fff
no sen verran mun mies on hyvä että jos amrko savolaisen tietää niin melko samoissa lukemissa mennään
noo käy 4 kertaa viikossa ja sillä on oma sali joten eiköhän siellä oo tullu käytyä mua ei kiinnosta yhtään... keskityn itse siihen laiskotteluun ja syömiseen senkin edestäVarmana on ukkosikin sitten joskus salilla käynyt jos 125 kg on kevyt?
Mun kokemuksen mukaan kaikki yli 150kg nostavat on niskattomia könttejä, yöks! Mut makunsa kullakin..Alle 150 kg penkkaava mies ei ole mies ollenkaan.
JustMikäs bodareissa on vikana? Bodarit on ihania <3
Minkäs kokoinen ukko sulla on ? Nuorena miesystäväni nostin 120 ja painoa hieman yli 70 kg. Tosin silloin ei vielä ollut mut miesystävä.Kenellä on vahvin mies? Mun nostaa 125 kg.
Ei oikein avautunut. Voisitko tarkentaa?Just
Sanotaan nyt kauniisti että mun maailmankuva on aika erilainen kun suurimmalla osalla lajia tosissaan harrastavista.
En mä viitti, jokainen saa päätellä ihan ite.Ei oikein avautunut. Voisitko tarkentaa?
Oon ymmärtänyt ett miehen pitäis nostaa vähintään oma painonsa ja olen ite käynyt 65-kiloisen ukon kanssa salilla, hän nosti n. 90 kg. Mulle riitti 15 kiloa vaikka en niin heikko olekaan. Pelkään vaan ett se tanko putoo rinnoilleNo ei ihan jokainen nosta 125 kg, vaikka ei ihan maailmanennätyslukema olekaan. Ja saa kai sitä kysyä.
Joo, just kirjotin että niin teki munkin miesystävä nuorena. Tuo voi olla harrastelijalle reilu 70-kiloselle jo aika maksimi mitä pystyy nostaan.120 kg reilun 70kg:n elopainolla
Minä ainakin puhuin jo menneisyydestä. Hän oli sm-tason hiihtäjä mutta silti tosi vahva ylävartalostaan. Toista se on nykyisin, hän tykkää enempi metsästää ja laittaa hyvää ruokaa. Ei haitta mua yhtään.Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Joo, samat ihmiset ne vastailee kaikkiin ketjuihin. WHAT!?!?Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Olet jo pöljyytesi todistanut, emme tarvitse lisätodisteita.Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Ja edelliseen viestiini vielä tarkennus, ei 70+ kiloinen miesystäväni koskaan nostanut 200 kg, vaan 120.Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä
Mitä jos saa molemmat samassa paketissa niinku sanoin. Aivan mahtava ylävartalo ja kroppa miehellä on vieläkin, vaikka ei ole treenannut kunnolla aikoihin. Hän oli oikeesti adonis, joita nykypäivän (80-luvulla syntyneitten jälkeen) ei paljon näe. Voi nam niitä hänen nuoruuskuviaan.Nämähän on niitä makuasioita...jotku tykkää hiihtäjistä ja toiset treenatuista ukkeleista. Samoin ku jotku miehet tykkää treenatuista naisista ja jotku taas ei tykkää yhtään.