko ne vain toisella puolella/keskellä alavatsaa/nivusissa? En ole ikinä moisia päässyt kokemaan, mutta tänään jumpalla iski useasti ennenkokematonta äkkinäistä kipua oikealle puolelle alavatsaan ja minä tottakai heti jäin miettimään, että voisiko olla... :D joo-o, joku saisi tiputella maan pinnalle!
 
evya: mulla ainakin tuntuu aina kohdun sivussa, ei keskellä. Ja just jotain äkillistä liikettä tehtäessä: aivastaessa, yskiessä, sängyssä kylkeä kääntäessä. Mutta viime raskaudessa, muistan ihan selvästi että spinningissä ollessa aina noustessa hölkälle, kohtu tuntui omituiselle ja silloin olin ihan varma, että siellä on jotain kasvamassa, niin kuin olikin.

scarleth: hyvä, että inssi meni hyvin. Pistettiinkö pregnyl? Nyt nautit viikonloppuna pari lasia punaviiniä, eikö sitä sanota että parantaa kohdun verenkiertoa ja tietty rentouttaa ja laskee stressitasoa :)

MÄ HALUAN KANSSA JO YRITTÄMÄÄN!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Morebabies, joo kyllä pistin Pregnylin, itse asiassa jo eilen. Katotaanny, ainakin tänään kaikki näytti hyvältä, pitää vielä viikonlopun mittaan varmistella kellistämällä mies pariin otteeseen... Tota punaviinikikkaa en oo kuullutkaan, pitää varmaan kokeilla. Tosin känniinhän siitä tulee kun olen tätä nykyä lähes absolutisti, mutta onhan nyt ainakin hyvä syy :p
 
Scarleth: hitto, sitten joudutaan odottelemaan testailua, kun pregnylillä on tuo 10 päivän varoaika. Ei me täällä ketjussa olla yhtään testailuhulluja :LOL: No mut sitten lasillisesta saat sen toivomasi lobotomian, ainakin hetkeksi?!?! Mun tekisi mieli testata taas ihan testaamisen ilosta joko tulisi nega raskaustestiin..
 
Joo, ehkä tää odotteluaika menis helpommin hiprakassa :D mulla on tohon Pregnylin aiheuttamaan ongelmaan sellainen kikka, että testaan ovistestillä joskus viikon päästä ja jos se näyttää negaa, voi varmaan tehdä raskaustestin aikaisemminkin, tai sitten jatkaa ovistesteillä testailua :D Näin mä toimin viime kierrossa ja vahvistuva ovistestin viiva tosiaan ennakoi raskautta. Että kyllä tosi testifriikki keksii konstit :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
Lauantai 4.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 1/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 7/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 9/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 15/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 17/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 25/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 26/?
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 31/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11.......................................KP 2/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 4/30
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 14/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 17/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 18/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 21/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 22/30-33
tiiru..................KM 11/11........................................KP 37/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11........................................KP 18/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 19/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 26
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 33/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 2/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 3/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 3/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 4/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 19/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 17/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, kultakimpale2

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Unelma kone ISOT d=)b että + vahvistuu ja kestää!:heart:

P12
- Oikein ihunaa talven jatkoa ja kesän odotusta:hug:..
ja vasitenhin sitä odotusta, jossa masukka kasvaa sen 9kk!:kiss::heart:

Itte täällä punkkua siemailen ja piiras uunissa - huomenna juhlistetaan miehen 40v.:flower:
(pitihän se viini ilmata;))

Mie vitkuttelin lemmiskelyjen kanssa..ja niin vaan pääsi "Oili" livahtamaan Kp11..pikkasen kyllä harmittaa..:(
..vaan..eipä tartte sitten tällä kiertoa todellakaan piinailla&dippailla!:D..outoa ihan:eek:..olen siis aiiiiivan:cool:

Huomenna ajattelinhin toteuttaa ittiäni silleen hieman, jotta: jalat notkuu ja laulan sieluni kyllyydestä karaokea (tosin ihan kotosalla kun poikanen nuhassa ja ei varmaa, onnistuuko yökylään meno)
..miehet painuu jäkis otteluun ja sitten bubiin, mie siskon kera parannan maailmaa!

Ps. Ihuna tuoksu tuli tuosta piiraasta-nuuuh!
..tein ruis/peruna taikinaan(Sunnuntai)
On kuin pizza, mutta tuo pohja tuollainen - terveellisempi..saa nähdä mltä maistuupi, kohta koemaistan.:p

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä